Stránka 1 z 1

OII 2.0 TDI RS 125kW (BMN) škube při zrychlování

Napsal: 31 srp 2013, 20:24
od Garfield RS
Zdravím.Nevím si rady s problémem který mě potkal.Při zrychlování cca od 2500 ot/min a více začne auto škubat-cukat.Když přidávám plyn pozvolna pomaličku,tak v pohodě.Ale pokud přišlápnu plynový pedál více,např. při předjíždění tak to dělá.2x mi to spadlo do nouzáku a to při klidné jízdě ale nikdy při svižnější.Rozblikala se kontrolka žhavení a DPF.Po napichnutí na vag to hlásí něco jako příliš tlaku.Zkoušeli jsme měnit váhu vzduchu,snímač tlaku turba,zaslepit egr,turbo jsme prostříkli sprejem na čištění turba,vyměnit palivový filtr,tlakový ventil,nalít aditivum na pročištění a nic... DPF podle diagnostiky hlásí zaplnění z 27%.
Dočetl jsem se že někteří měli problém že jim to škubalo od nízkých otáček a bylo třeba přehrát software ve Škodovce,ale to bylo u jiných typů motorizací.

Napsal: 02 zář 2013, 20:24
od pimpi2
ja mam podobný problem, při prudkem sešlapnutí škube ale když ho chvíle držim tak se chytne a pokud takhle prudce sešlapnu plyn dvakrat někdy třikrát po sobě tak mam potom klid po celou dobu jízdy. po pár dnech se problem vrátí. na diagnostice žádna zavada

Napsal: 02 zář 2013, 20:28
od Tomas.cz
Tipnul bych podfukující vstřikovače.

Napsal: 03 zář 2013, 15:36
od Garfield RS
Dneska jsem si vyžádal servisáka z Vistacaru ať to se mnou projede a řekl mi že na 95% to je zatuhlá regulace turba.Takže vyhodit ven turbo,rozdělat a vyčistit rugulaci...
Když mi to spadlo do nouzáku,tak v paměti závad byla závada:
P0234 - Regulace tlaku přeplňování,nad hranicí regulace

Napsal: 04 zář 2013, 20:16
od pimpi2
ja si to právě taky typuju pořád na to turbo, vstřiky jsou měněné všechny v lednu

Napsal: 12 zář 2013, 15:58
od Garfield RS
Tak problém vyřešený.Byla to ta zatuhlá regulace tlaku turba.Vymontovali jsme turbo,rozdělali ho,vyčistili a jede to konečně jak má (rofl)