Stránka 1 z 2
VW Golf 3 1.9 TDI 1Z při zátahu motor cuká
Napsal: 16 led 2013, 22:17
od kosardavid
Zdravím mám problém s 1Z motor při zátahu to je např 3rychlostní stupeň a cca 2500ot cuká není to cukání celím autem ale pouze částečná ztráta výkonu a poté nárust výkonu a takto pořád dokola, od volnoběhu až po 2500ot je vše v pořádku, mám i logy a na těch je to vynechávání krásně vidět nemáte někdo podobný nejlépe vyřešený problém. díky za odpovědi[/url]
Re: VW Golf 3 1.9 TDI 1Z při zátahu motor cuká
Napsal: 16 led 2013, 22:28
od kosardavid
Re: VW Golf 3 1.9 TDI 1Z při zátahu motor cuká
Napsal: 16 led 2013, 22:30
od kosardavid
Re: VW Golf 3 1.9 TDI 1Z při zátahu motor cuká
Napsal: 16 led 2013, 22:36
od kosardavid
Napsal: 17 led 2013, 15:14
od maxx99
dělá mi to samé, až něco zjistíš, napiš to sem, prosím
Napsal: 17 led 2013, 17:15
od kosardavid
nový poznatek ŘJ ani snímač otáček na převodovce to není !! ventil na regulaci turba (N75 někteří mě teď možná ukamenují

) to taktéž nedělá, váha vzduchu taktéž ne, budu tedy postupovat dál

log skupiny 10 zajímavé hodnoty
Napsal: 18 led 2013, 22:19
od kosardavid
Napsal: 18 led 2013, 23:11
od kosardavid
Napsal: 18 led 2013, 23:12
od Frenzy
Co regulace turba?

Napsal: 18 led 2013, 23:25
od kosardavid
regulace chodí ovšem nemám šanci vyzkoušet na jiném voze jak má chodit správně?
Je možno poradit jak vyzkoušet?
Napsal: 19 led 2013, 02:07
od Sayllo
kosardavid píše:regulace chodí ovšem nemám šanci vyzkoušet na jiném voze jak má chodit správně?
Je možno poradit jak vyzkoušet?
Ovsem ze je, ale musis sem ahon prihodit vykon, je to 66kw s VG alebo je to VNT?
Pre VNT si zapoj podtlak napriamo do banky a pozoruj pohyb, sprav to zo 3 krat ci ti tiahlo dobre beha. Ale najprv sa uisti ci ti neuteka podtlak..hadisky spetny v. vakuovka posilovac brzd atd... N75 by sa hodil odskusat v inom no ale ked nemas ako, prestriekaj ho vdckom poriadne. Pokial mas EGR cierny ventil, na odskusanie to postaci zapojit namiesto n 75 ale bude to spickovat.
Ked tam mas VG turbo, rovno vymen ten plechovy ventil a kontroluj hadicky. ked odpojis hadicku s banky turba, dosiahnes maximum plniaceho tlaku, pripadne az do nudzaku. Pokial nie, netesni ti Gate. Cistit alebo rozhybat tiahlo...
Mozno nepisem nijak idealny postup, teda skoro vobec, ale urobi si to kazdy a posunie ho to dalej..

Napsal: 19 led 2013, 02:10
od Sayllo
Ale uprimne, venuj sa skor pumpe, startovaciemu vstrekovacu alebo cidlam dokladnejsie. Taketo skakanie turbo nezvykne spravit...Je to nejak moc rychle by som povedal..
Vaha tiez nic, ked je vtahu, nezvykne to ist vobec..ked ju odpojis, ide to aspon jak tak.
Napsal: 19 led 2013, 09:47
od kosardavid
Dobrá na to turbo kouknu jinak je to obtokové turbo 66kw, pokud váhu odpojím jede to tak nějak, N75 jsem zkoušel z jiného funkčního auta a pořád stejné, jinak mám ještě jeden poznatek když n 75 odpojím tak to jede zdá se normálně ale nemám z jízdy log je to možné??
Napsal: 17 úno 2013, 19:17
od Jawas
pokud odpojis n75 tak si bez regulace turba,nemohl by to delat nejakej vstrik?mrkni prosimte do sz
Napsal: 17 úno 2013, 20:31
od kosardavid
Tomu rozumím že regulace nefunguje jen mně udivuje že to pak jede dobře

další problém je ten že občas při cca 3000ot/m za jízdy auto jakoby chcipne a hned naskoci prijde mi to jako by ventil privodu paliva vynechal
