Stránka 1 z 2

Zadní brzdy OI

Napsal: 24 dub 2013, 21:27
od BugiJČ
Asi mi z toho rupne:( Minulej rok jsem měnil rok staré brzdové válečky protože tekly. Dneska jsem přezouval na letní a brzdové válečky opět tečou. První myšlenka byla když loni tekly, kluzné podložky pod paknama. TY jsem vyměnil a teče to pořád. Netušíte čím by to mohlo k sakru být? Originál vydržely 170tis a tyhle sotva 20. Díky za rady Jedná se OI 1.9 TDI 66kW

Napsal: 24 dub 2013, 21:41
od rehak6co
Mě třikrát vylili z STK kuli zadním bubnům, vyřešila to kotoučová náprava a tejdení repas ve sklepě za 0,- a vyšlo to levněji než kdybych se ty bubny snažil dát do kupy z ATE dílů.

Hlavně pakny si čuchnou brzdovky a hned jedna strana brzdí jednou tolik, proč teče novej váleček nevim, ale jak je tu napsáno mnohokrát, problém třeba hledat i v novém dílu.

Napsal: 24 dub 2013, 21:50
od Biimbo
a dával jsi hliníkový nebo litinový?

Napsal: 25 dub 2013, 06:39
od BugiJČ
Biimbo píše:a dával jsi hliníkový nebo litinový?
Ahoj, litinový. To je nejakej problém?

Napsal: 25 dub 2013, 07:35
od roman1648
jakej výrobce ?
my dáváme standartne LPR z Autokelly, občas dojde TRW nebo Bosch ale nikdy jsem tento problém neměl ? nebo si aspoň nepamatuju..

Napsal: 25 dub 2013, 09:24
od Sleepz
Myslím si že opravdu nejlíp vyjde koupit kotoučovku dozadu, sám jsem to vyměnil na mojí oktě za cca 4 hodinky, a stálo to cca 3tis. Brzdí to líp a vypadá to taky líp. Hlavně žádnej problém s prasátkama jako dřív.

Napsal: 25 dub 2013, 09:39
od BugiJČ
roman1648 píše:jakej výrobce ?
my dáváme standartne LPR z Autokelly, občas dojde TRW nebo Bosch ale nikdy jsem tento problém neměl ? nebo si aspoň nepamatuju..
Ted abych nekecal ale myslim že naposled jsme dávali TRW. Zajímavé je že ale tečou obě ne jen jedno takže bude někde chybička:(

Napsal: 25 dub 2013, 09:40
od BugiJČ
Sleepz píše:Myslím si že opravdu nejlíp vyjde koupit kotoučovku dozadu, sám jsem to vyměnil na mojí oktě za cca 4 hodinky, a stálo to cca 3tis. Brzdí to líp a vypadá to taky líp. Hlavně žádnej problém s prasátkama jako dřív.
3tis. se mi zád docela málo, na to že měnim celej zadek. To tak jedine shánět po vrakáčích ne?

Napsal: 25 dub 2013, 09:52
od roman1648
BugiJČ píše:
roman1648 píše:jakej výrobce ?
my dáváme standartne LPR z Autokelly, občas dojde TRW nebo Bosch ale nikdy jsem tento problém neměl ? nebo si aspoň nepamatuju..
Ted abych nekecal ale myslim že naposled jsme dávali TRW. Zajímavé je že ale tečou obě ne jen jedno takže bude někde chybička:(
měřil jsi bubny - nejsou moc "vyjetý" ?
a bacha na pakny, tak nejsou jedny jako druhý, samostav je na max a ručka stejně prd brzdí
když z prasete jezdí pístky moc ven, mohlo by to začít téct, jinak mě nic nenapadá
fakt jsem ještě problém neřešil, že by nový prase začalo týct - ale stát se může, nějaký starý kousky ze skladu

k tý kotoučovce za 3000 - nevím no, když koupíš něco z vrakáče co leželo rok v kopřivách, čekají tě nový kotouče+desky a zrepasovat třmeny aby to fachčilo

Napsal: 25 dub 2013, 10:05
od BugiJČ
roman1648 píše:
BugiJČ píše:
roman1648 píše:jakej výrobce ?
my dáváme standartne LPR z Autokelly, občas dojde TRW nebo Bosch ale nikdy jsem tento problém neměl ? nebo si aspoň nepamatuju..
Ted abych nekecal ale myslim že naposled jsme dávali TRW. Zajímavé je že ale tečou obě ne jen jedno takže bude někde chybička:(
měřil jsi bubny - nejsou moc "vyjetý" ?
a bacha na pakny, tak nejsou jedny jako druhý, samostav je na max a ručka stejně prd brzdí
když z prasete jezdí pístky moc ven, mohlo by to začít téct, jinak mě nic nenapadá
fakt jsem ještě problém neřešil, že by nový prase začalo týct - ale stát se může, nějaký starý kousky ze skladu

k tý kotoučovce za 3000 - nevím no, když koupíš něco z vrakáče co leželo rok v kopřivách, čekají tě nový kotouče+desky a zrepasovat třmeny aby to fachčilo
Pakny, tam je vnich nejakej rozdíl? Kouknu ještě na ten buben jestli nejni jetej až moc, ale myslim že je tam od začátku auta a to je 220 tis.

