Stránka 1 z 8
chladic oleja
Napsal: 29 pro 2012, 12:20
od Leon/kissiakos
zdar chlapi, riesim chladic oleja... mam takuto pripravu uz urobenu:
predlzena sruba na vymennik :
olejovy medzikus na pripjenie chladica nahodeny a funkcny :
ale kedze nechcem aby olej tiekol stale cez chladic , potrebujem to urobit nejak na termostat .. riesil to uz niekto??
uvazoval som nad tymto riesenim:
http://www.pilotshop.cz/nahradni-dily/o ... termostat/ ale sa mi to zda moc drahe...
Napsal: 29 pro 2012, 12:59
od marena tdi
Napsal: 29 pro 2012, 13:02
od Leon/kissiakos
pozeral som na to ..ale tych 70 stupnou sa mi nepaci .. a ani ten medzikus nevizera vabne moc ... ale je to asi najjednoduchsie riesenie...
Napsal: 29 pro 2012, 13:22
od kiklop32
Jak veliké plus je mít tam termostat? Samozřejmě olej se rychleji ohřeje na provozní teplotu a pak se až začne chladit, ale jaké je mínus když tam není?
Napsal: 29 pro 2012, 13:34
od Leon/kissiakos
tak podla mna je minus v tom , ze ked pojdes pekne podla predpisov moze sa stat ze olej sa ani nezohreje..kedze bude stale prechadat cez chladic.. a jazdit so zimnym olejom nie je nic moc..
Napsal: 29 pro 2012, 13:49
od kiklop32
Tak to je v pohodě

Napsal: 29 pro 2012, 13:51
od bombastiq
sežente si adaptér chladiče a chladič z itala 2,0 16v ty to maj komplet i s termostatem na 80°
Napsal: 29 pro 2012, 13:53
od Leon/kissiakos
no len kde to budem zhanat.. origo diel bude stat este viac ako tento kit..
Napsal: 29 pro 2012, 13:56
od bombastiq
na vrakáči se toho válí metrák
Napsal: 29 pro 2012, 14:03
od tholis
Taky jsem přemýšleljak to vykoumat aby to nechladilo furt (při použití redukce), s tím termostatem je to skvělej nápad. Kdyby to někdo měl rád omrknu jak je to řešené, pro zajímavost.
Jak to vůbec pobírá čerpadlo? Přecijenom zvýším odpor v okruhu (zase když sepne až při teplém oleji, tak u něj je vizkozita nižší=menší odpor??)
Napsal: 29 pro 2012, 14:28
od Leon/kissiakos
no preto som to tu dal..aby sa tieto otazky poriesili..teda ak ma niekto skusenost s chladicom...
Napsal: 29 pro 2012, 15:02
od marena tdi
a ty jsis meril kolik mas v lete teplotu oleje ? ze resis chlazeni.
osobne si myslim ze ve tvem pripade to mas uplne zbytecne.resil bych to v kombinaci s extremnim vykonem.
Napsal: 29 pro 2012, 15:09
od Leon/kissiakos
ako vies ze to nepotrebujem ? auto bude mat koncovy vykon nad 180ps a nad 400Nm .. cize urcite to pre tento motor bude extrem a teda urcite bude treba chladit olej, a preto tam chcem dat termostat .. ak nebude treba chladit tak sa nebude .. ak by nahodou bolo treba tak sa zopne a bude chladit .. podla mna jednoduche.. a zas to nestoji 1000e aby to bolo nejak zbytocne riesit ..
Napsal: 29 pro 2012, 15:57
od kiklop32
no já právě mám doma chladič z ARL, tak proč ho tam nedát. V Autě jsem ještě horka nejezdil ale něco přes 120C° ukazuje budík.
Napsal: 29 pro 2012, 16:00
od ADKO13
kisso to si odbrzdil s pp764 103 kw ?.. inac turbo VB ?