Stránka 1 z 2

Fiat Bravo JTD 100

Napsal: 27 úno 2013, 22:55
od Torgan
Mam problem s jednym bravom. Hadze do nudzoveho rezimu a obcas uplne vypne motor. Nalogovat sa to ani poriadne neda len to hned hodi do nudzoveho rezimu. Jedine co zachytim je ze regulator tlaku vyskoci na 80%.vymenil som regulator tlaku aj cidlo vysokeho tlaku aj odskusal vstrekovace cez prepady a bez zmeny, podla diagnostiky to naznacuje na vstrekovacie cerpadlo. Regulator nezvladne zregulovat tlak vyskoci az na 80% a hodi do nudzoveho rezimu alebo vypne.
Jeden vstrekovac tecie do prepadu viacej ako ostatne ale nepocitam ze by to mohlo takto reagovat.
Napada niekoho nieco?

Napsal: 28 úno 2013, 11:58
od r-a-k
Tak stejný problém mám teď na dílně :D Akorád AR156 1.9 8V. Občas mu chcípl motor sám od sebe a teď naposledy už jen že nastartuje a po 10s se vypne. Chybu to vyhazuje P0191 což je špatný soulad mezi snímačem a regulátorem tlaky nafty. Takže čidla DRV a tlaku na liště to nejsou, na to jsou jiný kody. Co jsem stihl nalogovat a všimnout tak vždy to zdechne, protože tlak na railu začne stoupat než je požadavek na volnoběch, který vyleze až na 600 bar a pak to típne. Dnes jsem vyndal CP1 a zítra až přijde sada tak jí zrepasuji a uvidím. Jediný co jsem po rozebrání našel co by to mohlo dělat, je proštíplá gumička mezi tělem a hlavou čerpadla.

Napsal: 28 úno 2013, 12:13
od Torgan
No na hentom skace volnobeh medzi 274 a 330 coz je tiez dost. Daj vediet ci pomohlo to Cerpadlo zrepasovat

Ono to chcipne len niekedy. Vacsinou to hodi do nudzoveho rezimu a motor klepe jak stara hajtra

Napsal: 28 úno 2013, 15:39
od rudas.mp
a co snimac kliky nebo vacky

Napsal: 28 úno 2013, 16:18
od Torgan
Toto je problem s palivovým systemom.
Snimac kluky a vacky ma ine cislo chyby a inak sa to sprava

Napsal: 28 úno 2013, 19:42
od kecka
neco podobneho mel kolega na Stilu a bylo KO cerpadlo...... Musel se delat repas bylo uvnitr neco napraskle....

Napsal: 01 bře 2013, 00:41
od Torgan
Mne to praveze k tomu nasvadcuje ze to bude vstrekovcie cerpadlo. Len teraz tu to auto budem mat az 8.3. aby som to pozrel detailnejsie, tak zbieram info co by to este mohlo okrem neho byt

Napsal: 01 bře 2013, 15:18
od sikin1987
taky uz ho mam odpaleny tlak skace tak,ze temer neudrzi volnobeh zastudena ,ale startuje a vykon ma stale velky. ale stejne ta CP1cka vydrzi dost.

Napsal: 02 bře 2013, 18:06
od Torgan
Nikoho uz nic nenapada?

Napsal: 04 bře 2013, 18:24
od sikin1987
bude to cerpadlo sam vis,ze jak nepomuze DRV je to zraceny. vstriky delaji neco jineho. hele kdo dlela uz repas toho cerpadla zpusobem,ze to dal do servisu? ja mozna tomu strepu dam este sanci spotreba mi vysla super
mockrat sem cetl,ze repas stoji 3600. asi se zajdu zeptat do bosche,ale myslim,ze by mi rekli,ze je to KO uplne a musi mi dat repasovane za 18 :D

Napsal: 05 bře 2013, 21:52
od autickar21
Torgan píše:Nikoho uz nic nenapada?
Ked bude dotycny chcet, tak mi potom posli udaje zo stitku cerpadla, vybavim repas. Dufam ze sa potom zrovna nestretneme sucasne, nechce sa mi mat auto rozobrate tyzden.

Napsal: 05 bře 2013, 22:13
od Torgan
No uvidim kedy to doveze

Napsal: 05 bře 2013, 22:14
od geo
Torgan píše:Nikoho uz nic nenapada?
Já bych se bál i toho vstřiku pokud ti pouští do přepadu a sem tam se přidá i jinej nebo se to chvilkama zhorší tak ti střída vylítne na 80% a při malém požadavku tlaku jdeš do nouze.

Napsal: 05 bře 2013, 22:27
od Torgan
Na regulatore je mierne vydrana cast za tesnenim, tak predpokladam ze pojdem najprv cerpadlo na repas. Pripadne ked to niekto videl takto vydrane nech sa vyjadri.Obrázek

Napsal: 06 bře 2013, 21:40
od autickar21
Aby vo filtri nebolo tolko bordelu, ze vzdy ten regulator zasekne. Filter vymen za kvalitny, vsetko ku cerpadlu rozober, vyfukaj. Ako som ti hovoril, mam skusenost, ze lacne filtre sa rozpadaju.