Stránka 1 z 1
kto ma vymenik voda/olej z ASZ v GIII
Napsal: 31 říj 2013, 08:42
od jordee_23
na kolko sa hreje olej?
nejake foto napojenia?
Napsal: 31 říj 2013, 09:09
od turbo kamna power
tohle mě taky zajimá, na jaro ho taky plánuju, sériovej jaksi nestíhá

Napsal: 31 říj 2013, 09:17
od jordee_23
turbo kamna power píše:tohle mě taky zajimá, na jaro ho taky plánuju, sériovej jaksi nestíhá

no ja ho tam mam...
a ziadna slava...
prerabal som vedenie k nemu...zdala sa mi moc zahnuta jedna dorabana hadica..prietok
lebo nejak sa mi to nezdalo..dostal som teplotu oleja aj na 142
a pri 160tke dialnica 3000otacok bola 126-8
dnes rano dialnica 160-200 cca 20km a teplota max 120
este potestujem
Napsal: 31 říj 2013, 11:31
od toefuk
myslim ze ked vylezie teplota nad 140 tak je problem, ale zalezi aj od oleja.
Co pridavny chladic olaja zapojeny paralelne?
Napsal: 31 říj 2013, 11:47
od jordee_23
toefuk píše:myslim ze ked vylezie teplota nad 140 tak je problem, ale zalezi aj od oleja.
Co pridavny chladic olaja zapojeny paralelne?
to je posledna moznost ..
ide o to ze napr huml mali na GIII co jazdili aj okruhy takto a pohoda. stihal.
preto hladam kto este to tak na GIII ma ...a ak tak ako urobene a ako to chladi..
ci je jedno vstup vystup do vymenika ...ci je to naj napojene len na povodne hadice , cez dalsie lebo nema ASZ vymenik vyvody naboku ale zvrchu.
atd. proste realne skusenosti.
voda v obehu ma cca 95C merane vagom, cidlo teploty oleja menene pre istotu
Napsal: 01 lis 2013, 00:00
od bombastiq
já mám origo afn. cca 5MINUT v kotli - serpentiny a nestihá olej na 110
voda 90 pak už neženu , mám největší vodní chladič co jde dát do G2 na Vodě uchaldim na oleji vůbec ne

mám pocit že asz výměník nepomůže
Napsal: 01 lis 2013, 07:59
od jordee_23
bombastiq píše:já mám origo afn. cca 5MINUT v kotli - serpentiny a nestihá olej na 110
voda 90 pak už neženu , mám největší vodní chladič co jde dát do G2 na Vodě uchaldim na oleji vůbec ne

mám pocit že asz výměník nepomůže
tak 110 je v pohode..
netopier ma afnko napr tiez a na origo chladici v pohode..
je to prave rozne ...v niecom je hacik...ale v com...h

Napsal: 01 lis 2013, 13:41
od turbo kamna power
jordee_23 píše:
lebo nejak sa mi to nezdalo..dostal som teplotu oleja aj na 142
a pri 160tke dialnica 3000otacok bola 126-8
dnes rano dialnica 160-200 cca 20km a teplota max 120
este potestujem
neukazuje ti nahodou MFA špatně tu teplotu oleje? Cca o 20°C?

to by tak odpovídalo, 142 je unreal

Napsal: 01 lis 2013, 18:42
od jordee_23
turbo kamna power píše:jordee_23 píše:
lebo nejak sa mi to nezdalo..dostal som teplotu oleja aj na 142
a pri 160tke dialnica 3000otacok bola 126-8
dnes rano dialnica 160-200 cca 20km a teplota max 120
este potestujem
neukazuje ti nahodou MFA špatně tu teplotu oleje? Cca o 20°C?

to by tak odpovídalo, 142 je unreal

bolo to na dialnicnom prudkom stupani ..160 do tiahleho kopca...ale aj predtym som dlho tolko tahal...
no cidlo maam teraz druhe a ukazovalo to tak isto...
akurat sa mi zda ...ale este som mu nedaval dlhe palby po dialnici ...ze uz je to lepsie kusok ..po uprave hadiciek k vymeniku
Napsal: 02 lis 2013, 15:58
od Smoke
mě klesla teplota tak o 5st, při výměně výměniku za ASZ
a osobně bych nad 130st nechodil, alespoň na 5W40
Napsal: 03 lis 2013, 09:18
od jordee_23
Smoke píše:mě klesla teplota tak o 5st, při výměně výměniku za ASZ
a osobně bych nad 130st nechodil, alespoň na 5W40
to sa ani nesnazim...vtedy som skusal kam to moze az ist...chvilkovo
Napsal: 11 zář 2014, 16:24
od turbo kamna power
Už má někdo výměník z ASZ/ARL v AFN a funguje mu? Mění se jen ta kostka - výměník, nebo celé těleso s filtrem nahoru? (asi ta první varianta, protože blok AFN a ASZ bude asi dost jiný...?)
Nebo nezkoušel někdo do AFN dávat klasický chladič oleje? Myslel jsem, že bych nechal sériový výměník + přidal externí chladič oleje, ale redukce na olejový chladič se tam nevleze, už v sérii je olejový filtr dost blízko přední příčce pod motorem...
Takže jsou dvě varianty, buď větší výměník, nebo výměník vyhodit a místo něj náporový chladič. Teď co je lepší?

Napsal: 11 zář 2014, 16:55
od golf boost
Mám na 1Z výměník z 96kw a funguje dobře, teplotu nedostanu přes 120, normální jízdou je do 105.
Výměník a šroub, nic jiného.
Externí chladič bych nedal, děsí mě představa že rupne když do něj vletí horký olej nebo praskne hadice a je po motoru.
Napsal: 14 zář 2014, 09:47
od turbo kamna power
Tak to je fajn

A jaký máš výkon?