Stránka 1 z 1

BMW E 36 320i 110kw PROBLEM

Napsal: 31 srp 2013, 10:25
od romcacrx
Je tady nejaky guru přes BMW s diagnostikou a ochotou priject do Mostu.Auto studene startuje normalne,chod motoru normal ,vykon normal,vse se chova naprosto normalne,ale jakmile se motor ohreje na provozni teplotu a chcipnu motor,je problém ho nastartovat,strasne dlouho mu to trva a az na nekolikaty pokus se to povede a to stim ze nabehne nepravidelne ale pak se srovna.
Je to asi tyden co to nechtělo startovat ani studene a pomohla vymena cidla kliky.pak se auto chovalo normalne jak teple tak studene,ale ted se mi z niceho nic objevil tento problém.Setkal se někdo s podobnou zavadou?Mohlo by to delat cidlo teploty chladici kapaliny na hlave motoru?

Napsal: 31 srp 2013, 15:49
od geo
Jaká značka čídla se dala to jsou frekvenční snímače a většinou pokud to není origo simens tak to zlobí.

Napsal: 31 srp 2013, 19:03
od romcacrx
dal se original,druhovyrobe neverim a vim ze ji bmw nemá rado.

Napsal: 04 říj 2013, 08:21
od Fx323i
Tyhle brikule za tepla dělává čidlo vačky. S diagnostikou bych klidně dojel, ale z Prahy bys to měl asi zbytečně drahý. Jaký je to ročník?

Napsal: 04 říj 2013, 08:49
od Ladas
kolik to má najeto a zkoušel jsi startovat když máš nádrž o výš než motor (jakoby proti kopci)

Napsal: 16 říj 2013, 07:41
od rosta tdi
Tohle může dělat hromada věcí.Od palivovýho čerpadla,filtru,čidla vačky po vanos.A nebo jak píše Ladas. Je potřeba se ještě podívat do registru závad ,jestli tam něco není