Stránka 1 z 9

Jaky hybrid pro cca 230Hp??

Napsal: 12 led 2013, 11:56
od tholis
Zacina se pomalu blizit doba kdy bych si mohl dovolit porizeni turba a proto sonduji moznosti. Dlouho se me drzel garrett z arl ale ted si rikam ze bych se rad dostal na 230Hp. Co se tyka krouticiho momentu rad bych se nedostal na nejake hrozne cisla a spis se venoval prubehu..

Motor je asz s forge fmic spojka je sharan 240mm s hds lamelou. Mel by byt nerez vyfuk aasi by to sneslo i trysky od firadu? Co je jeste potreba?

Ted je otazka co za hybrid? Limit je cca 20-25tis nenabizejte mi konkretne zatim jsem ve fazy zvazovani;) a rad bych si vse promyslel. Vim ze toho tady je more...ale radsi si prectu konkretni rady.

Napsal: 12 led 2013, 12:08
od moucha
GTB1756Vk

Napsal: 12 led 2013, 12:49
od tholis
Co obnasi jeho instalace? Je to plug and play? Kolik se cca pohybuje cenove?

Napsal: 12 led 2013, 12:50
od Jeny
Tak tohle mě taky zajímá. Jsem v podobné situaci. ASZ fmic..... Dost mě zaujalo toto turbo http://www.turbosport.cz/1702-tsa220.html ještě před vánoci bylo za 24 tis

Napsal: 12 led 2013, 13:05
od tholis
Jeste resim co na to serie spojka co ma pouze HDS lamelu?

Napsal: 12 led 2013, 13:15
od LibangVW
pri pouziti turba GTB1756VK se prekopava defakto vsechno ... mazani , vyfuk , svody , saci trubka , vytlacna hadice ... ale stoji to za to :)

Napsal: 12 led 2013, 13:16
od Jim
Osobně bych už do hybridu nešel. Takže za mě 1756VK na plánovaných 230PS.

Spojka by to měla udržet, třeba Moucha na HDS lamele má o dost víc koní, jak 230PS :D

Napsal: 12 led 2013, 13:25
od tholis
Jim Nejsem zase tak financne schopnej na to abych predelaval v podstate vse kolem. Tim padem pro me VK neni zrovna vhodny kandidat.

Mel jsem pocit ze se da sehnat hybrid ktery je vicemene plug and play? Viz nabidka DP..pletu se? Proc by si do nej uz nesel?? Jake ma oproti 2260 a 1756VK nevyhody a naopak. Omlouvam se ze se ptam asi na predem jasne otazky..

Napsal: 12 led 2013, 13:31
od Jeny
Co sem to tady prolejzal, tak Jaster měl na na Leonu ARL hybrida právě od DP DT 4 a chválil si to. Prý lepší náběh než VB. Hybrid se musí umět nastavit pak si myslím že není problém. Hybrida chci kvůli tomu aby se to dalo použít při běžným ježdění a neplnilo až někde na 2500 tis ot. ale osobní zkušenost nemám sbírám info ladit se bude až z jara teď to nemá cenu

Napsal: 12 led 2013, 13:36
od tholis
Jeny: mam to podobne..budu to resit na jare a sbiram informace..to co pises o DP turbu jsem mel prave na mysli a zajima me jaka je alternativa;) a co vse to obnasi...

Napsal: 12 led 2013, 14:00
od moucha
Psal si, že budeš dělat výfuk takže problém předělávání výfuku podle mě odpadá. Je jedno jestli ho někdo bude dělat na GT1749 nebo na GTB. Při použití správných svodů sedí mazání i sání do turba. Takže musíš předělat přepad oleje což není problém a výstup do IC, který u hybrida nesedí také. GTB1756Vk tím, že je to menší turbo než GTB2260Vk má lepší náběh a odezvu na plyn. Spodek bych si dovolil tvrdit, že bude mít lepší než 230ps hybrid.

Napsal: 12 led 2013, 14:05
od tholis
Na kolik to 1756vk vyjde? Kdyz budu uvazovat o novem turbu??? Problem jsou svody ktere stoji to co turbo...neni to tak? Hybrid se mi stale zda jako snazsi alternativa...vystup na IC je snadny..

Napsal: 12 led 2013, 14:07
od moucha
To nevím, zkus turbopower.cz. Jenže hybrid není nové turbo většinou, je to srovnatelné s repasem. Já jsem kupoval u Turbopower repas GTB2260Vk s předěláním na podtlak a převyvážením do 208tis ot a nebyl s ním sebemenší problém. Zkus se tam domluvit.

Napsal: 12 led 2013, 14:11
od tholis
Moucha hybrida bych chtel vzit z anglie...tam se da sehnat za ty penize i novy..proto jsem o tom zacal uvazovat a resim co vybrat...ten od DP neni skladacka z novych?

Napsal: 12 led 2013, 14:15
od moucha
Nevím, zeptej se v DP, ale většinou to tak nebývá.