Chladící kapalina TDi 81kW
Napsal: 19 čer 2014, 07:13
TDi 81kW ASV...
Ahoj,
chci se zeptat, zda je normální níže uvedené:
1. po jízdě je hladina chladící kapaliny cca o 1-2cm níž než v normálu
2. po otevření víčka nádobky krátce zasyčí a voda stoupne zpět do normálu
3. veškeré hadice jsou po jízdě teplé a dají se v pohodě zmáčknout
4. na hladině není patrné nic co tam nemá být (mastnota, saze), občas jen trošičku zpěněné kapaliny
5. na víčku oleje není patrný žádný bílý šlem
6. olej ani chladící kapalina nepřibývá ani se neztrácí
7. ze zadní hadičky stále teče do nádobky voda (málo, bez rozdílu studeného a teplého motoru).
8. chladící systém zůstává natlakovaný i do druhého dne (po otevření víčka druhý den krátce zasyčí).
Jde mi tedy o to, zda je normální stav, že za jízdy se sníží hladina kapaliny a po otevření opět stoupne zpět a také to, zda má stále jít kapalia z té zadní hadičky do nádobky.
Díky
Ahoj,
chci se zeptat, zda je normální níže uvedené:
1. po jízdě je hladina chladící kapaliny cca o 1-2cm níž než v normálu
2. po otevření víčka nádobky krátce zasyčí a voda stoupne zpět do normálu
3. veškeré hadice jsou po jízdě teplé a dají se v pohodě zmáčknout
4. na hladině není patrné nic co tam nemá být (mastnota, saze), občas jen trošičku zpěněné kapaliny
5. na víčku oleje není patrný žádný bílý šlem
6. olej ani chladící kapalina nepřibývá ani se neztrácí
7. ze zadní hadičky stále teče do nádobky voda (málo, bez rozdílu studeného a teplého motoru).
8. chladící systém zůstává natlakovaný i do druhého dne (po otevření víčka druhý den krátce zasyčí).
Jde mi tedy o to, zda je normální stav, že za jízdy se sníží hladina kapaliny a po otevření opět stoupne zpět a také to, zda má stále jít kapalia z té zadní hadičky do nádobky.
Díky