Stránka 1 z 2

Co nás čeká - Octavia III

Napsal: 30 bře 2013, 19:09
od roman
Nevím kam se nám ty auta ženou, ale za čas tam toho bude tolik, že to snad ani nebude moci fungovat déle jak 2-3roky.
Docela mě bude zajímat, jak ty optický vlákna budou vypadat po 5-ti letech provozu ve vlhku a soli.
http://uloz.to/xVeGmju/oiii-zip

Roman

Re: Co nás čeká - Octavia III

Napsal: 30 bře 2013, 20:24
od x-man
to budou zase vydelavat :

Ochrana komponent je založena na několika stupních zabezpečení:
1.Každému přístroji je automaticky přidělen unikátní kód, který je tajný a nelze ho z přístroje žádným způsobem vyčíst ani zobrazit.
2.Autorizace přístroje ve voze probíhá automaticky bez nutnosti řidiče zadávat jakoukoliv číselnou kombinaci. Autorizace probíhá nejen po zapnutí zapalování, ale i následně v pravidelných intervalech (15min).
3.Pro zprovoznění rádia, např. po výměně, nebo po zastavění MIB do jiného vozu, je nutné navštívit autorizovaný servis(server v Nemecku).

týká se skoro vše RJ jednotek ve voze+budíky atd

takže asi s montováním samo doma je konec......

Napsal: 30 bře 2013, 21:22
od geo
On to někdo snad zase rozlouskne.

Napsal: 30 bře 2013, 21:35
od x-man
geo píše:On to někdo snad zase rozlouskne.
snad jo

píšou tam, že se to dělá už pouze online přes server v Německu,tak uvidíme

Napsal: 30 bře 2013, 22:55
od josef10
Pak takova kara je na dve veci....

Napsal: 30 bře 2013, 23:18
od stefi
tato platforma podla mna poriadne otestuje kvalitu koncernu,to bude problemov a zvolavacich akcii,neviem neviem ci je tento pohlad na konstrukciu novej generacie v sulade s tym co sa deje okolo nas,konstrukcne riesenia jednotlivych skupin vyzeraju viac ci menej nestastne,inzinieri z koncernu mali problemi z ovela jednoduchsimi rieseniami u predoslich generacii ,to bude veselo (noteeth) (noteeth) (noteeth)

Napsal: 01 dub 2013, 13:35
od Okura
přesně tak, navíc podle mě tohle auto vydrží zaruku a pak se majitel bude hytat ta vlasy že si tohle koupil, se vším do autorizáku na online.

stačí se kouknout na blokové zapojení CAN busu, kde jaká p...ovina je připojena do sběrnice. snad kromě řidiče :)

Napsal: 01 dub 2013, 14:03
od ROMEK
No však práve nekde sa spraví zákvas alebo skrat na Can-bus a ani neodemkneš auto

Napsal: 03 dub 2013, 22:53
od stefi
ceresna na torte je ta vodna pumpa pohanana elektromotorom,z menitelnimi otackami a riadena supatkom,to co za ch..j toto vymyslel,ho mali vyrazit z konstrukcnej kancelarie sak naklady na vyrobu musia byt vyssie ako u klasiky,co spolahlivost,can bus strasne pripomina system od renaultu v lagunach ,prierezy vodicov,pouzitie optky atd to sa bude riadne kaslat,si viete predstavit jak od soli zoxiduje ten slavny radar v prednom narazniku a auto zacne brzdit svojvolne na zladovatelej vozovke :D ,vw bolo preslavene jednoduchymi rieseniami ,mali pouzit riesenia ako v predchadzajucom modely,zmenit mali len dizajn ten sa im celkom podaril,aj to len u oktavky,citigo,rapid,superb su hrozne

Napsal: 08 dub 2013, 15:59
od lucassmile
Ten ch.j asi robil v Renault...debil jeden. Postaviť k múru a každou tou p.....u mu jednu natiahnuť
:) :D :)

Napsal: 08 dub 2013, 17:48
od Slavkov
x-man píše:...už pouze online přes server v Německu,tak uvidíme
DDoS na ně... (LOL)

Napsal: 08 dub 2013, 18:15
od mjanulik
to jako fakt? Každá trojková octávka takto bude řešena?

Napsal: 08 dub 2013, 19:52
od geo
mjanulik píše:to jako fakt? Každá trojková octávka takto bude řešena?
JO hlavně je všude identifikace většinu jednotek přizpúsobíš online a pokud bude nekalej původ tak si pro tebe druhej den přijdou.

Napsal: 08 dub 2013, 20:02
od mjanulik
takže autorizovaný servis bude mít žně co,ostatní si ani neškrtnou,samozřejmě je tu možnost že tam ty auta budeme vozit my

Napsal: 08 dub 2013, 20:15
od Ladas
njn nedávno jsem řešil A6 s adaptabilním tempomatem nešel a chyba byla v tý čočce v nárazníku stojí jen 60tis kupodivu pán neměl po kapsách drobný aby mu to fachalo takže tyhle technologie jsou dobrý leda tak pokud vše funguje...