Stránka 1 z 2

Skoda SuperB TDICR170k 4x4 EDC17C46 standartni uprava

Napsal: 05 pro 2012, 16:25
od mvolesko2
Obrázek

Napsal: 05 pro 2012, 16:27
od Vici
jaká bude životnost ?

Napsal: 05 pro 2012, 16:29
od pokornasek.pepan
Vici píše:jaká bude životnost ?

stejná jak u serie,možná vyšší !

Napsal: 05 pro 2012, 16:34
od Jayson
z čeho usuzuješ?

Napsal: 05 pro 2012, 16:40
od pokornasek.pepan
Jayson píše:z čeho usuzuješ?
z omezení EGR , viděl si to už někdy rozebrané ? (rofl)

Napsal: 05 pro 2012, 16:42
od mvolesko2
Jayson píše:z čeho usuzuješ?
pozadavek na tlak temer seriovej, a proti serii mensi prefuky turba po seslapnuti plynu, jinak EDC17 je temer neutavitelna nekolika nasobne hlidani EGT snimani regulace naklopeni lopatek, lambda atd.

Si pamatuju jak prijel zakazni s OII FL ze ma verzi z nemecka 110k 6st, po uprave 190k a pak mi volal ze to po uprave jede super i 245kmh a dodneska vsechno drzi

Turba KKK a solenoidovy vstrikovace, i filtry fungujou bezproblemu, asi VW ty CR konecne jdou, akorad uz sem videl par prasklejch rozvodovejch remenu

Napsal: 05 pro 2012, 16:45
od pokornasek.pepan
mvolesko2 píše:
Jayson píše:z čeho usuzuješ?
pozadavek na tlak temer seriovej, a proti serii mensi prefuky turba po seslapnuti plynu, jinak EDC17 je temer neutavitelna nekolika nasobne hlidani EGT snimani regulace naklopeni lopatek, lambda atd.

Si pamatuju jak prijel zakazni s OII FL ze ma verzi z nemecka 110k 6st, po uprave 190k a pak mi volal ze to po uprave jede super i 245kmh a dodneska vsechno drzi

Turba KKK a solenoidovy vstrikovace, i filtry fungujou bezproblemu, asi VW ty CR konecne jdou, akorad uz sem videl par prasklejch rozvodovejch remenu

sem tam rozvodak,sem-tam prasklá klika,jinak držej až na zpětné vedení... to se dělá na každym
bud potenciometr,ucpaný,nebo teče chladicka.

Napsal: 05 pro 2012, 16:57
od Lusťa
pokornasek.pepan píše:
mvolesko2 píše:
Jayson píše:z čeho usuzuješ?
pozadavek na tlak temer seriovej, a proti serii mensi prefuky turba po seslapnuti plynu, jinak EDC17 je temer neutavitelna nekolika nasobne hlidani EGT snimani regulace naklopeni lopatek, lambda atd.

Si pamatuju jak prijel zakazni s OII FL ze ma verzi z nemecka 110k 6st, po uprave 190k a pak mi volal ze to po uprave jede super i 245kmh a dodneska vsechno drzi

Turba KKK a solenoidovy vstrikovace, i filtry fungujou bezproblemu, asi VW ty CR konecne jdou, akorad uz sem videl par prasklejch rozvodovejch remenu

sem tam rozvodak,sem-tam prasklá klika,jinak držej až na zpětné vedení... to se dělá na každym
bud potenciometr,ucpaný,nebo teče chladicka.
hezkej pohled na věc. :D . sem tam rozvodak, sem tam prasklá klika.

Napsal: 05 pro 2012, 17:08
od TDIfun
mvolesko2 píše:
Jayson píše:z čeho usuzuješ?
pozadavek na tlak temer seriovej, a proti serii mensi prefuky turba po seslapnuti plynu, jinak EDC17 je temer neutavitelna nekolika nasobne hlidani EGT snimani regulace naklopeni lopatek, lambda atd.

