Stránka 1 z 4
co dřív: trysky nebo turbo ?
Napsal: 19 kvě 2007, 14:29
od kave66
mám TDI66kw ALH, vcelku furt někam pospíchám a 90koní je na to málo , bohužel mám omezenej rozpočet, tak by mě zajmalo podle vašich zkušeností zdaly je lepší dát první trysky v mim případě plánuju 520 a nebo dát první turbo ze 110kw, předem díky za info,pd. de mi vo to co se projevi hned a líp
Napsal: 19 kvě 2007, 14:51
od Kornout
Dej vstřiky a auto ti pojede hned lépe, výměnou turba bez úpravy softu rozdíl nepoznáš.
Ještě k tomu turbu, z hlavy nevím, zda už tam náhodou nemáš turbo z 110PS verze, co je to za rok? Protože OI po faceliftu už maj všechny TDI turba s variabilní geometrií lopatek.
Napsal: 19 kvě 2007, 15:16
od Dukes
Vzal bych Sprint764,na tvym motoru +cca 30koní.Cena za sadu 5613kč

Re: co dřív: trysky nebo turbo ?
Napsal: 19 kvě 2007, 18:02
od extrem
kave66 píše:mám TDI66kw ALH, vcelku furt někam pospíchám a 90koní je na to málo , bohužel mám omezenej rozpočet, tak by mě zajmalo podle vašich zkušeností zdaly je lepší dát první trysky v mim případě plánuju 520 a nebo dát první turbo ze 110kw, předem díky za info,pd. de mi vo to co se projevi hned a líp
ALH uz ma turbo VGT, pozri toto
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=9805
Napsal: 19 kvě 2007, 18:36
od titan0306
Ale on mluví o turbu z 110kw verze což mi s omezeným rozpočtem nesedí
Napsal: 19 kvě 2007, 22:28
od kave66
titan0306 píše:Ale on mluví o turbu z 110kw verze což mi s omezeným rozpočtem nesedí
přesně když zvyšování výkonu tak pořádně

myslel jsme ze 110kw,chodim do práce takže omezenej měsíčně a nemůžu si dovolit koupit hned voboje najednou proto se ptám co dřív ?už chápeš

Napsal: 19 kvě 2007, 22:33
od kave66
Dukes píše:Vzal bych Sprint764,na tvym motoru +cca 30koní.Cena za sadu 5613kč

5613,-?(rofl)? kde tě najdu?
A nebude mi to moc kouřit, pravděpodobně auto co mám je načipovaný už z autobazaru kde sem ho koupil a dost už kouří aspoň mě to příjde

Napsal: 19 kvě 2007, 23:21
od kave66
Co je pravda na tom že Bosh DSLA 150P 764 jsou na chlup stejný co sprinty 764 ?
Napsal: 20 kvě 2007, 00:52
od Venca
Muze se rici, ze tyto trysky jsou temer shodne. Ovsem Sprinty 764 jsou vyrabeny maloseriove s peclivou kontrolou kazdeho kusu. Kvalitou jsou nekde uplne jinde. Proto jsou vyhodnejsi tam, kde se zvysuje vykon nad standart. Ale to uz tady bylo mnohokrat popsano.

Napsal: 20 kvě 2007, 07:36
od kave66
Venca píše:Muze se rici, ze tyto trysky jsou temer shodne. Ovsem Sprinty 764 jsou vyrabeny maloseriove s peclivou kontrolou kazdeho kusu. Kvalitou jsou nekde uplne jinde. Proto jsou vyhodnejsi tam, kde se zvysuje vykon nad standart. Ale to uz tady bylo mnohokrat popsano.

tak jako cenově se to liší +- o1000,- takže myslíš že je lepší si za ně připlatit a koupit sprinty746
Napsal: 20 kvě 2007, 09:24
od Kornout
Tak s tím turbem jsem se přehlédl, myslel jsem 110PS, takže beru tu část zpět.
Ale když jsme u toho, tak ty 764ky bych doporučoval k turbu ze 130PS verze, pokud budeš trvat na turbu ze 150PS verze, tak bych šel radši do Race vstřiků. V té první kombinaci je reálný výkon cca 160PS, v té druhé cca 180PS, i když ta druhá už by chtěla větší IC.
Napsal: 20 kvě 2007, 09:54
od Bóďa
Když Race a 110kW turbo, tak i větší rozdělovací hlavu do čerpadla. Už nám ta cena nějak narůstá...
A pak se připrav na spojku.

Napsal: 23 kvě 2007, 09:58
od kave66
DOTAZ: chtěl bych se vyvarovat problémům, vzhledem k tomu že mám už teď načipovanou 66 asi na 85 dost pokuřuje když přišlápnu, chci si tam dát trysky sprinty746, v čem by mohly eventuelně nastat problémy, bude lepší když po výměne trysek nechat nahrát origo soft co tam má bejt? ?
Napsal: 23 kvě 2007, 10:36
od tantal
kave66 píše:DOTAZ: chtěl bych se vyvarovat problémům, vzhledem k tomu že mám už teď načipovanou 66 asi na 85 dost pokuřuje když přišlápnu, chci si tam dát trysky sprinty746, v čem by mohly eventuelně nastat problémy, bude lepší když po výměne trysek nechat nahrát origo soft co tam má bejt? ?
Jestli se chceš vyvarovat problémů tak nahraj originální softík a zapomeň na vstřiky ... jak sáhneš do motoru je to vždycinky problém. Neříkám že to nejde dělat tak aby to jelo ... ale v zásadě z toho může koukat vždycky průser. Z upravenéhjo softu můžeš mít napálený písty, může ti ukapávat vstřik a pokud tam dáš velké vstřiky tak protože soft bude dost zásadním způsobem natahovat dobu vstřiku bude to fest kouřit, pravděpodobně se to bude dusit, zanášet ventilový sedla a podobné taškařice.

Napsal: 23 kvě 2007, 10:53
od kave66
myslíš že by to nemusel vydžet jo, ale na druhoustranu je tady vcelku dost lidí co maj na 66 spritny746 a prej pohoda