Stránka 1 z 2
A6 2,5 tdi
Napsal: 18 zář 2013, 17:50
od Keflek
Ahoj...
na A6 2.5 tdi - 132 kw mam takovej problemek - za studena nejde do otáček,temer nereaguje na plyn,jakmile se to ohreje,je to ok.
Při pomalem pridavanim plynu lehke vibrace od cca 1500 otáček do 2200 - za studena jsou citit,za tepla téměř neznatelne...setrvacnik ?
Nekouri
Predvstrik dle vagu +2...
Vag bez chyb...
nenapada Vas nekoho co by to mohlo delat ?
Diky
Napsal: 18 zář 2013, 19:08
od drakon
Skus test akčnych členov, skontroluj vsetky hodnoty vo vagu ci su vsetky bloky hodnot, vaha, vstreky, cerpadlo a skus aj nalogovat.... zatial len takto. Aky je zvukovy prejav motora?
Re: A6 2,5 tdi
Napsal: 18 zář 2013, 19:53
od slovacek.milos
Keflek píše:Ahoj...
na A6 2.5 tdi - 132 kw mam takovej problemek - za studena nejde do otáček,temer nereaguje na plyn,jakmile se to ohreje,je to ok.
Při pomalem pridavanim plynu lehke vibrace od cca 1500 otáček do 2200 - za studena jsou citit,za tepla téměř neznatelne...setrvacnik ?
Nekouri
Predvstrik dle vagu +2...
Vag bez chyb...
nenapada Vas nekoho co by to mohlo delat ?
Diky
2,5 tdi předstřik dle vagu + 2 co to je jakože předstřik na vagínu a za tebou dva čekají
nebo jen dvě jednotky místo 55
Napsal: 18 zář 2013, 21:05
od drakon
Ono to je vlastne povstrek a nie predvstrek.... starty su ako na tom?
Napsal: 18 zář 2013, 21:17
od frantisek28
Ako dlho mas to auto, teda tu 2.5 TDi V6?
Napsal: 19 zář 2013, 09:14
od Keflek
Starty super...za tepla i za studena. Zvuk v normalu - klasicka 2, 5...teply i studeny beze zmeny...
Jediny v cem je po ohrati rozdil jsou mensi ty vibrace,ktery davam za vinu nejspis dvouhmote...a druhej rozdil, ze to jede po zahrati uplne normalne...
Napsal: 19 zář 2013, 09:34
od drakon
Pozri si na vag hodnoty vstrekovačov aj ked tie hodnoty tiez nemusia byt realne

myslim 13 a 14 kanal to je
Napsal: 19 zář 2013, 11:39
od Keflek
Ok, vstriky zkouknu...nezda se mi ze by za studena vstrik zlobil a za tepla by to bylo ok...
Uvidim a dam vedet...
Napsal: 19 zář 2013, 17:37
od OťasTDi
vstřiky u rotačky vagem těžko posoudí..teď jsem taky jednu 2,5 řešil až vstřiky šly ven na otestování a všechny v háji...nejelo to od spodu...byl tam všehovšudy trošku kopanec ve 2500ot a jinak mrtvola...
Napsal: 01 říj 2013, 18:27
od Keflek
Ahoj,omlouvam se za odmlku...
vstřiky byly na prezkouseni a jsou ok...
takze kdyby nekoho napadla nejaka jina moznost...

Napsal: 02 říj 2013, 18:17
od satas
Keflek píše:Ahoj,omlouvam se za odmlku...
vstřiky byly na prezkouseni a jsou ok...
takze kdyby nekoho napadla nejaka jina moznost...

Aspektů může být mnoho mnoho ale nejčasteji je KO ventil nastavení množství na čerpadle.Chce to skutečně zmeřit nekým kdo zná opravdu řízení VP44.Teoretiků znalosti techto motorů jsou haldy,znalcu pár.
Podobně jsem ted řešil na jedné A6 a byl zborcený SW v jednotce přehrál jsem a letí jak divá.
Napsal: 10 říj 2013, 17:44
od Keflek
cerpadlo se dělalo - první repas sel na reklamaci - neustale to vyhazovalo chybu (uz si nepamatuju presne číslo/zneni)
druhé cerpadlo uz by mělo byt ok...ale "mělo" neznamena ze je...
nicmene ted je auto bez chyb - jen to zlobi jak je popsano...
Napsal: 11 říj 2013, 20:44
od satas
Keflek píše:cerpadlo se dělalo - první repas sel na reklamaci - neustale to vyhazovalo chybu (uz si nepamatuju presne číslo/zneni)
druhé cerpadlo uz by mělo byt ok...ale "mělo" neznamena ze je...
nicmene ted je auto bez chyb - jen to zlobi jak je popsano...
Prozrad mi odkud to repasované čerpadlo je......já asi tušim....
Napsal: 11 říj 2013, 21:06
od drakon
Snim ze PLN

či?
Napsal: 11 říj 2013, 22:37
od satas
drakon píše:Snim ze PLN

či?
Já tipuju Opavu......