Stránka 1 z 4

Audi A3 2,0TDI 16V BKD 140PS to 308HP @ 560Nm DIESELPOWER

Napsal: 22 lis 2013, 18:22
od Andre
Stage 1

Obrázek
Video: Youtube


Obrázek



Obrázek


Najeto 244tkm
Audi A3 Quattro 2.0TDI (BKD) 140PS to 181PS @ 407Nm

STAGE 1:
- optimization of ECU Dieselpower,
- IC S3,
- EGR OFF
- Injectors cleaned in ultrasound
- Complete new flywheel Sachs + HDS clutch disc
- DIESELPOWER dyno tuning: www.dp-race.com


HW úpravy:

- IC S3
- předělaný sací trakt 57mm, odstraněny bajonety
- EGR + klapka OFF
- kompletně nová spojka (Sachs dvouhmota) + lamela HDS
- vyčištěné vstřikovače v ultrazvuku

Vše ostatní zatím série.


Pár foto:

originál vedení + IC

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

nový IC a vedení

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek





Stage 2

HW úpravy:

- Stage 1
- Turbodmychadlo TSC190


Graf 1 - seriové turbodmychadlo vs TSC190 (+8HP) na stejném SW

Obrázek



Graf 2 - finální úprava

Obrázek



Foto:


Obrázek

Obrázek




Stage 3

HW úpravy:

- Stage 1
- Turbodmychadlo TSC230
- Trysky Race 1287+
- Nová hlava válců
- 4bar MAP senzor
- Výfuk 70mm + koncový tlumič
- Brzdy komplet S3 (345 + 310mm)
- Haldex 4. generace

Obrázek
Video: Youtube




Graf:

Obrázek



Foto:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek



Stage 4

HW úpravy:
- upgrade turbodmychadla (stále je to TBD v původních svodech s kompresorem 56mm)
- plus pár drobných úprav, které si již ale ponechám v rámci svého know-how

Graf:

Obrázek



Stage 5

HW úpravy:
- kompletní rozborka motoru a rovnání bloku z důvodu tlakování do chladícího okruhu
- GTB2260VKLR předělané na podtlak a postavené na pulsních svodech

Graf:

Obrázek

Více zde:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 792&type=1

https://plus.google.com/u/0/b/107237714 ... 4264362145

https://twitter.com/DIESELPOWERcz/statu ... 5891787776


Foto:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
ObrázekObrázek

Napsal: 22 lis 2013, 20:29
od TDI tech
BKD je super motor na ladenie. Vela muziky za malo penazi

Napsal: 04 pro 2013, 17:58
od Andre
...

Napsal: 04 pro 2013, 21:07
od marena tdi
koukam ze na turbu používáš senzor otáček :)

Napsal: 04 pro 2013, 21:23
od tiff
Super, presne takhle si predstavuju moje BKD, az mi umre seriove turbo.
Teda, az na ten S3 IC a vyhozenou chcipaci klapku :D

Napsal: 05 pro 2013, 02:03
od misokgb
Co spojka? Vyfuk a KAT/DPF?

Ma nejaky vykonovy prinos vyhodit tu zdochynaciu klapku, alebo je to len viacmenej udrzba, aby sa mohlo co najmenej veci pokazit? Nezhasina auto tvrdsie bez tej klapky?

Napsal: 05 pro 2013, 08:38
od Andre
marena tdi píše:koukam ze na turbu používáš senzor otáček :)
jj, nenapadá mě jiný způsob jak dostat bezpečně z turba maximum

Napsal: 05 pro 2013, 08:42
od acryll
je to kit od garrettu?

Napsal: 05 pro 2013, 08:48
od Andre
misokgb píše:Co spojka? Vyfuk a KAT/DPF?

Ma nejaky vykonovy prinos vyhodit tu zdochynaciu klapku, alebo je to len viacmenej udrzba, aby sa mohlo co najmenej veci pokazit? Nezhasina auto tvrdsie bez tej klapky?

Spojku jsem doplnil nahoře (komplet nová dvouhmota Sachs + lamela HDS), zatím bez jakéhokoliv protestování.

Výfuk i s katem zatím bez úprav, BKD DPF nemá.

Odstranění EGR + klapky bylo hlavně z důvodu odstranění bajonetu na přírubě (celé vedení je komplet nové bez bajonetů), protože ty bajonety jsou problém po 100tkm při seriovém tlaku, pokud se jde s výkonem/plnícím tlakem nahoru, tak odstranění bajonetů je podle mě nutnost.

Napsal: 05 pro 2013, 08:50
od Andre
acryll píše:je to kit od garrettu?
jj

Napsal: 05 pro 2013, 10:37
od TDI tech
Som si vsimol skrutku s maticou na housingu. Je to pre meranie EMP/EGT alebo naco to tam je?

Napsal: 05 pro 2013, 12:01
od Andre
Měříme oboje, to na svodech na foto je pro EGT sondu.

Napsal: 05 pro 2013, 13:14
od TDIfun
Jsi mel zapojit originalni EGT treba z BLS a krasne si to i logovat. :)

Napsal: 05 pro 2013, 17:59
od JasteR
Luxus, ten 16v je skoro jak 3.0 V6 TDI ;)

Napsal: 05 pro 2013, 18:49
od netopier
TDIfun píše:Jsi mel zapojit originalni EGT treba z BLS a krasne si to i logovat. :)
vies to aj na edc15p ? :)