Stránka 1 z 4

co dřív: trysky nebo turbo ?

Napsal: 19 kvě 2007, 14:29
od kave66
mám TDI66kw ALH, vcelku furt někam pospíchám a 90koní je na to málo , bohužel mám omezenej rozpočet, tak by mě zajmalo podle vašich zkušeností zdaly je lepší dát první trysky v mim případě plánuju 520 a nebo dát první turbo ze 110kw, předem díky za info,pd. de mi vo to co se projevi hned a líp

Napsal: 19 kvě 2007, 14:51
od Kornout
Dej vstřiky a auto ti pojede hned lépe, výměnou turba bez úpravy softu rozdíl nepoznáš.
Ještě k tomu turbu, z hlavy nevím, zda už tam náhodou nemáš turbo z 110PS verze, co je to za rok? Protože OI po faceliftu už maj všechny TDI turba s variabilní geometrií lopatek.

Napsal: 19 kvě 2007, 15:16
od Dukes
Vzal bych Sprint764,na tvym motoru +cca 30koní.Cena za sadu 5613kč ;)

Re: co dřív: trysky nebo turbo ?

Napsal: 19 kvě 2007, 18:02
od extrem
kave66 píše:mám TDI66kw ALH, vcelku furt někam pospíchám a 90koní je na to málo , bohužel mám omezenej rozpočet, tak by mě zajmalo podle vašich zkušeností zdaly je lepší dát první trysky v mim případě plánuju 520 a nebo dát první turbo ze 110kw, předem díky za info,pd. de mi vo to co se projevi hned a líp
ALH uz ma turbo VGT, pozri toto http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=9805

Napsal: 19 kvě 2007, 18:36
od titan0306
Ale on mluví o turbu z 110kw verze což mi s omezeným rozpočtem nesedí

Napsal: 19 kvě 2007, 22:28
od kave66
titan0306 píše:Ale on mluví o turbu z 110kw verze což mi s omezeným rozpočtem nesedí
přesně když zvyšování výkonu tak pořádně :) myslel jsme ze 110kw,chodim do práce takže omezenej měsíčně a nemůžu si dovolit koupit hned voboje najednou proto se ptám co dřív ?už chápeš (LOL)

Napsal: 19 kvě 2007, 22:33
od kave66
Dukes píše:Vzal bych Sprint764,na tvym motoru +cca 30koní.Cena za sadu 5613kč ;)
5613,-?(rofl)? kde tě najdu? (noteeth)
A nebude mi to moc kouřit, pravděpodobně auto co mám je načipovaný už z autobazaru kde sem ho koupil a dost už kouří aspoň mě to příjde (crazy)

Napsal: 19 kvě 2007, 23:21
od kave66
Co je pravda na tom že Bosh DSLA 150P 764 jsou na chlup stejný co sprinty 764 ?

Napsal: 20 kvě 2007, 00:52
od Venca
Muze se rici, ze tyto trysky jsou temer shodne. Ovsem Sprinty 764 jsou vyrabeny maloseriove s peclivou kontrolou kazdeho kusu. Kvalitou jsou nekde uplne jinde. Proto jsou vyhodnejsi tam, kde se zvysuje vykon nad standart. Ale to uz tady bylo mnohokrat popsano. :D

Napsal: 20 kvě 2007, 07:36
od kave66
Venca píše:Muze se rici, ze tyto trysky jsou temer shodne. Ovsem Sprinty 764 jsou vyrabeny maloseriove s peclivou kontrolou kazdeho kusu. Kvalitou jsou nekde uplne jinde. Proto jsou vyhodnejsi tam, kde se zvysuje vykon nad standart. Ale to uz tady bylo mnohokrat popsano. :D
tak jako cenově se to liší +- o1000,- takže myslíš že je lepší si za ně připlatit a koupit sprinty746

Napsal: 20 kvě 2007, 09:24
od Kornout
Tak s tím turbem jsem se přehlédl, myslel jsem 110PS, takže beru tu část zpět.
Ale když jsme u toho, tak ty 764ky bych doporučoval k turbu ze 130PS verze, pokud budeš trvat na turbu ze 150PS verze, tak bych šel radši do Race vstřiků. V té první kombinaci je reálný výkon cca 160PS, v té druhé cca 180PS, i když ta druhá už by chtěla větší IC.

Napsal: 20 kvě 2007, 09:54
od Bóďa
Když Race a 110kW turbo, tak i větší rozdělovací hlavu do čerpadla. Už nám ta cena nějak narůstá... :D
A pak se připrav na spojku. ;)

Napsal: 23 kvě 2007, 09:58
od kave66
DOTAZ: chtěl bych se vyvarovat problémům, vzhledem k tomu že mám už teď načipovanou 66 asi na 85 dost pokuřuje když přišlápnu, chci si tam dát trysky sprinty746, v čem by mohly eventuelně nastat problémy, bude lepší když po výměne trysek nechat nahrát origo soft co tam má bejt? ?

Napsal: 23 kvě 2007, 10:36
od tantal
kave66 píše:DOTAZ: chtěl bych se vyvarovat problémům, vzhledem k tomu že mám už teď načipovanou 66 asi na 85 dost pokuřuje když přišlápnu, chci si tam dát trysky sprinty746, v čem by mohly eventuelně nastat problémy, bude lepší když po výměne trysek nechat nahrát origo soft co tam má bejt? ?
Jestli se chceš vyvarovat problémů tak nahraj originální softík a zapomeň na vstřiky ... jak sáhneš do motoru je to vždycinky problém. Neříkám že to nejde dělat tak aby to jelo ... ale v zásadě z toho může koukat vždycky průser. Z upravenéhjo softu můžeš mít napálený písty, může ti ukapávat vstřik a pokud tam dáš velké vstřiky tak protože soft bude dost zásadním způsobem natahovat dobu vstřiku bude to fest kouřit, pravděpodobně se to bude dusit, zanášet ventilový sedla a podobné taškařice. :roll:

Napsal: 23 kvě 2007, 10:53
od kave66
myslíš že by to nemusel vydžet jo, ale na druhoustranu je tady vcelku dost lidí co maj na 66 spritny746 a prej pohoda