Si pamatuju jak prijel zakazni s OII FL ze ma verzi z nemecka 110k 6st, po uprave 190k a pak mi volal ze to po uprave jede super i 245kmh a dodneska vsechno drzi

Turba KKK a solenoidovy vstrikovace, i filtry fungujou bezproblemu, asi VW ty CR konecne jdou, akorad uz sem videl par prasklejch rozvodovejch remenu
CFGB ma garrett ;-) KKK CEGA

Napsal: 05 pro 2012, 17:11
od TDIfun
Me se to libi ty motory. Spotreba super i na 4x4

Napsal: 05 pro 2012, 18:15
od peeeetr
TDIfun píše:Me se to libi ty motory. Spotreba super i na 4x4
cca jak u PD? nebo vyšší či nižší?

Napsal: 05 pro 2012, 18:40
od Jayson
mvolesko2 píše:
Jayson píše:z čeho usuzuješ?
pozadavek na tlak temer seriovej, a proti serii mensi prefuky turba po seslapnuti plynu, jinak EDC17 je temer neutavitelna nekolika nasobne hlidani EGT snimani regulace naklopeni lopatek, lambda atd.

Si pamatuju jak prijel zakazni s OII FL ze ma verzi z nemecka 110k 6st, po uprave 190k a pak mi volal ze to po uprave jede super i 245kmh a dodneska vsechno drzi

Turba KKK a solenoidovy vstrikovace, i filtry fungujou bezproblemu, asi VW ty CR konecne jdou, akorad uz sem videl par prasklejch rozvodovejch remenu
Ok, to mi stačí ;)

pepan: neviděl :D

Napsal: 06 pro 2012, 21:53
od Toreto
od pumpy spotreba asi o liter menej a hlavne maju dlhšie prevodovky mne tiež drží 81 kw crko a to mu tiež nakladam fest

Re: Skoda SuperB TDICR170k 4x4 EDC17C46 standartni uprava

Napsal: 03 úno 2013, 22:53
od Octava
mvolesko2 píše:Obrázek
Helee superb co jsem byl chipovat :D , auto slape jak hodinky a jede paradne ;)

Napsal: 14 bře 2013, 17:36
od Kami3120
pokornasek.pepan píše:
mvolesko2 píše:
Jayson píše:z čeho usuzuješ?
pozadavek na tlak temer seriovej, a proti serii mensi prefuky turba po seslapnuti plynu, jinak EDC17 je temer neutavitelna nekolika nasobne hlidani EGT snimani regulace naklopeni lopatek, lambda atd.

Si pamatuju jak prijel zakazni s OII FL ze ma verzi z nemecka 110k 6st, po uprave 190k a pak mi volal ze to po uprave jede super i 245kmh a dodneska vsechno drzi

Turba KKK a solenoidovy vstrikovace, i filtry fungujou bezproblemu, asi VW ty CR konecne jdou, akorad uz sem videl par prasklejch rozvodovejch remenu

sem tam rozvodak,sem-tam prasklá klika,jinak držej až na zpětné vedení... to se dělá na každym
bud potenciometr,ucpaný,nebo teče chladicka.

Co to ze praskaj kliky, poddimenzovane? Mam CFGB remen tam uz praskl.. pak delala bordel volnobezka, sramotila...

Moje zkusenosti ze ten motor tak svaty neni:

Ted se mi stalo ze po nastartovani uplne klepal motor, litali otacky nahoru dolu jak kdyby siemens pd jel na tri vallce malem mi jeblo.. nastartoval jsem znovu zase stejny.. pockal jsem chvili a na po třetí v pohode... nechapu co to bylo.. podotýkám ze v nadrzi je rakouska nafta a stalo to v garazi 10C. Napada vas co to bylo?

Spotreba v passatu s dsg je spis na 7litrech mesto i 9..

A jeste mam problem ze i po vymene termostatu nedrzi teplotu vody pri plynulejsi jizde za nulove teploty... coz taky moc nevim jak resit..


Co stin zpetnym vedenim resit to nějak?