Stránka 1 z 1
n75 u 1.8T
Napsal: 03 úno 2013, 23:50
od A418T
kluci koukněte na přiložený obrázek z logu mojí 1.8T dokáže mi někdo vysbětlit přoč je n75 otevřená na 70 procent a nestahne tlak turba na žádaný tlak

Napsal: 04 úno 2013, 07:34
od slovacek.milos
hadička děravá

Napsal: 04 úno 2013, 07:48
od A418T
diky Milosi. na hadicky jsem koukal ale asi je budu muset pro jistotu vymenit. nechapu ale proc n75 je porad 70% a neklesne to treba az na 0% kdyz vydi ze tlaci moc?
Napsal: 04 úno 2013, 07:56
od slovacek.milos
A418T píše:diky Milosi. na hadicky jsem koukal ale asi je budu muset pro jistotu vymenit. nechapu ale proc n75 je porad 70% a neklesne to treba az na 0% kdyz vydi ze tlaci moc?
koukání na hadičky je k ničemu musíš zjistit jestli je v hadičce podtlak nejlépe vakuometrem nebo aspon palcem, podtlak v hadičce na N75 ti zruší u hačka k egru
to je všechno jedna banda

Napsal: 04 úno 2013, 07:56
od slovacek.milos
A418T píše:diky Milosi. na hadicky jsem koukal ale asi je budu muset pro jistotu vymenit. nechapu ale proc n75 je porad 70% a neklesne to treba az na 0% kdyz vydi ze tlaci moc?
koukání na hadičky je k ničemu musíš zjistit jestli je v hadičce podtlak nejlépe vakuometrem nebo aspon palcem, podtlak v hadičce na N75 ti zruší ihačka k egru
to je všechno jedna banda

i
Napsal: 04 úno 2013, 08:32
od Tomas.cz
Milošku, ale 1.8T se reguluje přetlakem a regulace egr ( pakliže ho motor vůbec má ) do této části nezasahuje vůbec.
Napsal: 04 úno 2013, 09:25
od A418T
jj jak pise Tomas do n75 jde pretlak z turba a ten pak propusti bud zpet do sání nebo s ním naopak otevre waste gate.
Napsal: 04 úno 2013, 10:39
od slovacek.milos
Tomas.cz píše:Milošku, ale 1.8T se reguluje přetlakem a regulace egr ( pakliže ho motor vůbec má ) do této části nezasahuje vůbec.
od rána montuji z koktávky syčící posilovač tak mi to dnes pálí jen na podtlak

Napsal: 05 úno 2013, 20:47
od A418T
kluci tak jsem vyndal n75ku zapojil ji na stole a funguke jak ma. tzn poustim do ni vzduch a ventil ho vypousti jednim vyvodem a kdyz ho pripojim na baterku tak ho vypousti druhym vyvodem. zazili jste nekdy ze by ventil takto zapojen fungoval a v aute pak nefungoval? dale pak kdyz jsem propojil tlak turba primo na wadte gate tak turbo tlacilo 0.2 baru. ma to tlacit uplnou 0? nebo je 0.2 pri plnym otevreni waste gate normalni?
Napsal: 05 úno 2013, 21:00
od UchoTD
a banka funguje korektne?nieje prihnité ovladanie klapky?
Napsal: 05 úno 2013, 21:38
od bull
Pokud jsi zapojil tlak z turba na baňku,tak vlastně jedeš bez turba,protože produkovaný tlak turba neustále otvírá obtok a pouští spaliny mimo.Malý tlak tam ale vždycky bude,protože část spalin jde přes oběžné kolo.Přesně takto se projevuje špatný N75,je to uděláno tak,aby se turbo nepřetočilo.A když třeba praskne to táhlo od baňky,tak ten obtok taky zůstane otevřený a motor jede bez turba v nouzovém režimu.Jestli máš VAG tak spusť test akčních členů a poznáš jestli N75 na autě funguje a není přerušená kabeláž.
Napsal: 05 úno 2013, 22:03
od A418T
jj chapu ye kdyz to zapojim naprimo tak jezdim bez turba vsak ja to tak zapojil schvalně. n75 cvaká v testu akčních členů a funguje právě i přepouštění. tak jsem z toho jelen. no nic dám tam novou n75ku a uvidime
Napsal: 08 úno 2013, 19:21
od A418T
tak n75 vyměněná a už je to v pořádku. akorát to nejede tak odspoda jako předtim

