Stránka 1 z 2

koupit 2.0 tdi BKD nebo nekoupit?

Napsal: 25 črc 2013, 20:55
od corro
Borci poradite?Premyslim o te Audi A3 jak se tu prodava ta oranzova upravena od dieselpoweru.Znate to auto nekdo?Brat ten 2.0 tdi BKD?Co to praskani hlav nebo neco dalsiho?

Napsal: 25 črc 2013, 22:30
od ROBIG
u 2.0 musíš s tou hlavou tak nějak počítat praskají 8 i 16V

Napsal: 26 črc 2013, 08:34
od TDI tech
Az na tu nestastnu praskajucu hlavu a pretacajuce sa loziska v prevodovke HDV (uz ich spravil) je ten motor bezproblemovy vynimajuc bezne choroby TDI EDC16 vseobecne ako napr. zomierajuca klapka v sani umierajuci kompresor pod. prkotiny. Zalezi aka no nom bude cena pretoze do toho auta chlapec nasipal min. 5000uer a viac. Osobne ma odradza ta farba jak od cestarov, ale to je vec vkusu kazdeho jedinca.

Napsal: 26 črc 2013, 11:04
od jericho-3
Ukazoval mi známý dlouhodobou spotřebu/celoroční/ u 1,8 T , je to asi 4 leté auto, spotřeba 7,4 , v létě horší o min. litr /široká kola/ než v zimě a je třeba si položit otázku, má vůbec diesel opodstatnění, pokud nekradu palivo v práci nebo nejezdím s kamionem? S ohledem na dražší servis a průsery koncernových motorů pro Čínu, je dnes lepší benzin, ale bohužel ne jen tak nějaký.. :o

Napsal: 26 črc 2013, 11:39
od marena tdi
zalezi pro jake ucely a kolik s tim dannym autem najezdis rocne kilometru. pro nekoho kdo najezdi 10 000 km rocne se v podstate diesel neoplati .
Ale pokud mas třeba rad sviznou jizdu tak jako ja a rad se nekde svezes pekne zatáčky tak s benzinem bych mel problém. 100% by mi to sralo 12-15 litru a to by se uz v peněžence projevilo. mam na aute 18 kola a když se opravdu vozim tak 9 nafty nepreleze ani nahodou.

Napsal: 26 črc 2013, 12:14
od corro
Jde mi o to jestli brat ten dvoulitr BKD a jestli to auto nekdo neznate?Neresim kolik najedu.Za rok najezdim min 60 tis,ale ruznyma autama.A v benzinu mam S3 a Corrado.V nafte A3 96kw furt neco jineho.

Napsal: 26 črc 2013, 14:35
od Vici
1,8T a taková spotřeba - to musí mít teda hodně lehkou nohu. navíc to prd jede a má to na můj vkus moc vysokou spotřebu zapalovacích modulů (noteeth)
souhlas s mařenou

BKD - problémy s hlavou nejsou až u pozdějších kusů od 2006 snad? hlava by měla být made in germany. ale je to otázka, kazí se všecko, tohle je asi z těch zdaleka méně kazivějších... zbytek asi uvidíš až se na to auto podíváš, svezeš se? ne?

Ale ta barva je hrozná to měl TDItech teda pravdu (LOL)

Napsal: 26 črc 2013, 16:03
od corro
Neresim barvu.Naopak mi nevadi,je to perlet takze v poho.Ale kazdeho vkus.A ta 1,8 turbo spotreba uplne normal takova s normalni jizdou,zadna lehka noha,to pak zere i min a spotreba modulu zatim zadnej neodesel a to jsem mel asi tri s timhle motorem.U jedne jsem si je nechal vymenit zadara ty co se serou,je na to akce.Takze BKD nebat se.

Napsal: 26 črc 2013, 17:55
od cippis
kup to a neres. mel jsem kdysii OII s BKD a DSG z 2008. prodal jsem to predloni se 180000 a jezdilo to celou dobu bez jakekoliv zavady.

Napsal: 26 črc 2013, 18:12
od spojkař
není to nahodou 16v ? jinak nemá to vstřiky siemens ? pokud ano ihned od toho pryč myslím že sem měl na opravu passata s tímto motorem a už opravy převyšovali 50tis. siemens vstřiky tzn. úspora a šetření na motoru.. hold nepovedené motory

Napsal: 26 črc 2013, 18:32
od marena tdi
spojkař píše:není to nahodou 16v ? jinak nemá to vstřiky siemens ? pokud ano ihned od toho pryč myslím že sem měl na opravu passata s tímto motorem a už opravy převyšovali 50tis. siemens vstřiky tzn. úspora a šetření na motoru.. hold nepovedené motory
jasne ze to je 16 V vzdyt pise ze to je BKD . vstřiky nejsou jedinou problematikou těchto motoru, ale když to ma dobry servis jezdi se s tim paradne.

Napsal: 26 črc 2013, 18:44
od spojkař
jezdi ale možná do doby než se dostane do čr pokud stojí servis na ho... tak jde se vším všudy pryč a použití siemens je poměrně nepochopitelné..

Napsal: 26 črc 2013, 18:52
od Vici
siemens to nemá.
určitě daleko lepší než 2.0 8v s DPF (třeba BMM)

navíc na poruchové vstřiky siemens je teď svolávačka, zdarma beze všeho je vymění.

Napsal: 26 črc 2013, 18:53
od Tomas.cz
BKD má ale Bosch, jezdili ke mě 3 firemní BKD s DSG ( řidiči je nešetřili ), když je firma prodávala měli 300-350tkm a motory až na klasickou údržbu bez problémů, kdo tomuhle motoru říká nepovedený tak asi neví o čem mluví, určitě lepší volba než udýchaná 77kw.

Napsal: 26 črc 2013, 18:55
od corro
Tady nejsou siemens a servisovane je to dobre a u me se bude mit uplne paradne.A vstriky tam jsou od dieselpower jine i tak,vlastne celej motor je od nich upraven.Pujdu do ni