Stránka 1 z 2
Čip motoru 1.9 TDI 96KW
Napsal: 17 bře 2014, 23:05
od Ajbi
Zdravím všechny. Zvažují nacipovat svého Superba z 96 na 120 kW. Mám najetí 200 tis km a původní spojku. Myslíte, ze múzu nacipovat auto bez větších obav? Turbo mám už vyměněné. Dodržují zásady se zahříváním motoru a dochlazovani turba. Nejsem s autem žádný sprinter. Děkuji za rady...
Napsal: 17 bře 2014, 23:16
od RudisTDic
Pokud máš tedy auto v dobrém stavu a turbo je nové,tak se nemusíš bát..spojka ještě něco snese,pokud nebudeš chtít trhat asfalt na trojku...ale i tak počítej,že dlouhodobě se jí to líbit nebude..
Napsal: 18 bře 2014, 07:28
od Ajbi
Auto je v dobrem stavu. Trhat asfalt nehodlam. Jsem klidný řidič. Spojku pocitam měnit příští rok. Jde mi o to, jestli ji cípem neodvarim...
Napsal: 18 bře 2014, 09:02
od RudisTDic
Když budeš jezdit s rozumem a mít na vědomí stav spojky,tak se nic nestane..a taky záleží na softu kdo ho jak udělá..
Napsal: 18 bře 2014, 09:25
od Vici
já myslím že se softem od někoho kdo ví co a jak to bude v pohodě.
Napsal: 18 bře 2014, 10:14
od acryll
5st. prevodovka?
Napsal: 18 bře 2014, 11:14
od RudisTDic
acryll píše:5st. prevodovka?
Píše superb,tam jiná než 5q převodovka nebyla...
Napsal: 18 bře 2014, 11:55
od Spectre868
5 kvaltu sa 120kw "klasických" nebude páčiť, už 110 je na tú 228mu dosť, hlavne zotrvák dostane po papuli....ideálne by bolo len rozšíriť sériovú špičku krútiaceho momentu na "turbobenzínový" priebeh.
Napsal: 18 bře 2014, 12:23
od Ajbi
Tak ted nevím, zda do toho jít či ne. Využívám především kroutak na dálnici, ne sprinty. Mám ale obavy o spojku kuwa.
Re: Čip motoru 1.9 TDI 96KW
Napsal: 18 bře 2014, 12:50
od TDIfun
Ajbi píše:Zdravím všechny. Zvažují nacipovat svého Superba z 96 na 120 kW. Mám najetí 200 tis km a původní spojku. Myslíte, ze múzu nacipovat auto bez větších obav? Turbo mám už vyměněné. Dodržují zásady se zahříváním motoru a dochlazovani turba. Nejsem s autem žádný sprinter. Děkuji za rady...
Udelal jsem XY takovych superbu. Je potreba to dukladne prekontrolovat, odmerit na brzde a k stavu odladit i softwer. Pak se neni ceho bat. Bal bych se tam nechavat neco (hlavne at to je levne ) nahrat nekoho jen tak v servise, na ulici, nebo nekoho kdo ma jen pocitac.. Dnes se to primo hemzi nahravaci a nalivaci kdejakeho braku co muze poskodit motor..
Napsal: 18 bře 2014, 14:20
od Ajbi
Rozumím. A nějaké ověřené firmy?
Napsal: 18 bře 2014, 14:32
od Jarda S.
o příspěvek vejš

Napsal: 18 bře 2014, 14:37
od FandaTDiček
No jo, všichní se ohánějí brzdou, ale znám plno aut, který jsou dělaný od Vás jen na silnici... když už chci kázat vodu, tak sám nepiju víno a snižuju se k takovým věcem...

Napsal: 18 bře 2014, 15:53
od Woko_O
Já se například lidí zeptám jestli to chtěj odbrzdit.. Pokud ne,udělá se to jen tak že se vytáhne soft z jednotky a upraví se..potom se auto projede. Samozřejmě je lepší změřit výkon před a po..aby se viděly rozdíly a přišlo se na případný problémy. Brzda většinou v cené není.. Nikdy by to ale nemělo fungovat tak, že přijede človíček na parkoviště před Tesco, otevře notebook a dává tam soubor o kterým toho moc neví...
Napsal: 18 bře 2014, 16:26
od jirka.p
Woko_O píše:Já se například lidí zeptám jestli to chtěj odbrzdit.. Pokud ne,udělá se to jen tak že se vytáhne soft z jednotky a upraví se..potom se auto projede. Samozřejmě je lepší změřit výkon před a po..aby se viděly rozdíly a přišlo se na případný problémy. Brzda většinou v cené není.. Nikdy by to ale nemělo fungovat tak, že přijede človíček na parkoviště před Tesco, otevře notebook a dává tam soubor o kterým toho moc neví...
naprosto s tebou souhlasim. bohuzel momentalne brzdu jeste nemam ale pracuje se na ni. jinak auto loguju pred upravou kde pak vytahno soft upravim nahraju zpet a opet projedu a naloguju. kdyz se mi nelibi prubeh turba nebo ostatni veci upravuju znovu a opet projizdim s logem. nekdy se povede na poprve nekdy to trva skoro 2 hodiny. ale vysledek je takovej ze auto jezdi bez toho aby padalo do nouzaku a atd...