O I 81kW 2002 - skubani pri rozjezdu
Napsal: 05 lis 2012, 12:17
Zdravim pritomne a zadam o radu,
Jedna se o Octavii r.v. 2002 81kW - manual (vykon je serie).
Pred pul rokem jsem kupoval sadu jednohmoty (setrvak + lamelu + pritlacak + lozisko) od Ladase. Spojka dle jeho slov mela 95% stav, lozisko jsem dokupoval novy SACHS a lamelu jsem nechal preoblozit organikou u RENOVAKu.
Na spojce jsem najel za pul rok cca. 50.000km. A dnes se potykam s problemem skubani pri rozjezdu.
Jde o to, ze pri rozjezdech, zejmena do kopce auto "poskakuje", jako kdybych pridaval malo plynu nebo se rozjizdel pouze na spojku. Cim vic plynu pridam, stejne na tento jev to nema vliv, auto porad poskakuje stejne.
Nejvic me zarazi jeden fakt, zda se mi, ze tohle dela auto respektive spojka za studena, pokud udelam par "sviznejsich" rozjezdu, ci podrzim auto do kopce pod plynem, tak se mi problem vyse popsanej jiz pote za celou dobu nestane.
Otazka zni, lamela v haji (oblozeni, nyty nebo pruzinky), pritlacak, lozisko nebo prevodovka?
Spojka neprokluzuje ...
Jedna se o Octavii r.v. 2002 81kW - manual (vykon je serie).
Pred pul rokem jsem kupoval sadu jednohmoty (setrvak + lamelu + pritlacak + lozisko) od Ladase. Spojka dle jeho slov mela 95% stav, lozisko jsem dokupoval novy SACHS a lamelu jsem nechal preoblozit organikou u RENOVAKu.
Na spojce jsem najel za pul rok cca. 50.000km. A dnes se potykam s problemem skubani pri rozjezdu.
Jde o to, ze pri rozjezdech, zejmena do kopce auto "poskakuje", jako kdybych pridaval malo plynu nebo se rozjizdel pouze na spojku. Cim vic plynu pridam, stejne na tento jev to nema vliv, auto porad poskakuje stejne.
Nejvic me zarazi jeden fakt, zda se mi, ze tohle dela auto respektive spojka za studena, pokud udelam par "sviznejsich" rozjezdu, ci podrzim auto do kopce pod plynem, tak se mi problem vyse popsanej jiz pote za celou dobu nestane.
Otazka zni, lamela v haji (oblozeni, nyty nebo pruzinky), pritlacak, lozisko nebo prevodovka?
Spojka neprokluzuje ...