Stránka 1 z 1

Tvrdý zvuk motoru

Napsal: 25 bře 2014, 23:30
od krepsot
Žádné téma stímhle problémem jsem nenašel,tak se nezlobte že zakládám nové!Jedná se o Audi 2,5 TDI AEL,motor jde při akceleraci strašně tvrdě,na volnoběh je předvstřik o.k.,ale po rozjezdu(cca. 1500 otáček)vyletí hodně vysoko což bude asi ten problém..Nesetkal se tady už někdo s něčím podobným?Nikdo si s tím už neví rady...zkoušela se druhá ECU,sn ímač zdvihu jehly,váha vzduchu,čidla teploty vody a nafty dle vagu o.k.,volnoběžná dávka 3,2 mg.,rozvody v pořádku,nafta jde bez bublinek.Dělá to skoro vždy,ale jsou i chvíle kdy to jede normálně.Díky za každou radu!



Obrázek

Napsal: 25 bře 2014, 23:59
od gabo00000
riadny log nemas? ja som teraz riesil podobne ale kod AKE a vstreky boli KO..mam aj log...mne skakal predvstrek hore dole ale aj do minusovych hodnot bezne...hlavne do 2000ot

Napsal: 26 bře 2014, 10:10
od krepsot
Díky, prosím co myslíš tím řádným logem? Na vstřiky jsem měl taky podezření ,ale byly měněny před 15000 km. Můžu je zkusit přehodit, ale problém je v tom, že chvílemi to auto jezdí normálně, to by při vadných tryskách dělalo asi pořád,nebo ne?

Napsal: 03 dub 2014, 20:25
od krepsot
Takže trysky vyměněny, auto jezdilo dva dny v pohodě, ale dnes už je zase všechno při starém. (wallbash) (wallbash)
Neví někdo co dál prověřit, zkusit?

Napsal: 04 dub 2014, 05:46
od toefuk
daj kanal 004 a 013, dole mas login, zadas meno suboru a das start, pojazdis, das koniec a ulozeny subor vo formate .xls budes mat ulozeny v zlozke logins tam kde mas nainstalovany VAG COM.
Naloguj to ked to bude robit problemy a ten subor tu potom zaves.
Moze byt problem v riadiacom vstrekovaci alebo solenoide predvstreku na cerpadle, pripadne poskodena kablovacka k nim.
Podla mna na 90% solenoid predvstreku.

Napsal: 05 dub 2014, 00:04
od krepsot
To jsem zapoměl napsat,ten solenoid se taky zkoušel a tryska se snímačem i s držákem taky..Co mě zaráží je to že čerpadlo funguje dobře podle požadovaných hodnot co ta jednotka chce.. :o Když to blbne tak je i na volnobeh tvrdý zvuk,ale nic strašného(spíš mě to připomíná Mercedes než TDI)Ještě jeden poznatek-při volnoběhu aktuální i požadovanej předvstřik 0,9 a motor klepe ,potočím čerpadlem na 4° a přestal klepat tak jsem to tak nechal,jenže druhej den zase klepání tak napíchnu vag a předvstřik pořád 4°,tak ho dám zpět na 0,9 a motor neklepe,ale vydrželo to zase chvilku a začlo to nanovo..potom jsou chvíle kdy tím čerpadlem točím a nic se neděje,zvuk je stejnej..takže asi čerpadlo?Komprese je 23-25 bar

Napsal: 05 dub 2014, 05:34
od toefuk
a co rozvodove koliecko na kluke? na 1.9 sa zvykne vybit, ale neviem ci aj na 2.5 R5....

Napsal: 05 dub 2014, 11:17
od krepsot
Tam to kolečko odchází taky,rozvody jsou na značkách a když točím za setrvák tam a zpět tak tam žádná vůle není..Už su z toho pako,ještě mě napadá pružina pístku jestli není prasklá,ale nevím jak by se to projevovalo..Mechanici v okolí co znám jsou už v pasti,rád bych to diagnostikoval než zase něco koupím :x Ten log sem hodím jak se k tomu dostanu

Napsal: 21 dub 2014, 13:46
od krepsot
http://leteckaposta.cz/157097268
Takze jsem se k tomu konečně dostal...
Ještě jsem dávám kanál 11 kde nesedí hodnoty turba,na volnobeh 1250 mb požadovanej je blbost ne? http://leteckaposta.cz/677256572
Při tom klepání na volnoběh jsem naměřil toto http://leteckaposta.cz/885456114

Napsal: 21 dub 2014, 18:50
od toefuk
v prvom logu kanal 002 a 004 vobec nesedia otacky a v 004 pri otackach 1253 mas poziadavku 17°, tolko za normalnych okolnosti je pri otackach 4500+.
Zozen si budik(trebars z rucnej pumpy) a skontroluj ci ti naozaj tak napicu plni turbo.
Lebo podla logu ti ho nafukne az pri 2800.
Poziadavka tlaku na volnobeh by mala byt nieco kolo 1000 max.
Ja by som sa asi zameral na cidlo tlaku v sacom potrubi, RJ, snimac otacok...

Napsal: 21 dub 2014, 20:40
od krepsot
Díky Toefuk,na turbu jsem měl venku ventil obtoku,byl v pořádku,hadice k němu v pořádku,turbo se točí,nezadrhává o obal,hadice k intercooleru taky o.k...To čidlo tlaku i ř.j. jsem taky měnil ale pořád stejny..Ono když to jede dobře tak to do 1800 otáček moc nejede až potom začne tlačit turbo(měl jsem ten samý motor s 85 kw a delal to taky,odspoda ty motory neberou-podle logu to okolo těch 1800 začíná tlačit,tak nevím :? )Ale proč to chce na volnoběh tak vysokej plnící tlak,nevíte někdo??Je divny ze to ani nepíše žádnou chybu..

Napsal: 21 dub 2014, 20:57
od geo
sw je origo?

Napsal: 21 dub 2014, 21:17
od krepsot
jj sw je origo na obou jednotkách co jsem zkoušel.. asi to bude něco v elektrice,ale kde hledat?Kdyby se našel někdo znalej věci z okolí Olomouce tak dejte prosím vědět..

Napsal: 22 bře 2017, 23:12
od Lukasik145
Ahoj,mám problém s niečim podobným prišiel si na to čo to bolo nakoniec ?