Stránka 1 z 2

porovnání Motocom vs Maha

Napsal: 10 kvě 2013, 21:14
od nejsem-naivka
Na otázky kdo co kde nebudu odpovídat, je to jen pro porovnání, né pro vyvolání hádky. Je to blbě vidět, tak Motocom 145ps 331Nm Maha 135ps 284Nm




Obrázek

Re: porovnání Motocom vs Maha

Napsal: 10 kvě 2013, 21:22
od roubic
nejsem-naivka píše:Na otázky kdo co kde nebudu odpovídat, je to jen pro porovnání, né pro vyvolání hádky. Je to blbě vidět, tak Motocom 145ps 331Nm Maha 135ps 284Nm




Obrázek
Asi nekde chyba :D

Napsal: 10 kvě 2013, 21:32
od acryll
zaujímavé, že priebeh série na motocome sa náramne podobá na priebeh na mahe
či tam nebude problém s reguláciou turba, lebo taký rozdiel krúťaku je moc veľký, a na grafe je trochu vlnovka
(by sa zišlo nalogovať , keď sa tu už o tom bavíme)
maximum výkonu.. na to vplýva v prvom rade kvalita chladenia počas merania, to je sakra rozdiel či je teplota vzduchu za IC 50 alebo 75stupňov...

nechce sa mi veriť aby bol rozdiel medzi motocomom a mahou taký obrovský
však časom sa snáď vyjadria aj ladiči čo mali motocom a mahu

Napsal: 10 kvě 2013, 22:10
od Thomy
Dříve jsem tu viděl taky porovnání.. Hodnoty se lišily jen v krouťáku, konečný výkon zůstal stejný, tak nevim :?

Napsal: 10 kvě 2013, 23:07
od Vici
Motocom / Super Flow zde

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0

Takže taková senzace to zas jistě nebude...
Otázka je taky asi kdo a jak a co chce / nechce nabrzdit...

Napsal: 23 kvě 2013, 20:20
od Forest
No, nastesti, si muzeme byt jisti, ze to neni porovnani DP a CHF Praha, protoze paklize mel Hegesak 255 koni a Jim si ho s 275 konema s prehledem daval, je to overeno praxi. Zbyva otazka, jak to bude ted, kdyz ma Hegesak o 5 koni vice ... na to nam snad odpovi sobota ;)

Napsal: 24 kvě 2013, 07:56
od Brouk
vetsinu lidi zajima jak to jede a kolik je rozil serie - uprava nez nejake kone na papire nic neznamenajici (noteeth)

a motocom ten rozdil zmeri uplne stejne jako draha MAHA

(noteeth) (noteeth) (noteeth) (noteeth) (noteeth)

Stejne si kazdej meri jak chce a basta !

Napsal: 24 kvě 2013, 10:43
od Forest
Brouk píše:vetsinu lidi zajima jak to jede a kolik je rozil serie - uprava nez nejake kone na papire nic neznamenajici
Pak nechapu duvod porizeni brzdy z tve strany.
Brouk píše:Stejne si kazdej meri jak chce a basta !
Dekujeme za priznani, bohuzel, v tomto pripade se nejedna o polehcujici okolnost.

Napsal: 24 kvě 2013, 13:41
od Brouk
Forest píše:
Brouk píše:vetsinu lidi zajima jak to jede a kolik je rozil serie - uprava nez nejake kone na papire nic neznamenajici
Pak nechapu duvod porizeni brzdy z tve strany.

prave na ten rozdil serie - uprava ......


Brouk píše:Stejne si kazdej meri jak chce a basta !
Dekujeme za priznani, bohuzel, v tomto pripade se nejedna o polehcujici okolnost.
ja zmerim na seriovem aute seri !......

