[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • Zástavba hodně odlišného čerpadla
Stránka 1 z 2

Zástavba hodně odlišného čerpadla

Napsal: 11 lis 2012, 01:09
od anthAn
Mam takový zajímavý dotaz. Mám možnost dostat se k čerpadlu z 3.9l Turbo el-generátoru, kterej ale točí konstantně 1800ot. Co si myslíte o zástavbě do 1.8TD?

Napsal: 11 lis 2012, 07:02
od JohnyFlat
no, to záleží, jak moc odlišné to čerpadlo je... není na tom generátoru náhodou radovka se silovým regulátorem? to by jsi se nesvez moc ani kdyby jsi to tam překopal :-)

Napsal: 11 lis 2012, 09:17
od ezop
Mužeš si přidat dávku na čerpadle ale bude ti to hulit protože nebudeš mět dostatek vzduchu.Je tadyk někde napsané zvšeni vykonu u TD to si přečti pokud chceš zvyšovat vykon.

Napsal: 19 lis 2012, 18:08
od anthAn
Jedná se o rotačku Standyne DB4427-5080 http://www.jhdiesel.com/stycat.htm Do čerpadla vede jen jeden drát, táhlo na plyn a jakási baňka .. to tušim na turbokorektor

Obrázek

Napsal: 22 lis 2012, 22:10
od wr8
co od toho jako ocekavas?nejake zlepseni?

Napsal: 22 lis 2012, 23:10
od KamilGTTDI
to je fakt cerpadlo muze tocit kolik chce ale otacky motoru bez uprav neprekrocis....

Napsal: 22 lis 2012, 23:11
od TDI tech
Bud rad ze ten ford vobec ide a nieto do neho este pchat pazuri.

Napsal: 23 lis 2012, 16:04
od anthAn
Mam tady ve sklepě druhej motor 1.8TD, kterej má ale čerpadlo lucas (řj, immo....) a k tomu ještě to slabší bez turbokorektoru. Proto na něj chci dát tenhle kousek...

Napsal: 25 lis 2012, 20:48
od wr8
vyborne misto jakyhokoliv lucase funguje bosch,nejen ve Fordu..ale toto bych tam urcite nedaval

Napsal: 01 pro 2012, 02:19
od anthAn
Vím, že tam pasuje VW-BOSCH (po úpravě řemenice), ale tohle čerpadlo je nový a je doma
Takže neurážlivě a neuraženě prosím jen komentáře k tématu tohoto čerpadla.

_________________________________________________________________


Tady jsem se pokusil popsat to co jsem dedukcí zjistil..viz obrázky
První obrázek
o Podle mého stopventil nafty, když připojim na 12V, tak cvakne, na polaritě nezáleží
o Směr kudy si čerpadlo bere naftu a kde je vracka
o Tady u toho otazníku nevím co se tím nastavuje, je tam jemné ozubení zaaretovaný tím malým "hřebenem" Dle mého se tim nastavuje poloha vstřiku ~ "hrubý předvstřik"

Druhý obrázek
o Tady mi jedině příjde že se nechá nastavit množství nafty tzv. "chiptunerův šroubek"
Ta baňka je asi turbokorektor - teď je stažená na minimum, když se přivade tlak, tak se hřídelka vysouvá a páka přidává naftu.
__
Myslíte, že je moje dedukce správná? Setkal se už někdo s tímto nebo podobným kouskem? Děkuji za názory a postřehy

Obrázek Obrázek

Napsal: 01 pro 2012, 08:50
od turbo kamna power
podle mě to pojede hůř než se sériovým čerpadlem. Když je to dělaný na konstantních 1800ot., tak to nebude fungovat na osobáku, kterej točí 4500-5000ot.

Napsal: 01 pro 2012, 16:10
od Bóďa
Přesně tak.
Hlavně bych se bál toho, že neumí měnit předvstřik v závislosti na otáčkách ( 1000- 5000 ot. ).

Napsal: 04 pro 2012, 23:48
od anthAn
Co jsem se dočet od výrobce, tak by to nemělo bejt na stabilní otáčky, prostě jen v CAT použili to co bylo (i ten generátor jel na dvoje různý otáčky (pro 50hz a 60hz)) na odsah. Beru to tak, že je to prostě "dynamický čerpadlo".
Ale největší brouk v hlavě je jak je to se směrem otáčení čerpadla. Mam takovej pocit že tyhle čerpadla jsou dělaný pro pohon ozubenym kolem, nikoliv řemenem, tudíž se točí na druhou stranu.
Opravdu tu neni nikdo kdo se s tímhle čerpadlem setkal? .. používají se v CAT, JohnDeere a podobnejch strojích. mmj i Hummer H2 má čerpadlo od tohoto výrobce, samo že pro V8

EDIT: Tady jsem našel nějaký fotky taky řady čerpadel DB4.. ač na V8, tak se zdá že je to hnaný přes dvě ozubený kola, takže začínám být pozitivněji naladěn, protože se točí stejně jako motor. http://www.thetruckstop.us/forum/showth ... post353337

Napsal: 05 pro 2012, 08:52
od burton.b22
Dej ho do svěráku zapoj mu naftu a stop ventil a zatoč sním a uvidíš.

Napsal: 05 pro 2012, 10:35
od sniper--
ty se asi musis hodne nudit. Prace tri prdele o case nemluve a ve vysledku zjistis ze je to stejne k nicemu a ze to nejede. Myslel jsi treba na casovani? delku vstriku ,atd? Je treba myslet na to,ze cerpadlo ovlivnuje celou charakteristiku motoru.... Proc se asi predelava treba cele cerpadlo pro mTDI aby to jezdilo hm?? proc se tam neda jen z TD a hotovo?? Protoze to s nim jede jak s prominutim priposrany a ve 3tisicich tomu dojde dech uplne.

Jdi radsi nekam v patek nebo v sobotu vecer za holkama a za ty penize co do toho vrazis si aspon hezky uzijes ;)