Stránka 1 z 2
Ložiska v turbu
Napsal: 06 čer 2007, 21:39
od Jirass
Zdravím odborníky. Jsou v turbu nějaký speciální ložiska nebo zkoušel je někdo měnit? Nebo rozebíral tu někdo turbo do posledního šroubku? Mam turbo, který jsem si v pohodě vyčistil, ale když už je rozebraný, tak jestli nevyměnit rovnou i ložiska? Nevím, co je normální vůle. Je v tom nějakej chyták je vyměnit? Dík za info.
Napsal: 06 čer 2007, 21:45
od pafka
není v tom chyták pokud máš zařízení na vyvážení, jestli turbo netlačí olej do sání , nebo výfuku, rotor neškrtá o stator tak by mělo být OK

Napsal: 06 čer 2007, 21:52
od Jirass
tak tohle se snad neděje. Tak na to peču. A co se tam vyvažuje?Jsou tam jakoby dvě vrtulky proti sobě. Laicky řečeno samozřejmě. Dík za odpověď jinak.

Napsal: 06 čer 2007, 22:08
od pafka
Jirass píše:tak tohle se snad neděje. Tak na to peču. A co se tam vyvažuje?Jsou tam jakoby dvě vrtulky proti sobě. Laicky řečeno samozřejmě. Dík za odpověď jinak.

co to je? : tak na to peču, jinak se právě vyvažují ty dvě vrtulky
Napsal: 06 čer 2007, 22:12
od Jirass
že peču na výměnu těch ložisek. Netušil jsem, že se něco musí vyvažovat. Dík
Napsal: 06 čer 2007, 22:20
od jjery29
A co když jde olej do sání??vymněnit nějaké gufero??
Napsal: 06 čer 2007, 22:22
od Jirass
jjery29 píše:A co když jde olej do sání??vymněnit nějaké gufero??
Už jsi to měl rozebraný i s ložiskama?
Napsal: 06 čer 2007, 22:36
od pafka
jjery29 píše:A co když jde olej do sání??vymněnit nějaké gufero??
tam gufero nenajdeš

Napsal: 06 čer 2007, 22:48
od Jirass
pafka píše:jjery29 píše:A co když jde olej do sání??vymněnit nějaké gufero??
tam gufero nenajdeš

No tak pafko, nedělej tajnosti a napiš, co tam všechno je a jakej je postup

Fakt se to musí vyvažovat?

Napsal: 07 čer 2007, 10:25
od pafka
nedělám tajnosti, oprava uložení hřídele, a únik oleje je prakticky repas turba ,místo gufera tam jsou třecí kroužky, jinak si najdi někde výres turba v řezu , a uvidíš, a ještě lépe-jestli máš problém s olejem kontaktuj Andreho

Napsal: 07 čer 2007, 14:26
od lubomt
su tam klzne loziska,oska je vystredena olejom,hriadelka ma malicku volu,lebo ked nastartujes,tak cerpadlo vtlaci olej aj do turba a olej osku vystredi a vlastne aj ciastocne chladi turbo. Pri benzinakoch je este chladenie aj vodou.Tie loziska ci sa daju vymenit to neviem
Napsal: 07 čer 2007, 14:42
od tomáš karbus
s těma ložiskama by to až takovej průšvih nebil, ale to vyvažování se prostě províst musí jinak by zas rychle odeslo a je to fakt lepší nechat si udělat než pokoušet se o to sám
Napsal: 07 čer 2007, 15:28
od Jirass
Dík všem za rady. S tim vyvažováním je to teda naprd. škoda
Napsal: 23 dub 2013, 06:58
od yardarytarda
Zdarec,no nevim pánové jak je to s tím vyvažováním.Před rokem jsem si měnil nějaké věci v uzlu na svým autě a nic jsem nevyvažoval.Nic na tom neni to tam poléčit..Pokud jsou vrtulky v pohodě tak je to v cajku.Jen se dodrží vzájemná poloha vůči sobě a je to.Už jsem tak řešil 4.turba a zatim všechny jezdí.Žádné hučení nebo pískání se neodehrává po zásahu..Při těch cenách opravných sad se to nevyplatí vozit někam na vyvažovačku.Teť je ještě otázka kde vám to vyváží opravdu poctivě v ČR,za kolik a s jakým efektem..

Kdo se bojí nesmí do lesa..

Napsal: 23 dub 2013, 07:57
od Ladas
no tak tomu se říká odvaha udělat takový "repas"
1. nerozumíš tomu a neznáš ani základní pravidla
2. mystifikuješ lidi nabádáš je k destrukci turba ne-li motoru....