Napsal: 24 kvě 2013, 14:51
od BH motor
chlapi ale je tu jedna vec. MAHA je schvalene meradlo vacsinou automobiliek a je certifikovane. V pripade sporu nema papier y motocomu vzpovednu a pravnu hodnotu... Ale na meranie je postacujuci

Napsal: 24 kvě 2013, 15:15
od Brouk
Brouk píše:
Forest píše:
Brouk píše:vetsinu lidi zajima jak to jede a kolik je rozil serie - uprava nez nejake kone na papire nic neznamenajici
Pak nechapu duvod porizeni brzdy z tve strany.

prave na ten rozdil serie - uprava ......


Brouk píše:Stejne si kazdej meri jak chce a basta !
Dekujeme za priznani, bohuzel, v tomto pripade se nejedna o polehcujici okolnost.
ja zmerim na seriovem aute serii !......

Napsal: 25 kvě 2013, 20:52
od peug
Brouk má pravdu v tom že 95% lidí co se třeba u mě ukázali na úpravě potom auto na brzdě nechtěli změřit se slovy a proč? když to poznám na silnici :) těch takových "zapálených" co chtějí měřit je fakt málo, "normální" lidi to nezajímá, u mě je taky s podivem že když mi přijede serie na změření změřim +- hodnotu výrobce-asi hromada anomálií když vidim kolik lidí tu změří v serii i o 15-20 víc než by mělo auto mít :) co se týká benzínů kteří mě zajímavý v první řadě je to nejmíň 95% tak jak mají v techničáku zbytek šel na vrub stavu motoru nebo nějaké závadě, k tomu co se tady řeší stačí se podívat na použitou normu na grafu a hned se nám výběr adeptů na změnu hodnoty setrvačnosti z úží :-D ,v první měření nebyla chyba třeba v měření atd ale prostě změněn jeden rozhodující údaj pro výpočet grafu :-D

Napsal: 26 kvě 2013, 10:47
od nejsem-naivka
Forest píše:No, nastesti, si muzeme byt jisti, ze to neni porovnani DP a CHF Praha, protoze paklize mel Hegesak 255 koni a Jim si ho s 275 konema s prehledem daval, je to overeno praxi. Zbyva otazka, jak to bude ted, kdyz ma Hegesak o 5 koni vice ... na to nam snad odpovi sobota ;)

Nešlo o žádnej konkrétní případ a útok na někoho, reakce Foresta vypovídá zas o jeho pokřiveným myšlení, neber to jako útok na tebe, ale přemejšlíš jedním směrem. Proti Hegešákovi taky nic, ale jezdí jako žena (moje řadí o dost rychleji), což se ukázalo a porovnávat jeho jízdu s kýmkoliv nemá vypovídající hodnotu. Mám informace, že mu to kouřilo a to mě překvapuje, protože jsem byl u ladění a dost mu záleželo na tom, aby to ani nečoudlo. Bylo by možné to přeměřit na Maze? Doufám, že zas nebude zle ;)

Napsal: 26 kvě 2013, 21:56
od Forest
V pohode Zizalo, ja v tomto konkretnim pripade souhlasim - slo mi jen o to, aby to nekdo nepausalizoval a nevztahnul to proti DP, takze ANO, slo mi jen o tento smer, nic vic, nic min.

A o tom razeni zadna, jak jsem byl ted v Milovicich tak to mohu bohuzel jen potvrdit. Jinak co jsem videl, tak mu to rozhodne kourilo, nicmene predpokladam, ze se jedna o soft na sprinty, nebot se mi sam zminoval, ze ma zajem o prepinac softu coz jsem vzdy razil a i Richard muze potvrdit, ze jsem to byl prave ja, ktery ho "kopal" do toho, aby ho vyvinul. Ostatne, ja sam jsem ho mel uz v roce ?2002? od Maxacu. To byl ovsem ale pouze takovy ten trapny, vyuzivajici adresovani a nebyl blbuvzdorny.

Napsal: 28 kvě 2013, 21:05
od Hegesak
dekuji vam panove (hm)