Stránka 1 z 2

vibrace motoru na volnoběh , 103kw 16v

Napsal: 25 říj 2012, 12:42
od rubino2
neřešil někdo podobný problém : vibrace motoru na volnoběh ! (octavia 2,0TDi, 16v, 103kw, BKD, cca 240t km) , setrvák a spojka měněna cca 10tkm nazpátek - klepal setrvák). Všichni mechanici v okolí se shodli na tom že to dělají vstřiky nebo hlava válců (vymačkané sedla od vstřikovačů). Zkoušeli jsme vstřik vyndat a nějaké extra vymačkání sedla nebylo. Řešil prosím někdo toto a jak dopadl ??? Počítač zadnou zavadu nepíše , vše se zdá být v pořádku! Auto a spotřeba je bez problému.

Napsal: 25 říj 2012, 14:23
od UchoTD
kanál číslo 13 hovorí?

Napsal: 25 říj 2012, 15:55
od rubino2
kanál č. 13 ??? myslíš VAG

Napsal: 25 říj 2012, 15:59
od Tomas.cz
Myslím že to tady psal Huml, že to dělá volnoběžná dávka paliva.

Napsal: 25 říj 2012, 16:46
od rubino2
volnoběžná davka paliva ? a ta se dá upravit VAGem ? motor škube jen na volnoběch (vibrace je cítit až v sedačce), při rozjezdu a jizdě je vše v pořádku !!! vypadá to jako by to pokuckavalo na 3valce (motor nevynechá - otačky jsou klidné cca 800-900ot , ale vybrujeje motor ! (někdy je to znatelnější když auto zustane nakloněné ( dokopce nebo zkopce)

Napsal: 25 říj 2012, 17:19
od UchoTD
napíš čo je v kanale 13 na vagu-.

Napsal: 25 říj 2012, 21:12
od jurki888
teraz som to riesil frajerke vsetko v pohode na konec som prepucoval klapku a od vtedy uz nic;-)

Napsal: 25 říj 2012, 23:08
od rubino2
a jakou klapku ?

Napsal: 26 říj 2012, 06:25
od jurki888
skrtiacu na sani z predu

Napsal: 27 úno 2013, 15:12
od Majkl81
Zdravím.Mám podobný problém s AZV 2.0 TDi.
Motor škube na volnoběh,otáčky drží a ta ludra pozná že stojí do kopce a nebo z kopce. :x Občas je to na vypadnutí z auta.
Nenašlo by se řešení ?

Napsal: 27 úno 2013, 16:46
od toefuk
pani a nemoze to byt silenblok, pri nakloneni sa vaha motora prenesie na jeden (zly) silenblok a vtedy je citit vibracie?

Napsal: 28 úno 2013, 09:27
od rege245
skor to vyzera problem s privodom nafty (naklon auta)

Napsal: 28 úno 2013, 12:47
od Huml
základ na BKD je správný nastavení volnoběžné dávky, aby se neškubal, ale už jsem řešil, že to dělaly načatý dráty od snímače teploty paliva, jak se skokově měnila teplota, tak to sebou házelo jak kdyby to mělo padoucnici, chybu to samozřejmě ještě nevyhazovalo

Napsal: 20 dub 2013, 17:05
od SpeedyS4
Jak se da vagem davka upravit? Login 12233 na 2.0tdi nwfunguje jako u starsich modelu?

Napsal: 20 dub 2013, 17:23
od Huml
přestavením rozvodů