Stránka 1 z 2
Syceni/foukani pri plnem plynu-bez ztraty vykonu Pass. B5.5
Napsal: 13 kvě 2013, 20:33
od batoo
Zacalo neco sycet jakoby u spolujezdce pod kapotou pri plnem proslapnuti plynu, ja tipuji i po rade s mechosem, ze to je vlnovec, auto jede normalne (vyzkouseno po dalnici) nehuli jenom kdyz se nafoukne turbo tak to zacne sycet jak vysavac.
S vlnovcem bylo cca pred 5 tisici km manipulovano kvuli vymene motoru.
Prosim panove podelte se o zkusenoti
VW Passat 2001 1.9 TDI 96kw
Osahal jsem vlnovec ze vsech stran, ale vylozene dira ani od sazi neni, ale zacalo to delat az poslednich cca 15 km a hned jak jsem dojel domu, tak jsem to sem napsal.
Diky
Napsal: 13 kvě 2013, 20:41
od live69
spíš asi děravá hadice .................
Napsal: 13 kvě 2013, 20:44
od batoo
A myslis, ze kdyz to prolezu, ze bude dira videt? A nebo je na to nejaky test? Neumim si moc predstavit cim ten tlak nasimulovat a zaroven zakryt zbytek volneho privodu hadice.
EDIT: Ted jsem se docetl, ze nejcasteji praska tato hadice...
http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/au ... 01-05.html
Napsal: 14 kvě 2013, 07:13
od brankar30
batoo píše:A myslis, ze kdyz to prolezu, ze bude dira videt? A nebo je na to nejaky test? Neumim si moc predstavit cim ten tlak nasimulovat a zaroven zakryt zbytek volneho privodu hadice.
EDIT: Ted jsem se docetl, ze nejcasteji praska tato hadice...
http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/au ... 01-05.html
ano najcastejsie prdne tato ale nie je to zakonom..prejdi vsetky a ta prdla bude casom mastna...

Napsal: 14 kvě 2013, 07:24
od batoo
Ok jeste s tim chvili pojezdim, zajimave je ze to fakt nehuli, spotreba po 100km stejna kolem 6l/100km. Akorat pri plnym knedlu to syceni.
Nastesti ty hadice jsou dobre pristupne.
Kdyz prdne vlnovec, narusi se i ten vrchni potah z tech ocelovych pasku?
Nebo to profukuje kolem? Jeste vcera to kolem vlnovce nebylo od sazi.
Napsal: 14 kvě 2013, 07:42
od iNter
Lama dotaz - při výměně té hadice (v případě že je opravdu chyba v ní) pojede auto lépe? Mám nejspíš stejnou závadu na passatovi b5. Kolem 1900-2300 to syčí v zátěži, pak už ne (nebo to neslyším přes ten kravál motoru).
Napsal: 14 kvě 2013, 07:54
od batoo
Mam presne to same..
Napsal: 14 kvě 2013, 08:14
od jura2
Vymen to čím skôr,turbu tento stav neprospieva.
Napsal: 14 kvě 2013, 08:15
od batoo
No jo juro, ale jak dobre najit tu diru?
Napsal: 14 kvě 2013, 08:33
od vendysp
batoo píše:No jo juro, ale jak dobre najit tu diru?
vem si ksobe nekoho kdo ti bude turovat auto a pri kazdym seslapnuti plynu bys mel to syceni slyset...pak uz je to na tobe. podle sluchu zhruba odhadnes kde by to mohlo bejt no a pak jed rukou podel hadice kterou podezrivas a tam kde to fouka je dira

...kdyz to nebude zadna z hadic tak by ti mohl foukat cooler
Napsal: 14 kvě 2013, 08:38
od batoo
Myslis ze i na miste to bude tlakovat natolik, ze to uslysim?
Si manzelka tedy sedne za volant a bude turovat.

Napsal: 14 kvě 2013, 08:48
od brankar30
iNter píše:Lama dotaz - při výměně té hadice (v případě že je opravdu chyba v ní) pojede auto lépe? Mám nejspíš stejnou závadu na passatovi b5. Kolem 1900-2300 to syčí v zátěži, pak už ne (nebo to neslyším přes ten kravál motoru).
aby to stracalo vykon musi byt riadna diera...turbo tu stratu dotlaci co ho potom moze popravit..takze to ries..

Napsal: 14 kvě 2013, 09:15
od vendysp
batoo píše:Myslis ze i na miste to bude tlakovat natolik, ze to uslysim?
Si manzelka tedy sedne za volant a bude turovat.

to uslysis ale musi vzdycky seslapnout plnej a tocit ho treba jen do 3000 ne ze ho necha vyskocit do omezovade

...pak zase pustit plyn pockat az bude volnobeh a znovu...proste turovat a urcite to foukani uslysis...a nejlip bez vyslapnuty spojky aby ten motor mel nejaky zatizeni
Napsal: 14 kvě 2013, 12:41
od batoo
Takze s kamosem sme provedli poslech.
Na volnobeh i kdyz je treba 3000 ot tak to nesyci.
Zkontrolovany hadice od turba, nikde nejsou mastne a vsechny jsou tak jak maji byt.
Jeste jsem otrel mirne zaspineni kolem vlnovce, abych poznal jestli to tam bude profukovat.....
U me to syci jenom kdyz se jakoby hodne nafoukne turbo, kdyz jedu ustalenych 2200 ot do kopce, tak to nesyci...
EDIT: Jedine co jsem nekontroloval je, jestli neni cooler zvenku od oleje, protoze tam je pristup jak k penezum a jestli si dobre pamatuju, tak musi kvuli cooleru naraznik dolu.
Napsal: 14 kvě 2013, 12:59
od subz3ro_tdi
Urobi si log kanalu 11 za jazdy.... sycat pri spoolupe to zvykne aj v dosledku nie 100% fungujucej variabilnej regulacie turba.