Stránka 1 z 3
autocom truck
Napsal: 29 bře 2013, 21:34
od navratilek
ahoj. pouziva nekdo autocom na truck? potrebuju radu. pls diky
Napsal: 30 bře 2013, 07:18
od Mario30
Ja ho použivam. Podstatné je to aké značky aut chceš použivať. Inak dosť dobré. Som s tým zatiaľ veľmi spokojný..... Použivám to hlavne na IVECO (bol problem s káblovou redukcou) Scania (ide dobre aj s meranými hodnotami, pristrojovka, nastavenie výšky auta napr.:pri zmene pneumatik)
Napsal: 30 bře 2013, 08:22
od navratilek
Mario30 píše:Ja ho použivam. Podstatné je to aké značky aut chceš použivať. Inak dosť dobré. Som s tým zatiaľ veľmi spokojný..... Použivám to hlavne na IVECO (bol problem s káblovou redukcou) Scania (ide dobre aj s meranými hodnotami, pristrojovka, nastavenie výšky auta napr.:pri zmene pneumatik)
me to prave ze na iveco nejde. jsem potreboval napichnout crosway coz je autobus od iveca a prevodnik se ani nerozsviti ze je zapojenej. co tam je za problem? dik
Napsal: 30 bře 2013, 10:33
od yary1
S tim ivecem su take zvedavy (stralis)
Co mas za iveco?
Napsal: 30 bře 2013, 10:35
od navratilek
yary1 píše:S tim ivecem su take zvedavy (stralis)
Co mas za iveco?
ja to mam na autobus crosway ale je to vyrobce iveco rok 2009 asi. Vypada to jako by tam neslo napajeni. nebo slo ale redukce ma spatne pin
Napsal: 01 dub 2013, 18:58
od Mario30
Ja si to presne nepametám ale zapojil som v tej redukcí napájanie zo zapalovača 24 voltov. S dovodu toho že v tej redukcí nie je s pinu čo by malo byť napajanie drát. Preto ten zapalovač. Napajanie som dal podľa esi troniku. Ak má niekdo zaujem pošlem zapojenie , alebo zavesim sem.
Použivam to na iveco eurocargo rok vyroby: 2002 a 2008 a stralis 2008
Napsal: 01 dub 2013, 19:33
od navratilek
Mario30 píše:Ja si to presne nepametám ale zapojil som v tej redukcí napájanie zo zapalovača 24 voltov. S dovodu toho že v tej redukcí nie je s pinu čo by malo byť napajanie drát. Preto ten zapalovač. Napajanie som dal podľa esi troniku. Ak má niekdo zaujem pošlem zapojenie , alebo zavesim sem.
Použivam to na iveco eurocargo rok vyroby: 2002 a 2008 a stralis 2008
ja bych to docela potreboval
navratilek@seznam.cz
Napsal: 03 dub 2013, 19:16
od ROMIK
Nemá to někdo odskoušeno na Mercedes hlavně bus od 97.
Není nekde seznam co umi verze truck.Mám sice KTS ale na bus je to bída.
Napsal: 05 dub 2013, 08:01
od Hoyo
navratilek píše:Mario30 píše:Ja si to presne nepametám ale zapojil som v tej redukcí napájanie zo zapalovača 24 voltov. S dovodu toho že v tej redukcí nie je s pinu čo by malo byť napajanie drát. Preto ten zapalovač. Napajanie som dal podľa esi troniku. Ak má niekdo zaujem pošlem zapojenie , alebo zavesim sem.
Použivam to na iveco eurocargo rok vyroby: 2002 a 2008 a stralis 2008
ja bych to docela potreboval
navratilek@seznam.cz
Skus toto.
OBD autocom Diagnosis connector Iveco
2........................ 2 EDC+Immo
4+5.....................30 Vehicle mass
6..........................4ABS/EBS+ecas
13.........................8 multiplexBC/FFC/RFC
14.........................14 cluster tachograf
15..........................18 Eurotronic
16.............................27 positive (+30)
Napsal: 05 dub 2013, 18:49
od roman
Hoyo píše:navratilek píše:Mario30 píše:Ja si to presne nepametám ale zapojil som v tej redukcí napájanie zo zapalovača 24 voltov. S dovodu toho že v tej redukcí nie je s pinu čo by malo byť napajanie drát. Preto ten zapalovač. Napajanie som dal podľa esi troniku. Ak má niekdo zaujem pošlem zapojenie , alebo zavesim sem.
Použivam to na iveco eurocargo rok vyroby: 2002 a 2008 a stralis 2008
ja bych to docela potreboval
navratilek@seznam.cz
Skus toto.
OBD autocom Diagnosis connector Iveco
2........................ 2 EDC+Immo
4+5.....................30 Vehicle mass
6..........................4ABS/EBS+ecas
13.........................8 multiplexBC/FFC/RFC
14.........................14 cluster tachograf
15..........................18 Eurotronic
16.............................27 positive (+30)
No oni asi soudruzi v číně udělali asi trochu chybu v zapojení.
Originál zásuvka dle Iveco manuálu má osazení vnitřních pinů
27 28
30 29
napájení +12 -27 a kostra - 30
ESI Bosch
30 27
29 28
napájení +12 - 30 a kostra - 29
sice mají značení jinak, ale + a - je ve výsledku stejně
kabel z číny mi ukazuje propojení takto
+ -
xx xx
takže to mají blbě a kabel je zatavený tak to asi moc dobře předělat nepůjde
Jinak všechny ostatní piny vypadají, že je zapojení správné.
Roman
Napsal: 05 dub 2013, 19:04
od mufti
ja som kupil origo IVECO konektor cca 65 EUR a je klud ...

Napsal: 08 dub 2013, 10:18
od Hoyo
Tak toto hovori ESI
Daj vediet ako si dopadol. Sameho ma to zaujima.

Napsal: 08 dub 2013, 18:51
od roman
Tak jsem ten kabel na Iveco 30 pin přestřihnul a bohužel mám tu horší variantu číny, je tam jen 9 vodičů. Je prý ještě verze s 16 vodiči, tak jako originál kabel.
OBD
2 - černý
4 - hnědý
5 - hnědý
6 - červený
13 - oranžový
14 - žlutý
15 - zelený
16 - modrý
ostatní nezapojeny.
Jediné řešení jak to rozchodit je propojit modrý kabel z OBD na hnědý kabel 30 pin. Tím se dostane napájení na správné místo a hnědý kabel z OBD opatřit krokosvorkou, tu pak připojit kamkoliv na kostru vozidla.
Bohužel nemám to zatím na čem odzkoušet.
Roman
Napsal: 09 dub 2013, 11:36
od mufti
ja som sksil aj tu "lepšiu" čínsku variantu, kde sú všetky piny obsadené a rovnyký výsledok - napájanie je na zlých pinoch. Nakoniec to skončilo origo redukciou a je kľud

Napsal: 12 dub 2013, 18:11
od roman
Nevíte, kde se dají sehnat originální redukce na Autocom ?
Roman