Stránka 1 z 2
Emulze pod víkem ventilů 1,6 AKL /golf 4/
Napsal: 21 pro 2013, 18:27
od jericho-3
Vše je v pořádku, voda neubývá, olej ve vaně čistý, motor jede dobře, ale majitel řeší pořád emulzi, kupuje jiný motor. Těsnění pod hlavou si nechal udělat, vše zůstává stejné, ale hlavu mu nenatlakovali, tak je naštván a už motor nechce opravovat. Já mu říkám, ať to neřeší a on to pořád řeší..A dělá to i v parném létě. Nemáte nějaký nápad?
Napsal: 21 pro 2013, 18:30
od boobika
nápad co s tím nemám, ale tohle stejně dělá bráchovi u fábie 1.4 16V.
voda nemizí, najeto 60tkm, krátké tratě nejezdí, naopak dálnice a pěkně prohání.
pod víčkem je plno sraček
nevím
Napsal: 21 pro 2013, 18:34
od zizalak
Sundej viko, poradne umyt oskrabat bordel a bude to dobre. Resil jsem na Passatu to same.
Napsal: 21 pro 2013, 22:19
od jericho-3
Přesně tohle jsem říkal, že málo jezdí, v létě jsem to umyl a dal tomu kládu, vše v poho, a pak zase volá, že je emulze. Chtěl to opravit a já se cukal, nerad dělám zbytečnou práci..Tak jsem ho varoval, že až mu přendám motor může to být stejné, ne-li horší..Nedá si říci, vocas.
Napsal: 21 pro 2013, 22:41
od UchoTD
povec mu,že to je známka kvalitného oleja,odparuje sa voda a tvorí emulziu

jazdí krátke trasy ..ked nespraví pravidelne súvisle viac ako 15km tak mu to bude robiť vždy,lebo nezohreje olej..
Napsal: 21 pro 2013, 22:45
od STIB
Pres zimu to mam na Ibize taky,ale jezdím jenom kolem plotu.Navíc tam není pod ani nad motorem žádný dekl.Od jara do podzimu to je čisté.Proto mě zaráží,že to má i v létě.
Napsal: 22 pro 2013, 09:37
od jericho-3
To mi tvrdí on, já jsem víko utřel, vzal auto za uši a po najetí 100km to bylo čisté. Z výfuku mu věčně teče voda, ale asi nestačí, že jednou měsíčně najede 200 km v kuse, když jinak jezdí jen do práce a po městě..On mi tohle nevěří, přestal se mnou chvíli mluvit, když jsem mu řekl, že bych jeho starosti chtěl mít. Objížděl servisy a sháněl informace. Už neprotestuji a s kolegou, který se válí smíchy čekáme, jaký sežene motor...
Je trochu dívné, že já to u aut nikdy neměl..
Napsal: 22 pro 2013, 09:49
od boobika
a proč se to dělá i u auta, které jezdí 40km, z toho 20km po dálnici, trasu ráno tam, odpo zpět?
Napsal: 22 pro 2013, 11:10
od 00Inferno00
U Felicie 1.3MPi se mi to dělalo v zimě taky (2km do práce, 2km zpátky). Nikdy jsem to neřešil, s motorem problém nebyl.

Napsal: 22 pro 2013, 11:39
od STIB
Já si myslím,že je to díky tomu odsávání zplodin.Mnoho aut to má z deklu nahoře a tyhle z bloku.Tak se to tam prostě sráží.
Napsal: 22 pro 2013, 15:57
od jericho-3
Taky jsem to přičítal odvětrání, ale nic jsem nezjistil..Ráno je motor uvnitř orošený, ale když se motor ohřeje, oddechem má pára odejít. Ale kdyby byl ucpán oddech, někde by se to muselo ukázat..
Napsal: 22 pro 2013, 16:12
od zizalak
Celý problém vzniká kontaktem teplého vzduchu se studeným víkem motoru. Na vnitřní straně víka se vysráží kapky vody, které se po důsledném ohřátí agregátu přemění na páru a odejdou odvětráváním hlavy. V případě, že se jezdí 10 km sem 10 km tam vysráží se voda, ale už neodejde. Ať koupí pán motorů kolik chce, bude to stejné.
Napsal: 22 pro 2013, 16:38
od ROMEK
je to uplne normálne že sa tam teraz v chladnom období kondenzuje voda ked sa jazdí na krátke trasy
Napsal: 02 led 2014, 10:46
od brli666
me to delala okt.1.6 55kw AEE,pomohlo vyprani odvetrani kliky,ale urcite to chce jezdit delsi trasy
Napsal: 02 led 2014, 11:38
od marena tdi
uplne normalni při kratkych jizdach v chladnem počasí .