Stránka 1 z 2

auto po startu jede na tri valce

Napsal: 31 led 2013, 10:12
od Jiří Horváth
zdravím všechny,mam jisty problém a čekám od vás vyřešení :D :) Mám octavii 1,9 tdi 81kw asv.Když auto nastartuju po praci,popojedu s parkoviště a čekám ještě na lidi.Po opjetovném rozjezdu auto nemá vůbec výkon,nechce jit do otáček a připada mi že jede max na 3 valce.Když nechám tak dve minuty nohu na plynu a podaří se auto dostat do otáček a proturovat tak pak už jede jako za mlada!!!!!Neví někdo proč?Díky za vše

Napsal: 31 led 2013, 10:18
od Fuxxo
palivovy filter si menil kedy?

Napsal: 31 led 2013, 10:22
od Jiří Horváth
asi před dvěma měsíci cca 6000km

Napsal: 31 led 2013, 10:54
od Jiří Horváth
Jiří Horváth píše:asi před dvěma měsíci cca 6000km
nikdo neví :? :( :( :(

Napsal: 31 led 2013, 12:05
od slovacek.milos
gumy si foukal kdy?

Napsal: 31 led 2013, 12:11
od Jiří Horváth
slovacek.milos píše:gumy si foukal kdy?
to mam brat važně :? :? :?

Napsal: 31 led 2013, 19:01
od Jiří Horváth
Je mozne ze odchazi nebo jsou mrtve nejake trisky??

Napsal: 31 led 2013, 20:34
od slovacek.milos
Jiří Horváth píše:
slovacek.milos píše:gumy si foukal kdy?
to mam brat važně :? :? :?
já ti psal příspěvek a asi jsem ho neodpálil

řešil jsem nedávno podobný problém, a řj motoru byla távada DF signál sporadická ale df normál makal při zapnutí jakéhokoliv spotřebiče se zvedl v procentech odběr,

nakonec se odpojilo rádio a bylo po problému zkus odpojit rádio vytáhni ho ;)

Napsal: 31 led 2013, 20:35
od Sayllo
slovacek.milos píše:gumy si foukal kdy?
Vies, ono s tvojho opisu problemu su niekedy aj taketo otazky namieste, lebo ak sa nemylim, netusime ani ci to robi vlete alebo v zime.

Napsal: 31 led 2013, 20:46
od slovacek.milos
Sayllo píše:
slovacek.milos píše:gumy si foukal kdy?
Vies, ono s tvojho opisu problemu su niekedy aj taketo otazky namieste, lebo ak sa nemylim, netusime ani ci to robi vlete alebo v zime.
tak ono z takové blbé otázky i bár co poznáš,

třeba šlověka kterému se dá pomoci i člověka kterému není pomoci

žiju život i proto abych lidem pomáhal

Napsal: 31 led 2013, 20:52
od senioring1
Zdá sa , že nemáš dostatočný prívod nafty - nemáš v hadičke bubliny?

Napsal: 31 led 2013, 20:52
od Jiří Horváth
slovacek.milos píše:
Sayllo píše:
slovacek.milos píše:gumy si foukal kdy?
Vies, ono s tvojho opisu problemu su niekedy aj taketo otazky namieste, lebo ak sa nemylim, netusime ani ci to robi vlete alebo v zime.
tak ono z takové blbé otázky i bár co poznáš,

třeba šlověka kterému se dá pomoci i člověka kterému není pomoci

žiju život i proto abych lidem pomáhal
ted to venku na leto moc nevypada!!
Ale stejne Diky!!x :) :)

Napsal: 31 led 2013, 20:55
od Jiří Horváth
senioring1 píše:Zdá sa , že nemáš dostatočný prívod nafty - nemáš v hadičke bubliny?
To by mi spadlo do nouzaku ne??

Napsal: 31 led 2013, 21:02
od senioring1
Kontrola je jednoduchá , stačí sa pozrieť pod kapotu , či nemáš bubliny . Ak áno , potom treba nájsť miesto kde prisáva vzduch . Odporúčam vyhľadať na fore . Podobných príspevkov a riešeni je tu kopa .

Napsal: 31 led 2013, 21:26
od Sayllo
Jiří Horváth píše:
senioring1 píše:Zdá sa , že nemáš dostatočný prívod nafty - nemáš v hadičke bubliny?
To by mi spadlo do nouzaku ne??
Nic by na tom motore neurobilo nudzak iba ziadny alebo prehnany tlak turba...mozno este nejaka drobnost..

Spetne ventilky na privod nafty ku filtru v spravnom smere na prepad a privod a pockat si teda na dalsie chladne rano ci noc.

Tym mas naftu vylucenu. (teda co sa padania tyka!!!) Vcera mal panko obavu ze mu primrza nafta v BMW 320 2002, vyriesil to velmi efektivne a to asi 3mi litrami nemrzky do chladica.

Cize co sa nafty tyka, moze snou byt viac problemov :D