Stránka 1 z 1

malá prestavba CADDY 2006 2.0 SDI na Turbo

Napsal: 22 říj 2013, 20:38
od demik32
Takze chalani :) , chcel by som pocut vas nazor ... vlastnim caddy 2.0 PD SDI , motor v TIP TOP stave , pouzivam ho ako pracovne vozidlo , ale ten vykon v SDI nieje nic moc , takze k veci , kedze mam hromadu koncernovych dielov , rozmyslal som ake turbo sa tam da hodit bez väcsich uprav kedze motor 2.0 PD SDI , je klasika odturbena 1.9 TDI PD s objemom valcov cca nieco kolo 2000 cm3 ....

Moja otázka znie , bude to reálne fungovať ? Prakticky by malo ,,, chcel by som tam hodiť turbo z rotačky 66 kw AGR ktore nema variabilitu a je jednoducho ovládané vlastným tlakom z vývodu do sania hadičkou hneď na banku čiže to znamená že nepotrebuje žiadny N75 ventil , podtlak ani nič podobné , taktiež neplánujem robiť žiadne úpravy softu v RJ

AGR turbo by malo pekne sadnúť na výfukové štifty hlavy , prírubu výfuku taktiez upravim na turbo AGR - 4 štifty + samozrejme hodím sacie parohy z TDI atd intercooler a dalsie vedenie je samozrejme ale v tom nevidím problem ,,,,,,,,,,,, viac ma znepokojuje to ze tento motor SDI ma snimač atmosferického tlaku/podtlaku v sacom potrubí a neviem čo to bude robiť po prerobení na turbo ,,, viete mi poradiť bližšie ?

Napsal: 22 říj 2013, 22:00
od Ladas
daleko lepší je tam posadit BXE i s převodovkou a 2,0SDI prodat

Re: malá prestavba CADDY 2006 2.0 SDI na Turbo

Napsal: 22 říj 2013, 23:07
od 19olo88
demik32 píše:Takze chalani :) , chcel by som pocut vas nazor ... vlastnim caddy 2.0 PD SDI , motor v TIP TOP stave , pouzivam ho ako pracovne vozidlo , ale ten vykon v SDI nieje nic moc , takze k veci , kedze mam hromadu koncernovych dielov , rozmyslal som ake turbo sa tam da hodit bez väcsich uprav kedze motor 2.0 PD SDI , je klasika odturbena 1.9 TDI PD s objemom valcov cca nieco kolo 2000 cm3 ....

Moja otázka znie , bude to reálne fungovať ? Prakticky by malo ,,, chcel by som tam hodiť turbo z rotačky 66 kw AGR ktore nema variabilitu a je jednoducho ovládané vlastným tlakom z vývodu do sania hadičkou hneď na banku čiže to znamená že nepotrebuje žiadny N75 ventil , podtlak ani nič podobné , taktiež neplánujem robiť žiadne úpravy softu v RJ

AGR turbo by malo pekne sadnúť na výfukové štifty hlavy , prírubu výfuku taktiez upravim na turbo AGR - 4 štifty + samozrejme hodím sacie parohy z TDI atd intercooler a dalsie vedenie je samozrejme ale v tom nevidím problem ,,,,,,,,,,,, viac ma znepokojuje to ze tento motor SDI ma snimač atmosferického tlaku/podtlaku v sacom potrubí a neviem čo to bude robiť po prerobení na turbo ,,, viete mi poradiť bližšie ?
AGR ma Wastegate turbo ktoré je ovladané tak isto N75 ventilom ( starší typ ventilu na pretlakovú reguláciu obtoku )
A je absolutne jedno či tam dáš WGT alebo VNT turbo tak upravit softwer v RJ by si musel tak či onak lebo každé turbo sa nejakým spôsobom riadí ( pretlakom - obtokom tlaku WGT ,podtlakom - variabilné naklapanie lopatiek VNT )
A kopu iných chujovín okolo... snímačov a pod.
Nie je to take jednoduché ako si myslíš.
Zožen komplet nastrojeny motor 77kW z CADDY TDi a prehod komplet aj s elektriku a bižuteriou okolo motora a máš vyriešené.

Napsal: 22 říj 2013, 23:38
od demik32
radsej to teda nechavam tak a budem zhanat motor ,,, ak sa nemylim pasuje tam aj z oct 2 , G V .... okrem passata ( ten ma inu RJ , elektriku , immo ...

Napsal: 23 říj 2013, 08:43
od Vici
každá taková přestavba je nelegální, měl jsis rovnou koupit 1,9tdi
(já jsem nechtěl kvůli dpf - sehnat bez dpf je skoro nemožné)

ale jinak jak psal ladas, kdyžtak vyměnit celé i s převodovkou... ta mě na 2.0 sdi sere nejvíc.. je krátká asi jak na feldě 1,3.
proti tomu byla felda 1,9D super vůz...