Stránka 1 z 3

BMW F30 335xd 313PS/440PS a 800NM stage 3,

Napsal: 06 čer 2014, 08:16
od PROFITUNER
BMW F30 335xd N57Z seria 313PS 630NM
Profituning uprava 371PS a 830NM.
Uprava softeru! a drobna hardwerova uprava palivového systemu!
Predpokladame,ze sa jedna o uplne prvy motor N57Z 313PS v BMW upraveny aj softverovo.
Osppravedlnujem sa za trosku skresleny priebeh, ale novy X-drive sa meria na brze trosku problematicky.
Realny priebeh na ceste je uz od 1500 otacok, kde motor dosahuje uz plny krutiaci moment, no presne odmerat to na nasej brzde momentalne nedokazeme. Mozno neskor,pre porovnanie, preverime meraniami vykonu na ceste s profesionalnym zariadenim.
V kazdom pripade, rozsah vyuzitelnych otacok motoru N57Z je realne od 1500- 5300 otacok, kedu v rozmedzi 1500-3000 na motor k dispozicii 90% maxima krutiaceho momentu a v rozsahu 3600-5300 otacok ma 90% maximálneho vykonu. Jednuducho idealny dieselObrázek

Napsal: 06 čer 2014, 15:37
od Torgan
mne osobne sa nelubi ten priebeh krutiaceho momentu, u bmw som zvyknutý že krutiaci moment drží a nie ze hned padá.
Ale koncové čísla sú dobré :)

Napsal: 06 čer 2014, 16:57
od Martin.D
A tento graf sa ti páči ?
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=132658
Ak by to autor roztiahol širokoúhlo ....všetkým by sa znenazdajky zdalo - ako to krásne drží " krutiak "
Pri 4000 tis ot. to má 630 nm čo je zhruba 3/4 max točivého momentu presne tak isto ako graf tej audiny ( o tom že tá audi ma tie NM v 1500 sa nebavíme podla mňa je to dané iba meraním ale o tom ako to " klesá ")
Niektoré grafy si stačí dať do širokouhlého formatu ideálne tak 21:9 a bude sa zdať priam plocha krivka.... (LOL)

Napsal: 06 čer 2014, 18:49
od nejsem-naivka
Martin.D píše:A tento graf sa ti páči ?
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=132658
Ak by to autor roztiahol širokoúhlo ....všetkým by sa znenazdajky zdalo - ako to krásne drží " krutiak "
Pri 4000 tis ot. to má 630 nm čo je zhruba 3/4 max točivého momentu presne tak isto ako graf tej audiny ( o tom že tá audi ma tie NM v 1500 sa nebavíme podla mňa je to dané iba meraním ale o tom ako to " klesá ")
Niektoré grafy si stačí dať do širokouhlého formatu ideálne tak 21:9 a bude sa zdať priam plocha krivka.... (LOL)
Tohle se tu řešilo už dávno, tyhle rozcapený grafy, hroznej nešvar :roll:

Napsal: 06 čer 2014, 20:11
od Torgan
toto je to co sa mi lubi u bmw a na co som zvyknuty, preto mi je to nezvykle ze ten krutak hned pada , o nastupe krutaku nehovorim nic lebo ako pisal profituner je problematické to zmerať
Obrázek

Napsal: 12 lis 2014, 11:01
od PROFITUNER
Tak koncene dokazeme upravovat vsetky nove BMW Fxx uz aj nasim softwerom.

Momentalne výsledok Stage 2, s funkcnym DPF a zmenenou zadnou castou vyfuku 411PS a 844NM. vecer,alebo zajtra pridame aj video z merani.
Znovu je problem s priebehom koli X-drivu, slubujem,ze auto premerame este aj na ceste, kde bude uplny real priebeh,ale hodnoty pre porovnanie presne sedia.
Auto ma podla predpokladu rezervu min 40PS, samozrejme sa to bude dalej testovat.
V kratkom case bude nasledovat Stage 3 uz aj bez DPF mozna aj IC.
Obrázek

Napsal: 12 lis 2014, 20:27
od eazy20
Pekny vysledok,aj na vasej fb stranke som uz videl,ze ako jediny na slovensku to viete upravit,to je myslim zavadzajuce..

Napsal: 12 lis 2014, 21:28
od PROFITUNER
eazy20 píše:Pekny vysledok,aj na vasej fb stranke som uz videl,ze ako jediny na slovensku to viete upravit,to je myslim zavadzajuce..
Pokial viem, tak este taketo auto nikto v SK ci CZ vlastnou upravou neupravil. Ci ano?

Napsal: 12 lis 2014, 21:42
od acryll
minuly tyzden vysiel update na flasher,ktory mame asi viaceri, jediny zadrhel je, ze treba odoslat ECU do servisneho strediska pre ziskanie hesla
inak to az taky zasadny problem neni
ale musim uznat, profituning je asi prvy, gratulujem :)

Napsal: 12 lis 2014, 21:54
od eazy20
acryll píše:minuly tyzden vysiel update na flasher,ktory mame asi viaceri, jediny zadrhel je, ze treba odoslat ECU do servisneho strediska pre ziskanie hesla
inak to az taky zasadny problem neni
ale musim uznat, profituning je asi prvy, gratulujem :)
Presne tak,mame ho viaceri,to posielanie rj bude dovtedy,kym s tym nepridu aj ine firmy.

Napsal: 12 lis 2014, 22:03
od acryll
na druhu stranu mat moznost upravit a vediet dobre upravit su dve rozdielne veci, to tiez treba brat do uvahy (crazy)

Napsal: 12 lis 2014, 22:28
od TDIfun
To je jako by jste resili kdo dal dochcije!!! Mam X17 tak to vlastne umim taky (noteeth)

Napsal: 12 lis 2014, 23:16
od eazy20
To je pravda,treba to vediet

Napsal: 13 lis 2014, 09:23
od PROFITUNER
TDIfun píše:To je jako by jste resili kdo dal dochcije!!! Mam X17 tak to vlastne umim taky (noteeth)
Super kdys kazdy umi. Tak sup sem, cakam na nejkae pekne vysledky z merani.

Napsal: 13 lis 2014, 14:53
od PROFITUNER
Ono je to asi tak. Niekto si precita newslater a hned si mysli,ze vsetko co tam je napisane automaticky upravuje.
BMW F xx sa da upravovat este aj inými zaradeniami ako X17!
Konkretne spominana X17 este pred dvomi dnami mala problem s citanim konkrétneho BMW a pomohli sme im urobit nejake logi
Tiez napríklad dnes sa trapime s jednym novym Audi A3 2014. V car liste X17ju bez problemov najdete MED17.5.25 a nejka to nefunguje.
Teda odporucam, najprv , vyskusat, upravit, odladit a az potom pisat poznamky.