Stránka 1 z 1

RAV4 D4-D nebo D-CAT? díky

Napsal: 18 říj 2013, 08:57
od roman1648
Sorry za téma mimo, ale tady mi snad někdo napíše rychleji
máte s tím nějaké zkušenosti ?
Kámoš si to chce koupit, vzít raději starší, vyzkoušený D4-D nebo "složitější" D-CAT ?
díky moc

Re: RAV4 D4-D nebo D-CAT? díky

Napsal: 18 říj 2013, 09:11
od slovacek.milos
roman1648 píše:Sorry za téma mimo, ale tady mi snad někdo napíše rychleji
máte s tím nějaké zkušenosti ?
Kámoš si to chce koupit, vzít raději starší, vyzkoušený D4-D nebo "složitější" D-CAT ?
díky moc
dej sem jeho ofocený výpis z konta ;)

Napsal: 18 říj 2013, 09:58
od roman1648
no, je to japonec, to je jasný
spíš co knokrétně se tam jebe na těch autech ? DPF ? Vstřiky/čerpadla?

Napsal: 18 říj 2013, 10:31
od slovacek.milos
roman1648 píše:no, je to japonec, to je jasný
spíš co knokrétně se tam jebe na těch autech ? DPF ? Vstřiky/čerpadla?
jebe se všechno možné kus od kusu a nejeté kiláky, brzdy, dvouhmota a spojka, třepe se to převodovka, vstřik, ted nevím jestly to bylo u tojota nepo pajero, čerpadlo se pojeb a nikdo ho neopraví jen v chomutově za 5O.OOO kč, gufero, abs,

a na co to chce ten tvůj kamoš, maslivec, machrovačka :?

Napsal: 18 říj 2013, 10:43
od roman1648
jo, myslivec

Napsal: 18 říj 2013, 10:48
od ThrashTheTrash
SUZIKI VITARA, tohle to maj u nás 2 lidi co dělaj v lese a zatím spokojenost, každej na to nadává, ale jeden týpek do lesa jezdí s LANDROVEREM :D a jako nebudem si povídat o všem, ale to je visko-spojka, poloosy předek a zadek, spojka, no a všecko vydrží ani ne 100 tis km.

Neob pak Honda HRV HRC, kamoš to má a dělá v lese,sice to má tu starší,ale jen mu dělám zatím oleje a základní věci.

Napsal: 18 říj 2013, 11:09
od BoB12
Známý má D4D a je spokojeny, ale nebal bych se ani toho D-CAT pokud by chtel novější auto tak DPF a CR vstřiky má už dnes každý diesel, takže na výběr moc není.

Napsal: 18 říj 2013, 11:13
od roman1648
jo, to asi jo, my na těch francouzech s těma DPFkama válčíme pořád, takže to si asi fakt nevybereš
... :(

Napsal: 18 říj 2013, 11:15
od slovacek.milos
u nás ve strážnici je rovina, jsou celkem pěkné cesty i poasfaltované dá se jezdit na parádu s rav, soráčem, tusconem, jeepem,pažroutem, to tu jezdí,

někde v horách by rav za chvilku vypadala ja popelnice tam bych taky volil vitaru,

jeden vášnivý nimrod co spí s kulovnicí v podpaží a optikou na oku tak je zas spokojený s prodlouženou nivou pořád někde lítá a jiné auto by asi ani finančně neutáhl, niva vypadá jak koule bláta na kolech a pořád jede ;)

Napsal: 18 říj 2013, 11:44
od roman1648
jo tak on to chce i na normální ježdění taky

spíš bych uvítal nějaký věci na co se konkretně zaměřit, než poslouchat že je to vlastně celý napiču (rofl) a že horší auto jsi neviděl

Napsal: 18 říj 2013, 15:35
od dibarbora
v zasade sa tie motory lisia hlavne pouzitym DPF, resp. spôsobom regeneracie jeden z nich ma piaty vstrekovac na regeneraciu, ak ma pamata neklame tak D-CAT. Co sa tyka spolahlivosti, tak asi treba popozerat toyota pozitivne fora, ale prvy zrozumitelny odkaz na webe moc pozitivny nebol.
http://www.toyotateam.sk/forum/viewtopi ... =25&t=5274

Napsal: 18 říj 2013, 16:30
od slovacek.milos
roman1648 píše:jo tak on to chce i na normální ježdění taky

spíš bych uvítal nějaký věci na co se konkretně zaměřit, než poslouchat že je to vlastně celý napiču (rofl) a že horší auto jsi neviděl
aměřit se na všechny skupiny jak při servisu, únik a stav provozních kapalin, hondě brzdi pokud ti brzdy zasáhnou do řízení nebo třepou jso KO, abs zda se nepropadá při malé rychlosti, třepání motoru na volnoběh KO spojka a dvouhmota, meposlouchej pohádky o řazení pětky při devadesáti jinak třepe, klidně podus pětku na padesát přidej ber bár co to prozradí, při pravidelném servis skontroluj aspon vzducháč aby tam nebyl datum výroby auta,

Napsal: 18 říj 2013, 20:04
od roman1648
O.K. diky
to už zni jako rada :D

Napsal: 18 říj 2013, 20:13
od cippis
Já bych se toho teda BÁL. hlavně D-CATu. Propadá se tomu blok a hlava + blbý těsnění co se zahlodá do hliníku. Prostě to kluci sikmovoký nevychytali. Neopravitelný, je to na výměnu motoru,. Údajně od 2008 ož se polepšili

Napsal: 18 říj 2013, 20:39
od slovacek.milos
cippis píše:Já bych se toho teda BÁL. hlavně D-CATu. Propadá se tomu blok a hlava + blbý těsnění co se zahlodá do hliníku. Prostě to kluci sikmovoký nevychytali. Neopravitelný, je to na výměnu motoru,. Údajně od 2008 ož se polepšili
tam se nemáš čeho bát leta dou a musíš do života jít ;)