Napsal: 25 dub 2013, 10:13
od JohnyFlat
Sleepz píše:Myslím si že opravdu nejlíp vyjde koupit kotoučovku dozadu, sám jsem to vyměnil na mojí oktě za cca 4 hodinky, a stálo to cca 3tis. Brzdí to líp a vypadá to taky líp. Hlavně žádnej problém s prasátkama jako dřív.
ono sice je to lepší, líp to vypadá... ale kdo jezdí couračky, a moc nebrzí, hlavně prudce a dlouze, tak zase mění kotouče ještě než je sjede... protože jak to moc nebrzdí, tak to začně reznout a nebrzdí to na celé ploše... tak si vyber... nebo na většině oktávek jsem to viděl

Napsal: 25 dub 2013, 11:47
od Biimbo
BugiJČ píše:
Biimbo píše:a dával jsi hliníkový nebo litinový?
Ahoj, litinový. To je nejakej problém?
mě dodavatel doporučil hliníkový. Asi protože jsou dražší :-D
Ale je fakt že netečou. Beru TRW..

Napsal: 25 dub 2013, 12:41
od roman1648
BugiJČ píše:
roman1648 píše:
BugiJČ píše: Ted abych nekecal ale myslim že naposled jsme dávali TRW. Zajímavé je že ale tečou obě ne jen jedno takže bude někde chybička:(
měřil jsi bubny - nejsou moc "vyjetý" ?
a bacha na pakny, tak nejsou jedny jako druhý, samostav je na max a ručka stejně prd brzdí
když z prasete jezdí pístky moc ven, mohlo by to začít téct, jinak mě nic nenapadá
fakt jsem ještě problém neřešil, že by nový prase začalo týct - ale stát se může, nějaký starý kousky ze skladu

k tý kotoučovce za 3000 - nevím no, když koupíš něco z vrakáče co leželo rok v kopřivách, čekají tě nový kotouče+desky a zrepasovat třmeny aby to fachčilo
Pakny, tam je vnich nejakej rozdíl? Kouknu ještě na ten buben jestli nejni jetej až moc, ale myslim že je tam od začátku auta a to je 220 tis.

asi je, jednou jsem dělal Vento nebo co to bylo, najeto 250 nebo tak, nový pakny, na pedál to nebrzdilo skoro vůbec a ručka taky prd
na opěrný body jsem COčkem navařil na každou paknu bobek, zbrousil že zbylo tak 2mm a brzdilo jak zamlada
ale to jsou zase takový DoDo...mělo by to být tak že dáš nový, došteluješ ručku a je to a ne se s tím srát takovýma experimentama

pak to někdo rozdělá a řekne si kterej kokot to dělal.. ;)

tady ty klínkový samostavy jsou o ničem, plno aut to má udělaný líp, nastaviš šroubovici že se kolo jakž takž točí, pak to trochu sedne a brdí to jak cip

Napsal: 25 dub 2013, 13:14
od Sleepz
roman1648 píše:
BugiJČ píše:
roman1648 píše:jakej výrobce ?
my dáváme standartne LPR z Autokelly, občas dojde TRW nebo Bosch ale nikdy jsem tento problém neměl ? nebo si aspoň nepamatuju..
Ted abych nekecal ale myslim že naposled jsme dávali TRW. Zajímavé je že ale tečou obě ne jen jedno takže bude někde chybička:(
měřil jsi bubny - nejsou moc "vyjetý" ?
a bacha na pakny, tak nejsou jedny jako druhý, samostav je na max a ručka stejně prd brzdí
když z prasete jezdí pístky moc ven, mohlo by to začít téct, jinak mě nic nenapadá
fakt jsem ještě problém neřešil, že by nový prase začalo týct - ale stát se může, nějaký starý kousky ze skladu

k tý kotoučovce za 3000 - nevím no, když koupíš něco z vrakáče co leželo rok v kopřivách, čekají tě nový kotouče+desky a zrepasovat třmeny aby to fachčilo
Samozřejmě že nový nebyli, nicméně koupil jsem do nich jen nové desky a rozebral třmeny a odhnojil, nasadil odvzdušnil a brzdí to parádně.

Napsal: 25 dub 2013, 13:43
od Tomas6
Valecky dej hliniky.Nejlip origo skoda a nebo davam meteli a ty fungujou.Zaklad je mit dobry bubny.Jak je vyjetej tak nebrzdi rucka a zacne tect valecek.Kotoucovka je fajn ale musi se brzdit pokud nebrzdis tak kotouce sou za pul roku na odpis.