Stránka 1 z 5
vyrovnavacie davky kanal 13 a trasenie motora 1.9 pd
Napsal: 21 říj 2013, 19:29
od krajo9
Zdravim...moja 1.9 pd 85 kw BRB 2006ka trasie motorom. v kanaly 13 na volnobezne otacky vsetky hodnoty ok akonahle pridam na 1200 otacok ked to zacne triast v kanaly 13 vyrovnavacie davky sa chaoticky menia....po prekroceni sa ustalia a potom znova okolo 1800 ked nastava druha faza trasenia to iste...vstreky na stolici kontrolovane a su dobre...nove okruzky vacka a zdvihatka....v com moze byt problem??je mozne ze na stolici nezistili vadny vstrek???
Napsal: 21 říj 2013, 20:35
od Hondavtr
Co dvouhmota?
Napsal: 22 říj 2013, 15:14
od krajo9
dvojhmota a spojka vymenena trhanie ostaôo bezozmeny...nevie sa nik vyjadrit k tym hodnotam v kanaly 13???pozrel som aj v kamosovom aute 1.9 pd ktoremu netrasie a hodnoty pekne drzia vobec sa tak chaoticky nemenia...myslim ze to bude mat nejaku suvislost s tym trasenim....
Napsal: 22 říj 2013, 15:20
od ThrashTheTrash
Dělá to za tepla nebo za studena nebo pořád? To že vstřik je OK na stolici,tak neznamená že v autě je OK, podle mě jsou KO. Pokud to neháže v apměti závad nějaký hlášky kolem vstřiků, tak bych se začal zajímat o jiný vstřiky. Kamoš tak řešil pasata PD a dycky jak to dosáhlo 90°C tak to zdechl a nešlo to nastartovat - typickej problém u kamionů, točí jak debil a nechytne, počkáš 20 minut a jedeš. To samý se stalo jemu.
Pokud máš nové to cos psal, tak jedině vstřiky, nebo tlak paliva bych ještě zkontroloval, zda je na správné hodnotě, když to právě třese s motorem.
Napsal: 22 říj 2013, 15:51
od krajo9
takze moze byt vadny vstrek aj ked na stolici boli vsetky ok...to nie je moc priazniva sprava....teraz neviem ci mam kupit len jeden a skusat alebo vsetky 4...je to dost draha zalezitost....a ako viem zmerat ten tlak v palivovej sustave???je tam tandemove cerpadlo a neviem ako sa to da pomerat....vie niekto poradit??
Napsal: 22 říj 2013, 15:52
od krajo9
a za studena sa mi zda ze to trasie menej...ak je motor zohriaty tak viac....moj pocit
Napsal: 22 říj 2013, 16:07
od ThrashTheTrash
Myslel sem, zda jde správný tlak do tamdemu.
Napsal: 22 říj 2013, 16:25
od krajo9
tak uz aj nad tym som rozmyslal ale zmerat tlak ma nenapadlo

ja som rovno vytiahol to cerpadlo z nadrze ci tam nie je nieco zanesene ale ziadne smietko nic som tam nenasiel...a aky ma byt tlak toho dopravneho cerpadla???neviem co tam mam namerat
Napsal: 22 říj 2013, 16:25
od sikin1987
¨me to teda trese zastudena. korekce vstrikovacu docela vpohode,ale zacalo mi to prave zdechat pri 90 a pak neslo natocit. tocilo to minutu trepalo se neskutecne jakoby se potkaval motora pak chytlo. problem je,ze se to zacina objevovat sproadicky aj zastudena. dneska sem prolezl kostry poradil mi to mechos prej aj starter to muze delat,ale to by se projevilo jinak jako slaba baterka ze? no a chci rict,ze sem prisle na to,ze nekdy mam normalne plny palivac a dneska poprve sem ho nasel poloprazdnej dolil sem do nej skoro decy nafty co to znamena?
Napsal: 22 říj 2013, 17:26
od TDIfun
osciloskop a snimac tlaku napojit na tandem, da se poznat ktery valec ma gumky KO.

Napsal: 22 říj 2013, 17:43
od krajo9
a kde presne mam pripojit ten tlakomer na tandem?? nejako mi to nie je jasne a pochybujem za by mi to nejaky mechanik v okoli zmeral....
Napsal: 22 říj 2013, 17:51
od sikin1987
sikin1987 píše:¨me to teda trese zastudena. korekce vstrikovacu docela vpohode,ale zacalo mi to prave zdechat pri 90 a pak neslo natocit. tocilo to minutu trepalo se neskutecne jakoby se potkaval motora pak chytlo. problem je,ze se to zacina objevovat sporadicky aj zastudena. dneska sem prolezl kostry poradil mi to mechos prej aj starter to muze delat,ale to by se projevilo jinak jako slaba baterka ze? no a chci rict,ze sem prisle na to,ze nekdy mam normalne plny palivac a dneska poprve sem ho nasel poloprazdnej dolil sem do nej skoro deci nafty co to znamena?
Napsal: 22 říj 2013, 19:14
od dhfool
TDIfun píše:osciloskop a snimac tlaku napojit na tandem, da se poznat ktery valec ma gumky KO.

No, ale to už je vyšší dívčí
Co hodnoty v bloku 23?
Napsal: 22 říj 2013, 19:21
od ThrashTheTrash
Ty hodnoty jsem taky nenašel, napiš je sem kolik to ukazuje a jak bylo psáno už dříve, snímač tlaku musíš napojit a pořešit ten tlak. Kam ho napojit zjistíš v dílenské příručce, je zbytečný to sem psát, lepší bude když si to najdeš v té příručce a půjdeš si hezky v klidu krok po kroku. Je tam šroub který musíš dát ven, na to napojit měřák a ten musí ukazovat 3,5 bar, pokud to nedá, tak je KO. Popřípadě kontrola čerpadla v nádrži.
S tím osciloskopem je to fakt už jinej level, to chce někoho kdo ví co s těma grafama tam

a hlavně jak to sejmout ty grafy.
Napiš sem jak balancují vstřiky a uvidime.
Napsal: 22 říj 2013, 19:30
od TDIfun
Taky ta sonda byl orisek najit, vyrobit, zapojit.. Je to sonda co prevadi tlak kapaliny a plynu na signal. U firmy co prodava Texvik to je autoscope co mam stoji sonda 7bar kolem 16tis, ja dal nastesti jen asi 6 tis za sondu plus par dratu a tlakove vedeni. Pak jde videt pulsy jak jednotlive vstriky berou naftu.
