Stránka 1 z 3
poskakovani kol pri hrabani
Napsal: 22 úno 2014, 18:27
od juras0
chlapi je normalni aby pri hrabaní poskakovaly kola?(dost to boucha) vyměnil jsem vše kromě zatím tlumicu...... nebo kde by mohla byt pricina?
SEAT LEON TDI ARL
co jsem našel tak předohraby to prej dělaj ale ani passat ani o2 mi to nedělala ani o1 co jsem měl...

Napsal: 22 úno 2014, 18:33
od Frenzy
Mě to dělala Ibiza, když sem měl sjetý gumy

Jak sou na tom tvý?
Napsal: 22 úno 2014, 18:41
od juras0
zimni cca 6-7mm
Napsal: 22 úno 2014, 19:30
od mesi3
Jo dělá mi to na oktávce taky...
Napsal: 22 úno 2014, 19:30
od favo
Řešil jsem to stejný a tady mi nikdo moc neporadil jen že je to normální.
Vyměnil jsem úplně vše, uložení ramen, stabilizátoru, motoru, převodovky, čepy a táhla řízení, spodní čepy ramen, silentbloky jsem dal do ramen Meyle HD, stabilizátor Strongflex, nakonec jsem zjistil že mám menší vůli ve vnějším kloubu poloosy a tak jsem jej vyměnil taky a na chvíli se to zlepšilo, ale po pár zahrabání se to vrátilo abych nakonec zjistil že mám vůli už i na vnějším kloubu druhé poloosy, takže až se oteplí vyměním i ten a uvidím.
Ovšem poslední dobou se dozvídám že mlácení celýho předku při hrabání je u G4 normální, vrzání zadní nápravy při brždění ruční brzdou na prakovišti je taky normální, tak začínám mít pocit že to auto bude nějaký konstrukční paskvil, protože felda mi toto nikdy nedělala, favorit mi to nedělal, octávia Tour 1.6 MPi 75kw mi to taky nedělá, dokonce ani švagrova Lančia Lybra nic z toho nedělá. Co si potom člověk o tom autě má myslet, ještě že motor ASZ jede slušně a moc nežere.
A to jsem teď o víkendu vyměnil skoro všechny spodní plasty palubovky, protože za jízdy nechutně vrzaly.

Ani se nebudu oprakovat že jsem tohle v žádným autě nezažil a to to auto jako nový stálo skoro třičtvrtě míče.
Napsal: 22 úno 2014, 19:35
od juras0
Jsem měl X predohrabu a dělá to jen tento.... Tak nevím co si o tom myslet..... Ještě dam tlumiče a uvidím

Napsal: 22 úno 2014, 19:56
od Vici
Favo : tak ono to je ital a nevíš co má za sebou. takže mu možná křivdíš

Napsal: 22 úno 2014, 20:08
od syncon
se naučte rozjíždět a je po problému

Napsal: 22 úno 2014, 20:11
od sky59
syncon píše:se naučte rozjíždět a je po problému

suhlas

Napsal: 22 úno 2014, 20:12
od TomášTDI
Řekl bych že tlumiče Off
Napsal: 22 úno 2014, 20:16
od Vici
taky pravda... já při rozjezdu nehrabu...

a že bych mohl

na zimních 205/55 to zahrabe i na trojku, jak jsem onehda nechtě zjistil
Napsal: 22 úno 2014, 20:20
od juras0
Taky nehrabu ale někdy spěchám....
Napsal: 22 úno 2014, 23:10
od favo
syncon píše:se naučte rozjíždět a je po problému

Seš mimo, ale to je fuk. Po problému není, jen budeš předstírat že žádný není když nezahrabeš.
To je to stejný jako když budeš vědět že máš v háji brzdy, ale když nebudeš brzdit tak o nic nejde.
Pokud tam něco mlátí je to problém a je jen otázkou času kdy na to příjdeš nebo se to změní ve větší problém.
Tlumiče to asi taky nevyřeší, mám Bilstein B6 najeto na nich cca 30 000 km a dělá mi to od začátku.
Ale je pravda že u feldy mi to chvíli taky dělalo, ale né tolik a tam to vyřešily nové tlumiče ale i s pružinama HP sporting ale hlavně nový silentblok vodní pumpy.

Napsal: 23 úno 2014, 08:03
od jirkastrachota
A co spojka mezi sedačkou a volantem???

Napsal: 23 úno 2014, 08:55
od favo
Proč, myslíš že se dá hrabat slušně a nebo jako debil a podle toho auto buď bude kolama prokluzovat normálně a nebo bude mlátit s celým předkem ?
Je zajimavý že když jde oto plácnout nějakou kravinu, tak je tu odpovědí nespočítaně, ale když jde oto opravdu poradit, tak sem napíše jen pár lidí, pokud vůbec.
Jak už jsem psal, vyměnil jsem skoro vše, ale pomohlo to jen na chvíli a pak jsem zjistil další problém, takže řešení existuje.
Konečně neznáš ani mě a nejspíš ani jurase, tak není zrovna na místě psát něco v tomto duchu. Ono se né nadarmo říká že mluviti stříbro, ale mlčeti zlato.
Já moc dobře chápu oco jurasovi jde, taky nejsem umaštěný puberťák co si honí ego tím, že hrabe při každé příležitosti, ale když se potřebuješ rychle rozjet, tak se někdy jen stěží dá zabránit tomu, že ti kola prohrábnou s náhonem jen na předek a pokud nestojíš o trapas v podobě nechtěnýho zásahu ASR a rozjezdu připomínájícím spíše amatéra v autoškole, tak jej prostě vypneš a necháš ty kola v případě potřeby prohrábnout. Nemám pod kapotou udýchanou atmosféru co s autem pohne až ve vysokých otáčkách, takže pro zahrabání mi stačí přidat prudce plyn a je jedno jestli na jedničku nebo na dvojku a pokud vím, že tento problém nemají auta za pár tisích a pokud ano je odstranění jen otázkou výměny pár dílů, tak to stejný čekám i u auta této kategorie. Jen přijít na to který díly vyměnit.