Stránka 1 z 1
Výměna kulaku
Napsal: 14 kvě 2013, 19:18
od blinkr2
Čus chlapy. Chtěl bych se zeptat na jednu stupidní otazku. Tak mě hned neukamenujte

Při výměně kulaku v předním rameni musí se povolit i kosti od stabiku a nebo to pujde i bez toho ? Auto v popisu. Dík Zdena
Napsal: 14 kvě 2013, 19:26
od junix
Podlozis auto das dole koleso pooloos ani nic ine neodkrucas odsrobujes iba srobu co drzi cap a srobku na tycke stabilizatora zapacis rameno ti vyskoci odrutis 3 srobky na gulaku nakrutis druhy a supnes ho dnu robota na 1O min.

Napsal: 14 kvě 2013, 21:38
od Woko_O
Prakrát se nasereš protože to bude tak zarezlý že tu matku na kuláku jen tak nepovolíš..

Vezmeš autogen a povolíš..pak jen jeden šroub na tyčce,kterej bude zašroubovanej do ramene a tyčku vytočiš směrem nahoru.. a ostatní viz výše..
Napsal: 14 kvě 2013, 21:46
od woodman007
Dobry... a kdo bude delat sbihavost?
Napsal: 14 kvě 2013, 21:55
od Tomas.cz
No zas tak jednoduchý to není, matice nejde vytočit úplně, je tam málo místa díky homokloubu, bude potřeba matku vytočit co to jde, pak čep srazit a pokud se bude kulát točit ( jakože asi ano )t ak ho někdo podržím odspodu sikama a matku dotočím, nebo pokud to nejde tak uříznout flexou.
Napsal: 15 kvě 2013, 08:42
od roman1648
tak tak, někdy to jde bác-bác, někdy se musí řezat...
lepší je i povolit si poloosu a trochu ji vyklepnout ven, je tam pak místo na tu matku
Napsal: 15 kvě 2013, 09:38
od Slavkov
Když povolujete tu matku na poloose, dáváte pak novou nebo ne?
Napsal: 15 kvě 2013, 09:55
od roman1648
Kdyz ji mam tak jo:-)
Napsal: 15 kvě 2013, 10:59
od Jarda S.
Slavkov píše:Když povolujete tu matku na poloose, dáváte pak novou nebo ne?
měla by se dávat nová, praxe ukázala že to třeba nejni

Napsal: 15 kvě 2013, 14:43
od jericho-3
Hlavně když v náhražce je to sračka, je lepší origo..

Napsal: 20 kvě 2013, 21:52
od miraspetrowski
jericho-3 píše:Hlavně když v náhražce je to sračka, je lepší origo..

pro dostatek místa na slavnou demontáž raději vyndám poloosu z těhlice,je tam rozběh pro flexu a nešmiknu si pásku,nebo manžetu samotnou-práce navíc,ale každej má svůj dryf,a jak se chce,geometrie ta po výměně kloubu nikoho nemine,je to přec jenom zásah do dost důležitého a citlivého mechanismu na autě,a pár stovek je míň,než za měsíc zhoblovaný skoronový Michelinky,nebo přetahovaná s volantem na čisté rovince
