Stránka 1 z 2

Volkswagen Passat 2.0 TDI

Napsal: 06 pro 2012, 19:51
od zdarilek
Dobrý den,
prosím o radu, uvažuji o koupi vozidla Volkswagen Passat 2.O TDI a chtěl bych se zeptat, jakým typům motorů se mám vyvarovat, slyšel jsem, že jsou problémové.

Děkuji Zbyněk

Napsal: 06 pro 2012, 20:01
od pokornasek.pepan
je toho tady X ,staci hledat.

Napsal: 06 pro 2012, 20:09
od Vici
nejlépe kup common rail

Napsal: 06 pro 2012, 20:18
od zdarilek
pokornasek.pepan píše:je toho tady X ,staci hledat.
Nejsem odborník přes auta proto prosím o radu a ne o odpověď, že mám hledat. Odborník zná a lajk se diví a děkuje

Napsal: 06 pro 2012, 20:21
od zdarilek
Vici píše:nejlépe kup common rail
A jaké typy motorů jsou OK

Napsal: 06 pro 2012, 20:40
od rudy5
ved hladaj nedáno sa to tu riešilo

Napsal: 06 pro 2012, 21:29
od Honza 3C2
Být tebou, tak Passata nekupuji, je to sráč všech sráčů ... vždycky to na tebe vybali nějakou pecku ... a lítaj tisíce ... když už tak common rail a ne moc najeto ...

Napsal: 06 pro 2012, 21:48
od sharik4x4
Žádné auto není bezporuchové,takže sráč sráčů zle pak označit jakékoliv auto,které se pokazí.
Já buďto motor BMP ze starých nebo už raději novější CR.Tam už takový trable nejsou a vcelku to funguje a má to menší spotřebu.Dá se sehnat už od 230t slušný auto.CR se dělá u 3C od 7/2008 vejš.

Napsal: 06 pro 2012, 21:58
od Honza 3C2
Máme BMP, jako motor jako celek jde, vstřiky v poho, jen EGR zlobí a nebo DPF, pač DPF a PD není dobrá kombinace ... no ale elektronika na prd mě prijde, brzda zadní, teď mám problém se zámkem volantu ... atd.

Napsal: 06 pro 2012, 22:52
od sharik4x4
EGR zlobí u každýho auta s filtrem,takže i u VW jsou problémy.Zaslepit EGR a je klid i po cukání. :)

Napsal: 07 pro 2012, 08:33
od Honza 3C2
No vzal bych Passata až od 2008, nějaký Common rail, tam si myslím, že už jsou problémy menší, hlavně s tím DPF a EGR ...

Napsal: 19 led 2013, 11:51
od kamilo311
A u 1.9 rv 2008 je to s motory stejný jako u 2.0? Zvažuji koupit 1.9 nebo 2.0, tak hledám a učím se a nechci pak solit...

Napsal: 19 led 2013, 13:01
od jericho-3
Je to jako ruleta, buď budeš mít štěstí nebo budeš solit. A Passat není zas takový sráč, jak se říká..Jde o to, od jakýho pacholka auto koupíš.Jelikož je jich u nás dost a dost, budeš si muset držet palec..Já osobně bych šel raději po lehčí bouračce /je tam zaručen důvod prodeje/než po voňavce s plnou příhrátkou servisních knížek s komentářem přemoudřelých bazáristů ...A kladl bych důraz na původnost. Jakmile někde uvidíš koukat červený tmel, každý šroub jiný, zasranou expanzní nádobu, popřípadě natržené dekly nebo přehršel repráků uteč od toho.. :)

Napsal: 19 led 2013, 13:34
od kamilo311
Koukám po Německu, od soukromníků přeci jenom záruka kilometrů tam je mnohem vyšší než u nás. Navíc němci jsou tak nějak ve všem preciznější, nevím, abych si něco nenamlouval. Recenzí a příspěvků je milion, mám z toho hlavu jak balon :-) Všichni spíš radí 1.9 a nebo 2.0 CR

Napsal: 19 led 2013, 21:57
od yf79
U nás v rodine se taky řeší dvojková octávka, síce to nění passat, ale stejnej problém jaký dvojliter? Tady na foru jsem toho prošel hodně a nejlepší mi vychází motor BKD. Sice něktorý tomu nadávaj buzerantský kokotský dísel :) , ale stěch referencí to vychází asi nejlíp.
Honzo