Stránka 1 z 1

Golf iV 1.9TDI 81KW - netahne vubec

Napsal: 03 zář 2012, 08:09
od michalss
Vsechny zdravim,

Chtel bych poprosit o radu. Koupil jsem G4 1.9TDI 81 KW a auto jede jako Skoda 100. Delaly se tam rozvody ale ono to nejelo i predtim, moc jsem se s tim nezabyval jeste ale pred tim nez to zacnu rozdelavat se chci pozeptat co muze byt pricinou. Vim ze to muze byt lopatkama, vaha, ovladani turba nebo mozna i vstriky(mala pravdepodobnost). Nicmene treba nekdo mel podobny problem a poradi. Auto netahne ani od spodu a ani pri otackach, ba naopak jak se rozjedu pomalu a dam plny plyn tak se nic nedeje a auto je jako by vas nekdo chytil za pr**l . Prosim, nemel nekdo podobny problem a jak to vyresil? Jeste bych dodal ze startuje krasne, zni taky hezky a rozvody jsou postavene podle Vagu(TDI-Graph 60)

Dekuji za jakoukoliv radu

Napsal: 03 zář 2012, 08:23
od Manhaus
v takovém případě je nutné udělat diagnostiku. Výpis chyb, případně udělat log za jízdy. Bez toho ti nikdo nic neporadí. Příčin může být více, proto je nutné zjistit co se v autě děje, a pak teprve řešit jak to spravit. Bez výsledků diagnostiky ale pomoc nečekej

Napsal: 03 zář 2012, 09:07
od slovacek.milos
nebo odpoj váhu a pojezdi pokud auto pojede lépe a ve váze není vosí hnízdo, potrubí není prasklé, tak je KO ;)

Napsal: 03 zář 2012, 09:13
od michalss
Diagnostiku provedu a dam vedet co a jak... Zatim dekuji

Napsal: 03 zář 2012, 09:18
od michalss
slovacek.milos píše:nebo odpoj váhu a pojezdi pokud auto pojede lépe a ve váze není vosí hnízdo, potrubí není prasklé, tak je KO ;)
No to jsem testoval a auto jelo o neco malo hure ale ne o moc. Dokonce jsem i prostrikal.. :(

Napsal: 03 zář 2012, 11:54
od DOLPH
turbo tlačí?regulace po startu zajede?ukazuje snímač tlaku reálné hodnoty?

zajeď za někým,kdo tomu rozumí,pokud to nebude nějaká past,tak má za 10 minut jasno...

Napsal: 03 zář 2012, 12:16
od slovacek.milos
michalss píše:
slovacek.milos píše:nebo odpoj váhu a pojezdi pokud auto pojede lépe a ve váze není vosí hnízdo, potrubí není prasklé, tak je KO ;)
No to jsem testoval a auto jelo o neco malo hure ale ne o moc. Dokonce jsem i prostrikal.. :(
no a ted omrkni to turbo jak ti všichni rradí jestli po strtu banka zatáhne táhlo k turbu, pokud ne tak k té bance vede hadička zjisti jestli je vní podtlak třeba prstíkem, pak napiš ;)

Napsal: 03 zář 2012, 13:00
od michalss
slovacek.milos píše:
michalss píše:
slovacek.milos píše:nebo odpoj váhu a pojezdi pokud auto pojede lépe a ve váze není vosí hnízdo, potrubí není prasklé, tak je KO ;)
No to jsem testoval a auto jelo o neco malo hure ale ne o moc. Dokonce jsem i prostrikal.. :(
no a ted omrkni to turbo jak ti všichni rradí jestli po strtu banka zatáhne táhlo k turbu, pokud ne tak k té bance vede hadička zjisti jestli je vní podtlak třeba prstíkem, pak napiš ;)
Super dekuju za radu to pujdu omrknout a udela i log sekce 11 pri 3k otackach do kopce a polsu log

Napsal: 07 zář 2012, 06:49
od michalss
Tak jsem to nalogoval tady je log, pls mrknete nekdo:

no a zkousel jsem i jine N75 a moje se chova stejne, takze N75 je OK.

Kód: Vybrat vše

https://dl.dropbox.com/u/38234344/Michal_Log_G4_1.9TDI_81Kw.rar
Zda se ze je to jasne Turbo ven a procistit lopatky a rozhybat banku. :(

Dekuji

Napsal: 07 zář 2012, 09:47
od Manhaus
zkus táhlo rozhýbat ručně, ale to je jenom dočasné řešení, a možná to ani nepůjde. Tam bude nejjednodušší to turbo vyčistit