Stránka 1 z 1
zhavicky BOSCH vs. NGK
Napsal: 20 říj 2012, 13:51
od semirr96
Je to jedno ktore, alebo ma niekto nejake dobre - zle skusenosti z niektorymi.
Napsal: 20 říj 2012, 14:05
od Marek77
Za sebe - je to jedno, ale určitě všechny stejné.
Například já mám BERU a měním vždy jen tu, která je vadná (samozřejmě za typově tu samou). Jedna je na motoru ještě originál - 14 let a 300 tisíc km (a stále funguje

).
Napsal: 20 říj 2012, 14:19
od toefuk
kup BERU
Napsal: 20 říj 2012, 15:39
od Johny_RS
Kup Beru...prvovýroba...alebo NGK...ale skôr by som išiel do BERU
Napsal: 20 říj 2012, 18:00
od libor.98
mám NGK a spokojenost
Napsal: 20 říj 2012, 19:32
od Patricius
mal som Beru, asi od vyroby... Dal som NGK a spokojnost, auto chytilo bez zavahania pri -17`C, menim ako sviecky na benzine, vzdy vsetky(smiesne peniaze) a kazdych 60.tis, tusim predpisany interval na zhavice.
Neoplati sa cakat, pretoze auto lubi skapat vtedy ked to najmenej treba, alebo mate inu skusenost?
Napsal: 20 říj 2012, 19:33
od Marek77
Musím Tě zklamat, ale žhavicí svíčky u motorů s přímým vstřikem nemají výměnný interval. A nevím, jak Tobě, ale mně to směšné peníze nepřipadají - za čtyři svíčky je to přes tisíc korun (a ty umím investovat lépe, než takhle zbytečně).
Napsal: 20 říj 2012, 19:58
od Patricius
pardon, mea culpa, pozeral som Jak na to Passat(TDI) a nie je tam interval výmeny žhavičov, len test.
No asi som to videl tu:
mjauto.cz píše:Žhavicí svíčky - jsou nezbytné pro start vznětových motorů a to tím, že předehřívají spalovací prostor motoru na startovací teplotu. Žhavicí svíčky dodáváme pro všechny běžné typy dieselových motorů (s předřadnou komůrkou, vířivou komůrkou a přímé vstřikování). V sortimentu BOSCH jsou žhavicí svíčky pro starší vozidla v kolíkovém provedení, které bezproblémů nahrazují žhavicí svíčky spirálové a především pak žhavicí svíčky Duraterm (kvalitnější opláštění, jiný materiál vnitřní spirály (interval výměny 60.000 km)) a žhavicí svíčky Duraterm Chromium (z odolnějšího chromovaného pláště (interval výměny 120.000 km)).
No a môj štart bol veľmi zlý, po výmene:
http://www.youtube.com/watch?v=GRLUjyEKdhs
Napsal: 21 říj 2012, 14:47
od martinsidlo
Marek77 píše:Za sebe - je to jedno, ale určitě všechny stejné.
Například já mám BERU a měním vždy jen tu, která je vadná (samozřejmě za typově tu samou). Jedna je na motoru ještě originál - 14 let a 300 tisíc km (a stále funguje

).
Souhlas.Cordoba 2 žhavky origo celou dobu,2 měněny už v 120tis a pak klid. Vše BOSCH.
Napsal: 21 říj 2012, 21:32
od Marek77
Já měním postupně, jak dá o sobě vědět. Na podzim, když se po ránu dostane teplota kolem nuly, poznám, že studený start je na tři válce. Tak dojedu domů, vezmu šlusmetr, propípám a vadnou vyměním.
Na prvním válci mám skutečně ještě originál svíčku - má tři sta tisíc km. První šla asi ve 180.000, druhá 240.000 a třetí teď nedávno (tak asi 260 tisíc možná).