Skoda SuperB TDICR170k 4x4 EDC17C46 standartni uprava
Napsal: 05 pro 2012, 16:25

Auta, auta, auta..
http://www.dieselpower.cz/forum/
Vici píše:jaká bude životnost ?
z omezení EGR , viděl si to už někdy rozebrané ?Jayson píše:z čeho usuzuješ?
pozadavek na tlak temer seriovej, a proti serii mensi prefuky turba po seslapnuti plynu, jinak EDC17 je temer neutavitelna nekolika nasobne hlidani EGT snimani regulace naklopeni lopatek, lambda atd.Jayson píše:z čeho usuzuješ?
mvolesko2 píše:pozadavek na tlak temer seriovej, a proti serii mensi prefuky turba po seslapnuti plynu, jinak EDC17 je temer neutavitelna nekolika nasobne hlidani EGT snimani regulace naklopeni lopatek, lambda atd.Jayson píše:z čeho usuzuješ?
Si pamatuju jak prijel zakazni s OII FL ze ma verzi z nemecka 110k 6st, po uprave 190k a pak mi volal ze to po uprave jede super i 245kmh a dodneska vsechno drzi
Turba KKK a solenoidovy vstrikovace, i filtry fungujou bezproblemu, asi VW ty CR konecne jdou, akorad uz sem videl par prasklejch rozvodovejch remenu
hezkej pohled na věc.pokornasek.pepan píše:mvolesko2 píše:pozadavek na tlak temer seriovej, a proti serii mensi prefuky turba po seslapnuti plynu, jinak EDC17 je temer neutavitelna nekolika nasobne hlidani EGT snimani regulace naklopeni lopatek, lambda atd.Jayson píše:z čeho usuzuješ?
Si pamatuju jak prijel zakazni s OII FL ze ma verzi z nemecka 110k 6st, po uprave 190k a pak mi volal ze to po uprave jede super i 245kmh a dodneska vsechno drzi
Turba KKK a solenoidovy vstrikovace, i filtry fungujou bezproblemu, asi VW ty CR konecne jdou, akorad uz sem videl par prasklejch rozvodovejch remenu
sem tam rozvodak,sem-tam prasklá klika,jinak držej až na zpětné vedení... to se dělá na každym
bud potenciometr,ucpaný,nebo teče chladicka.
CFGB ma garrettmvolesko2 píše:pozadavek na tlak temer seriovej, a proti serii mensi prefuky turba po seslapnuti plynu, jinak EDC17 je temer neutavitelna nekolika nasobne hlidani EGT snimani regulace naklopeni lopatek, lambda atd.Jayson píše:z čeho usuzuješ?
Si pamatuju jak prijel zakazni s OII FL ze ma verzi z nemecka 110k 6st, po uprave 190k a pak mi volal ze to po uprave jede super i 245kmh a dodneska vsechno drzi
Turba KKK a solenoidovy vstrikovace, i filtry fungujou bezproblemu, asi VW ty CR konecne jdou, akorad uz sem videl par prasklejch rozvodovejch remenu
cca jak u PD? nebo vyšší či nižší?TDIfun píše:Me se to libi ty motory. Spotreba super i na 4x4
Ok, to mi stačímvolesko2 píše:pozadavek na tlak temer seriovej, a proti serii mensi prefuky turba po seslapnuti plynu, jinak EDC17 je temer neutavitelna nekolika nasobne hlidani EGT snimani regulace naklopeni lopatek, lambda atd.Jayson píše:z čeho usuzuješ?
Si pamatuju jak prijel zakazni s OII FL ze ma verzi z nemecka 110k 6st, po uprave 190k a pak mi volal ze to po uprave jede super i 245kmh a dodneska vsechno drzi
Turba KKK a solenoidovy vstrikovace, i filtry fungujou bezproblemu, asi VW ty CR konecne jdou, akorad uz sem videl par prasklejch rozvodovejch remenu
Helee superb co jsem byl chipovatmvolesko2 píše:
pokornasek.pepan píše:mvolesko2 píše:pozadavek na tlak temer seriovej, a proti serii mensi prefuky turba po seslapnuti plynu, jinak EDC17 je temer neutavitelna nekolika nasobne hlidani EGT snimani regulace naklopeni lopatek, lambda atd.Jayson píše:z čeho usuzuješ?
Si pamatuju jak prijel zakazni s OII FL ze ma verzi z nemecka 110k 6st, po uprave 190k a pak mi volal ze to po uprave jede super i 245kmh a dodneska vsechno drzi
Turba KKK a solenoidovy vstrikovace, i filtry fungujou bezproblemu, asi VW ty CR konecne jdou, akorad uz sem videl par prasklejch rozvodovejch remenu
sem tam rozvodak,sem-tam prasklá klika,jinak držej až na zpětné vedení... to se dělá na každym
bud potenciometr,ucpaný,nebo teče chladicka.