Stránka 1 z 2
vibrace do volantu
Napsal: 06 led 2013, 18:08
od leguan
auto v popise jedu do 130 a bez problemů ve 130 mi začne vibrovat volant při sebemenším přidaní plynu když vyřadím vibrace zmizí chlapi na co byste to tipovali mohla by to dělat dvouhmota? ma už něco za sebou
Napsal: 06 led 2013, 18:18
od geo
vibruje jen volant nebo celé auto?Muže být problém s poloosou nebo s vyvážením kol.
Napsal: 06 led 2013, 18:18
od RudisTDic
Mě to dělali nakopaný kola,nejdřív jsem myslel,že to dělaj poloosy a po výměně to samé..Dal jsem jiný kola a ok..A dělalo mi to přesně to co popisuješ i rychlost sedí..
Napsal: 06 led 2013, 18:50
od leguan
ne auto nevibruje jen volant ale pěkně teda je pravda že na letních litejch kolech sem to nezaregistroval myslel sem taky poloosa ale při rozjezdu žadna vibrace nic ani v kopci při prudkym přidaní plynujedu z kopce dotknu se lehonce plynu a už to vibruje kolem těch 130
Napsal: 06 led 2013, 20:05
od geo
tak to asi rudis trefil.
vibrace do volantu -vyřešeno
Napsal: 06 led 2013, 20:14
od leguan
zejtra to hodim na vyvažovačku tak sem zvědavej
Napsal: 06 led 2013, 20:29
od simajiri
Mě něco podobnýho dělalo ložisko v kole
Napsal: 06 led 2013, 20:36
od venouš
já přezul kola a cestou z pneuservisu jsem to vzal po dálnici .nad 130 mi začal klepat volant,tak zpatky že to blbě vyvážil,byly dobrý tak jsem to tam začal hledat.tyčka řízení Ko.

.do té doby ani tuk
Napsal: 07 led 2013, 17:32
od leguan
tak dnes sem zjistil že na pravym předním kole je špatna guma zřejmě špatna kostra po vyměně za novou vše ok byla dva měsíce stara takže reklamace
Re: vibrace do volantu
Napsal: 20 úno 2013, 09:01
od josef10
leguan píše:auto v popise jedu do 130 a bez problemů ve 130 mi začne vibrovat volant při sebemenším přidaní plynu když vyřadím vibrace zmizí chlapi na co byste to tipovali mohla by to dělat dvouhmota? ma už něco za sebou
mam uplne stejne priznaky.... kola jsem prohodil a porad to same... delal jsem loziska prednich kol a od te chvile to vibruje do volantu.... geometrie je ok... Nejake napady ?
Napsal: 20 úno 2013, 19:36
od xkain
pokud to začalo dělat po výměně ložisek, tak buď špatná ložiska, nebo špatně odvedená práce, už jsem viděl frajera, co vylisoval náboj i s kotoučem a přez kotouč to lisoval zpátky, ( nesedlo si to ), takže někde bude asi chyba
Napsal: 20 úno 2013, 22:00
od josef10
xkain píše:pokud to začalo dělat po výměně ložisek, tak buď špatná ložiska, nebo špatně odvedená práce, už jsem viděl frajera, co vylisoval náboj i s kotoučem a přez kotouč to lisoval zpátky, ( nesedlo si to ), takže někde bude asi chyba
loziska FAG.... vylisovani a nalisovani probehlo o.k. Volant vibruje v tahu od 130 km/h po ubrani plynu prestane vibrovat... Psal jsem ze geometrie je o.k. Pokud by byla geometrie k.o. vibroval by v tahu volant? Nic jineho me nenapada nez ta geometrie...
Napsal: 21 úno 2013, 15:49
od xkain
nevzal jsi někde díru? mně tohle dělalo bouchlé kolo, sice na vyvažovačce se to tvářilo celkem ok, ale vibrace byli, asi bych dal auto na hever a hledal, pokud se to objevilo až po přelisování ložisek, tak někde je něco špatně, nebo jsi si toho předtím nevšiml, a přisuzuval jsi to ložiskům, takže nezbývá nic jiného než hledat a hledat.... ( dobré je také kola před vyvažováním umejt, jsou lidi, co to plácnou na vyvažovačku i s kusem zaschlého bahna)
Další s čím jsem se setkal byla vyvažovačka, která uměla vyvažovat tak, že se závaží dávali jen z vnitřní strany kola, u jedněch kol to ale nebylo ok a při jízdě vibrovaly
hledat a hledat, i takovej kamínek pod diskem udělá svoje
Napsal: 21 úno 2013, 17:49
od Traker
V tahu vybruje,po ubrání ne. Že by vnitřní kloub? Poloosa
Napsal: 21 úno 2013, 22:11
od josef10
tak problem dnes vyresen.... cele dopoledne jsem hledal mozny a nemozny, nakonec to byly unasece na prevodovce resp. vule na diferencialu... doma jsem mel zanovni nahradni prevodovku tak jsem ji nahodil a je po problemu...