Stránka 1 z 1
Passat AJM - padání nafty
Napsal: 28 pro 2013, 21:56
od zizalak
Ahoj,
mám problém s Passatem AJM je to ta novější verze s čerpadlem v nádrži, řeším padání nafty. Jezdí normálně, ale ráno točím, točím, točím chytne, žhavení dobrý. Starér se zdá taky OK a baterka fungl nová. Připojil jsem ho na kanystr a potřeboval bych poradit
Je možný, aby když připojím naftu na přívodní hadici tandemu průhlednou hadičkou z kanystru nafta protekla za noc do vratky?
2) Jak má asi tlačit čerpadlo v nádrži? Stačí fouknutí, nebo to má stříkat? Píšou AutoKelly, že čerpadlo má tlačit 0,5 baru což není moc. (Octa benzín má 3 bar).
Prostě přemýšlím, jestli je problém v protékání tandemu do vratky nebo nízký tlakem podávacího čerpadla. Nebo obojím...
Připojil jsem teď na přívod i vratku tandemu hadice s kanystru, tak uvidíme.
Napsal: 28 pro 2013, 22:40
od misoVW
pretesni tandem a ak to nepomoze tak aj vstreky a mas po probleme.
Napsal: 29 pro 2013, 00:25
od zizalak
Ze by to proteklo tandemem do zpátečky a podávací čerpadlo by to nenatlačilo dopředu? Docela mne překvapilo, že to podávací čerpadlo moc netlačí, ještě změřím kolik amper bere čerpadlo.
Napsal: 29 pro 2013, 08:02
od Ladas
jestli tam máš luka tak začni tandemem
Napsal: 29 pro 2013, 23:43
od zizalak
Pánové s vysokou pravděpodobností máte pravdu. Včera odpoledne jsem zapojil tandem - přívod i vratku na kanystr položený na baterce a dneska večer start na drc.
Pokud připojím na přívod tandemu hadičku a chytnu ji na otevřené kapotě za zub, který přijde do zámku během 10 minut celá proteče do vratky. To je asi špatně, že?
Napsal: 08 led 2014, 23:53
od zizalak
Tak tandem jsem dal jiný. Nové gumičky z autorizáku.
A pořád točím jako blbec. Když připojím tandem na kanystr start na drc.
Zítra vyměním přívodní hadice za průhledné a zkusím to, co bude vidět. Tohle auto je prokleté... Zajímavé je, že počátek startu zní hezky už už by chytil a najednou kuck kuck kuck a nic 10 vteřin točení pak to zakucká a chytne.
Napsal: 27 led 2014, 16:02
od luciana
tak tohle jsem řešil taky kdysi dávno.A vyměnil jsem tandem dal jsem bosch.jelo líp,ale starty na pytel.Vyzkoušel jsem kde co.nakonec fakt netěsnost na o kroužkách vstřikovačú.Ty jsem vyměnil bylo o.k ne však na dlouho po cca 20 tkm problém opět.zase ty kroužky gumové.tak jsem se nasral hlava dolú celkem pálka za repas,ale 4 roky klid.bylo to vlastně tím že vstřik vymačkal v hlavě kolem těch gumek ten hliník a pak to prosakovalo.dával jsem i nové hydra a vačkovou hřídel vajíčka o 1,6 mm menší.
Napsal: 27 led 2014, 17:13
od TomiT
Skus priškrtit vratnu hadičku,s najvacsou pravdepodobnostou nastartujes na brnk,a tym padom pretesni vstrekovace bude ti prepustat ten najvacsi O kruzok na vstreku co oddeluje prichod a odchod paliva.Samozrejme tu vies kupit jedine komplet tesniacu sadu ale to aj tak treba pri kazdej demontaži vstrekov treba vymienat tieto tesnenia.Pri spatnej montazi treba davat pozor aby si nestrihol nove kruzky na ostrych drazkach ulozenia v hlave.Odporuca sa skontrolovat samotne ulozenie vstrekov v hlave,kezde mas este starši system s jednobodovým prichytenim zvyknu sa vybit vnutry.Samozrejme nove príchytné sroby!
V niektorych pripadoch by to mohlo byt este termostaticky ventil co je vo filtry alebo jeho O kurzky.
Napsal: 27 led 2014, 17:18
od zizalak
Kluci,
děkuju moc za odpovědi, abych řekl pravdu z toho auta už začínám šednout dneska zkusím ucpat tu vratnou hadičku a dá vědět.
Tandem jsem dal z motoru s 80 000 km, těsnění tandemu nové. Dokonce už i čerpadlo v nádrži jsem zkoušel. Zkusím ucpat tu vratku.
Zatím díky V.
Napsal: 27 led 2014, 20:47
od honza2
Jak už psali výš,sundej hlavu a nech převložkovat díry pro vstřiky