Stránka 1 z 1

Motor 2.0 TFSi BWA - nestartuje - VYŘEŠENO

Napsal: 25 kvě 2013, 12:50
od autorobert840
ahoj, mám problém, motor BWA z OII jsem dal do Passata, kód sedí, ale nejde nastartovat, použil jsem komplet motor včetně elektroinstalace z OII do Passata, může být problém v konektoru k řídící jednotce? Že by měla škodovka jinak piny v konektoru? Kontrolky svítí, spojku mačkám, ale startér ani ťuk. Závady v jednotce motoru nejsou krom konektoru serva, v palubní desce taky nula závad, nevíte někdo co hledat?

Díky Robert

Motor netočil, protože byl zapečenej startér. Už to běží!!!

Napsal: 28 kvě 2013, 12:33
od josef10
musis pouzit k tomuto motoru ŘJ z OII.... a prizpusobit RJ motoru s RJ pristroju... Nezapomen si predem zalohovat obsah RJ motoru a pristroju....

výměna motoru

Napsal: 29 kvě 2013, 17:43
od autorobert840
Ahoj chlapi, mám pokračování příběhu, motor běží, ale nejde přes 3-tis otáček, v jednotce motoru je toto:

a) 16471/P0087/000135 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low

b) 16621/P0237/000567 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too Low

c) 17506/P1098/004248 - Intake Manifold Tuning Valve Position Sensor (G336): Open or Short to Plus

d) 19594/P3138/012600 - Intake Manifold Runner Control: Regulation Deviation

dokážete mi někdo ty chyby přeložit do lidské řeči? Díky

Napsal: 29 kvě 2013, 18:28
od rami
1, nizky tlak paliva

zkontrolovat tesnost hadicek,skripnuti,palivovy filtr a pod.

Kontrola tlaku paliva

Předpoklady:

Zapalování zapnuto
Motor ON volnobeh
Systémové napětí alespoň 11,0 V.
Teplota chladicí kapaliny nejméně 80 ° C



[Vybrat]
[01 - Motor]
[Měř. Bloky - 08]
Skupina 103

Pole 1: tlaku paliva (Nízká), Specifikace: 2800 ... 7200 mbar
Pole 2: Přizpůsobení palivového čerpadla, Specifikace: -1000 ... +1000%


Skupina 140
[Go!]
Pole 3: rozdělovače paliva tlak (vysoký), Specifikace: 25,0 ... 110,0 bar
Zvyšte otáčky motoru při kontrole této hodnoty se tlak zvýší se otáčky motoru.


Skupina 230
[Go!]
Pole 1: Zadaná rozdělovače paliva tlak (vysoký)
Pole 2: Skutečný rozdělovače paliva tlak (vysoký), Specifikace: 25,0 ... 110,0 bar
Pole 3: Rozdíl mezi zadanou a skutečnou tlaku paliva, specifikace: Max. 5.0 bar

Napsal: 29 kvě 2013, 18:33
od rami
viz zavada c,
preruseni nebo zkrat snimac polohy regulacnich klapek .

Re: výměna motoru

Napsal: 29 kvě 2013, 20:09
od slovacek.milos
autorobert840 píše:o ty chyby přeložit do lidské řeči? Díky

ten motor ti ani netáhne co nedá se stím moc jezdit ;)

motor BWA

Napsal: 31 kvě 2013, 11:27
od autorobert840
Tak ten kabelový svazek k motoru je trochu jiný, proto ty závady v jednotce a motor bez výkonu. Dráty k některým čidlům (tlak vzduchu a regulace turba, atd.) jsou vedeny jinak.