Stránka 1 z 2
Volkswagen Passat 2.0 TDI
Napsal: 06 pro 2012, 19:51
od zdarilek
Dobrý den,
prosím o radu, uvažuji o koupi vozidla Volkswagen Passat 2.O TDI a chtěl bych se zeptat, jakým typům motorů se mám vyvarovat, slyšel jsem, že jsou problémové.
Děkuji Zbyněk
Napsal: 06 pro 2012, 20:01
od pokornasek.pepan
je toho tady X ,staci hledat.
Napsal: 06 pro 2012, 20:09
od Vici
nejlépe kup common rail
Napsal: 06 pro 2012, 20:18
od zdarilek
pokornasek.pepan píše:je toho tady X ,staci hledat.
Nejsem odborník přes auta proto prosím o radu a ne o odpověď, že mám hledat. Odborník zná a lajk se diví a děkuje
Napsal: 06 pro 2012, 20:21
od zdarilek
Vici píše:nejlépe kup common rail
A jaké typy motorů jsou OK
Napsal: 06 pro 2012, 20:40
od rudy5
ved hladaj nedáno sa to tu riešilo
Napsal: 06 pro 2012, 21:29
od Honza 3C2
Být tebou, tak Passata nekupuji, je to sráč všech sráčů ... vždycky to na tebe vybali nějakou pecku ... a lítaj tisíce ... když už tak common rail a ne moc najeto ...
Napsal: 06 pro 2012, 21:48
od sharik4x4
Žádné auto není bezporuchové,takže sráč sráčů zle pak označit jakékoliv auto,které se pokazí.
Já buďto motor BMP ze starých nebo už raději novější CR.Tam už takový trable nejsou a vcelku to funguje a má to menší spotřebu.Dá se sehnat už od 230t slušný auto.CR se dělá u 3C od 7/2008 vejš.
Napsal: 06 pro 2012, 21:58
od Honza 3C2
Máme BMP, jako motor jako celek jde, vstřiky v poho, jen EGR zlobí a nebo DPF, pač DPF a PD není dobrá kombinace ... no ale elektronika na prd mě prijde, brzda zadní, teď mám problém se zámkem volantu ... atd.
Napsal: 06 pro 2012, 22:52
od sharik4x4
EGR zlobí u každýho auta s filtrem,takže i u VW jsou problémy.Zaslepit EGR a je klid i po cukání.

Napsal: 07 pro 2012, 08:33
od Honza 3C2
No vzal bych Passata až od 2008, nějaký Common rail, tam si myslím, že už jsou problémy menší, hlavně s tím DPF a EGR ...
Napsal: 19 led 2013, 11:51
od kamilo311
A u 1.9 rv 2008 je to s motory stejný jako u 2.0? Zvažuji koupit 1.9 nebo 2.0, tak hledám a učím se a nechci pak solit...
Napsal: 19 led 2013, 13:01
od jericho-3
Je to jako ruleta, buď budeš mít štěstí nebo budeš solit. A Passat není zas takový sráč, jak se říká..Jde o to, od jakýho pacholka auto koupíš.Jelikož je jich u nás dost a dost, budeš si muset držet palec..Já osobně bych šel raději po lehčí bouračce /je tam zaručen důvod prodeje/než po voňavce s plnou příhrátkou servisních knížek s komentářem přemoudřelých bazáristů ...A kladl bych důraz na původnost. Jakmile někde uvidíš koukat červený tmel, každý šroub jiný, zasranou expanzní nádobu, popřípadě natržené dekly nebo přehršel repráků uteč od toho..

Napsal: 19 led 2013, 13:34
od kamilo311
Koukám po Německu, od soukromníků přeci jenom záruka kilometrů tam je mnohem vyšší než u nás. Navíc němci jsou tak nějak ve všem preciznější, nevím, abych si něco nenamlouval. Recenzí a příspěvků je milion, mám z toho hlavu jak balon

Všichni spíš radí 1.9 a nebo 2.0 CR
Napsal: 19 led 2013, 21:57
od yf79
U nás v rodine se taky řeší dvojková octávka, síce to nění passat, ale stejnej problém jaký dvojliter? Tady na foru jsem toho prošel hodně a nejlepší mi vychází motor BKD. Sice něktorý tomu nadávaj buzerantský kokotský dísel

, ale stěch referencí to vychází asi nejlíp.
Honzo