Stránka 1 z 3
vymena setrvaku o2 tdi 103kw
Napsal: 07 úno 2013, 11:37
od este
jen tak pro zajimavost bylo mi receno ze to ve 2 lidech zmakne za 29 minut... Ja se proste ve 2 lidech do pul hodky s demontazi prevodovky a setrvaku + montazi zpet nevlezu.. Je teda pravda ze sem to nikdy nestopoval ani sem extremne nepospichal ale tohle mi prijde lehce pritazeny za vlasy.. Jaky mate casy vy? Ja to v pomdeli schvalne stopnu a dam vedet
Napsal: 07 úno 2013, 12:17
od Biimbo
já se s tím srávám celý dopoledne nebo odpoledne

129 minut bych viděl jako realnější. Je tam dost věcí co musí ven..
Napsal: 07 úno 2013, 12:26
od este
ja vim no už sem to taky párkrát delal schvalne si to zkusim změřit no ale byl sem o tom přesvědčován tak dlouho že mi to nedalo se tu nezeptat

Napsal: 07 úno 2013, 12:36
od Ladas
2h když budeš rychlej a se vzduchem to jeden člověk dá ale 29min je scifi
Napsal: 07 úno 2013, 12:39
od este
Ladas píše:2h když budeš rychlej a se vzduchem to jeden člověk dá ale 29min je scifi
mělo to bejt 29 minut ve 2

Napsal: 07 úno 2013, 14:33
od Tomas.cz
Taky už jsem se dozvěděl, že počátek vstřiku se na TDi nastavuje jen diagnostikou a nikoli mechanicky, že se naťuká do programu, motoru se zvednou otáčky, počátek se programem nastaví a otáčky se zase sníží.
Osobně bych tomuhle času moc nevěřil, pamatuju, když jezdili závody Felicia KIT-CAR tak na výměnu převodovky se spojkou v depu měli cca 20-25min, ale jeden mechanik ležel pod autem, druhej cosi štrachal u kol, třetí klečel na chladičovce a montoval zezhora a čtvrtej vybaloval nd z bedny.
Napsal: 07 úno 2013, 15:11
od jericho-3
Je třeba se taky zeptat, zda poté auto funguje..To je podstatná informace, tyhle rekordy jsou k ničemu..Třeba na závodech tam polovina píčovin , co má normální auto není, je to k tomu uzpůsobené..Kdysi demontovali motor u brouka asi 5 minut, jenže vše bylo připravené, motor držely 2 šrouby, vše narafičené, nacvičené...Je to iluze. Stačí jeden zarezlý šroub a můžou jít na bruslení...Pořádná práce potřebuje pořádný čas, jakmile není stojí to za hovno...

Napsal: 07 úno 2013, 17:34
od cacinek
Kvalitní práce vzniká pomalu

Napsal: 07 úno 2013, 21:22
od Ladas
proto platí staré pravidlo všeliko kvaltování pro hovado dobré jest....
Napsal: 07 úno 2013, 21:28
od norok86
29min ve dvou bych to dal na G1

a to by byl extrém.
Napsal: 07 úno 2013, 21:31
od Ladas
tak G1 je lego

Napsal: 07 úno 2013, 21:33
od octavia.TDI
za pul hodky ji mam venku na 5q ,6q si vyndavam osu...
kdo to jak delate u 6q ?? vyndavate osu nebo ne ??
Napsal: 07 úno 2013, 21:36
od Ladas
sundavám osu nejni s tím pak jebačka
Napsal: 07 úno 2013, 21:38
od octavia.TDI
no uz sem nekolikrat slysel ze to nekdo nesundava a nedovedu si predstavit to sr.ni stim...
Napsal: 07 úno 2013, 22:20
od Biimbo
když motor dost odtlačíš, skříň dobře natočíš a nakloníš tak jde celkem dobře. Ale 6Q je težkej a v jednom se tam v teplejch dává docela špatně

Lepší je unašeč osy sundat,pokud tím myslíte tu osu..