Stránka 1 z 2
Po nastartování bíle kouří a třese se auto
Napsal: 10 bře 2014, 15:55
od Lu82
Ahoj měl jsem problém praskle těsnění pod hlavou a vlivem špatné nafty taky došlo k detonaci a popraskání pístních kroužku a zničení vstřiku (hold měli kurby naftu něčím řízlou to snad ani nechťejte vidět co jsme vysáli z nádrže). no ale abych se vrátil k problému auto prostě po delším stáni když jsem auto natočil tak strašně hulilo (bílo modře a celý se klepalo) po cca 5minutach to ustálo až do doby než se motor posral uplné.
Teď na motoru komplet repase hlavy = vše nové + stažená hlava, veškere těsnění nové. pístní kroužky všechny nové, naplně nové, filtry nové, nové trysky s764, kompletne vyčištěna nádrž včetně plováku. seřizen předvstřik.
No a po opravě ten stejny problem auto chytne nabrnk ale prostě když den stojí tak hulí a klepe se. co ještě pořešit??
jinak je to ALH
Napsal: 10 bře 2014, 16:25
od Jirka800
To by me zajimalo cim to meli riznuty...lil sem hodne michanych sajrajtu do auta a nikdy problem,natoz takovyto.proto sem zvedavej
Napsal: 10 bře 2014, 16:28
od Jirka800
To by me zajimalo cim to meli riznuty...lil sem hodne michanych sajrajtu do auta a nikdy problem,natoz takovyto.proto sem zvedavej
Napsal: 10 bře 2014, 16:56
od Lu82
cim to bylo rizly nevim ale nafta maze a tohle po nafte jen lechce zapachalo a na prstech se vyparovala, bublalo to a bylo to kalny. kazdopadne mne to ze vsim vsudy vyslo na 20tisic
Napsal: 10 bře 2014, 18:52
od jericho-3
A jak naskočila komprese po opravě, už je jí dost?
Napsal: 10 bře 2014, 19:30
od Qxkiller
u bráchovo znamí u fordu tdci podobný příběh natankovala popojela asi 3-4 km a šlus co jsme vytáhli z nádrže přípomínalo mlíko s lehkou příměsí nějakého černého dehtu každopádně vstřikovací čerpadlo na padrť .
Napsal: 12 bře 2014, 09:08
od Lu82
komprese ja naprosto v poradku. ma nekdo nejakou radu?
Napsal: 12 bře 2014, 09:21
od syncon
nelíta kolecko na klice ?
Napsal: 12 bře 2014, 09:25
od Lu82
jaky kolečko na klice? Nemůže to zpusobovat nedosatek nafty po startu?
Napsal: 12 bře 2014, 09:29
od syncon
to zkus na flasku
Napsal: 12 bře 2014, 10:15
od l.pulchart
měl sem podobný případ a po dlouhem hledání sem našel ohlou ojnici
Napsal: 12 bře 2014, 10:22
od Lu82
ojnice byli venku takze jsou urcite ok, hlavne by to delalo porad a ne jen cca minutu po nastartovani a to jeste kdyz auto stoji minimalne pul dne.
Napsal: 12 bře 2014, 12:10
od jericho-3
Já teď ladil čerpadlo mechanické, protože majitel točil šroubem nafty, aby to víc jelo i když mu říkám, máš ucpaný přívod od nádrže, protože tam leješ sračky od vypouštěčů kombajnů...Taky že jo,nádrž se vyčistila a po ránu se "moc nafty" projevovalo tak, že motor chytil, ale šel jako brambory a kouřil..Ale stačila chvilka a byl pokoj. Motor nestačil zastudena sežrat více nafty a kuckal. Nic se nesmí přehánět, ani montáž větších trysek není ku prospěchu...

Napsal: 12 bře 2014, 12:14
od Lu82
nádrž jsme vyčistily kompletně a trysky 764 už tam mám 3roky akorat teď sem dal nový protože ty původni 764 byli KO, to s tím kouřením a klepánim začlo dělat před opravou motoru a děla pořád ale už podstatně míň.
Ten šroub na přidáni nafty je kde? že bych zkusil ubrat, ale jsem si jistej že jsem snim nikdy netočil neboť o něm nevím

Napsal: 12 bře 2014, 12:38
od jericho-3
Já mluvil o mech. čerpadle, tam to jde..