Stránka 1 z 2

TDI - AFN vypadky vykonu

Napsal: 22 čer 2007, 14:22
od ventil
Ahoj mam cordobu TDI motor AFN , pri jazde pocitujem niekedy straty vykonu, nad 2200 otaciek je uplny vypadok v tahu, nerobi to stale ale len chvilkovo po chvili sa zase vsetko da do poriadku a ide ako ma (wallbash) .

Napsal: 22 čer 2007, 14:27
od Marek77
Co říká VAG ?

Napsal: 22 čer 2007, 17:14
od ventil
jedina chyba ktoru to vyhadzovalo bol ventil na cerpadle N108 - vemnili sme ho za novy a stale bez zmeny. Skusali sme vymenit vahu vzduchu, regulator tlaku a stale nic. Dali sme ho na pocitac a zas vyhodil chybu cidla pre riadenie vstriku co je zospodu na cerpadle, tak este skusim vymenit to

Napsal: 22 čer 2007, 17:32
od pafka
nemáš tam někde prodřené dráty, nebo špatný spoj v konektoru?

Napsal: 22 čer 2007, 18:06
od conti
On může být porouchaný samotný přesuvník v čerpadle. Ř.jednotka to bude ale hlásit jako poruchu ventilu.
To by chtělo zkontrolovat průběh předvstřiku za chodu motoru živě.
To by měl asi umět TDI graf ve Vagu?

Napsal: 22 čer 2007, 18:14
od bobG3
Můžou to dělat zlomené dráty do ventilu regulace předvsřiku - izolace je ze silikomu a není to ani vidět, pokud je to zlomený v uměý hmotě, dá se to odříznout a vykutat přívody, napájet nová lanka, zalejt zalévací hmotou, pryskyřicí, v nouzi kvalitním silikonem a je to. Dělal jsem to už dvakrát, ale může to být i něco jiného. Při měření to vypadá dobře, je potřeba s tím pohybovat.

Napsal: 23 čer 2007, 20:26
od Tazzy
ventil píše:jedina chyba ktoru to vyhadzovalo bol ventil na cerpadle N108 - vemnili sme ho za novy a stale bez zmeny. Skusali sme vymenit vahu vzduchu, regulator tlaku a stale nic. Dali sme ho na pocitac a zas vyhodil chybu cidla pre riadenie vstriku co je zospodu na cerpadle, tak este skusim vymenit to
Mel jsem ten samej problem na Ibize AFN 81 kW.K ventilu N-108 vedou dva slabe kabliky a ty se opiraji o pruzinu napinaku remene alternatoru.A o tu pruzinu se mi prosoupaly a hazelo mi to stejnou chybu.A samozrejme me to stracelo vykon :( .Kabely jsem znovu zaizoloval a vse je v poradku.Nevim mozna to bude i tvuj problem
(hm)

Napsal: 24 čer 2007, 21:54
od ventil
skusim pozret este ti kabliky do ventilu regulacie predvstriku.

Teraz mi to z nicoho nic zacala jazdit zase normalne, len sem tam sa stane ze to prestanene tak pri 2300 otackach tahat , ale ked uberiem plyn a znovu pridaam tak sa to chyti a ide normalne. Uz ma, z toho nervy :? :?

Napsal: 25 čer 2007, 07:36
od netopier
Tazzy píše:
ventil píše:jedina chyba ktoru to vyhadzovalo bol ventil na cerpadle N108 - vemnili sme ho za novy a stale bez zmeny. Skusali sme vymenit vahu vzduchu, regulator tlaku a stale nic. Dali sme ho na pocitac a zas vyhodil chybu cidla pre riadenie vstriku co je zospodu na cerpadle, tak este skusim vymenit to
Mel jsem ten samej problem na Ibize AFN 81 kW.K ventilu N-108 vedou dva slabe kabliky a ty se opiraji o pruzinu napinaku remene alternatoru.A o tu pruzinu se mi prosoupaly a hazelo mi to stejnou chybu.A samozrejme me to stracelo vykon :( .Kabely jsem znovu zaizoloval a vse je v poradku.Nevim mozna to bude i tvuj problem
(hm)
presne toto som mal ja !! ten kabel je tam dost sprosto rieseny a takmer stale sa opiera .... som to musel ponatahovat troska (LOL)

Napsal: 25 čer 2007, 13:49
od Tazzy
Netopier....Presne tak.Porad se soupe az jednou povoli (wallbash) .
Ale oprava na par minut...pokud to neni nic jineho :?

Napsal: 25 čer 2007, 14:28
od netopier
Tazzy píše:Netopier....Presne tak.Porad se soupe az jednou povoli (wallbash) .
Ale oprava na par minut...pokud to neni nic jineho :?
ja nechpem ako to tam tak dementne mohli vyriesit .. uff ved to muselo driet uz od vyroby ...

Napsal: 25 čer 2007, 14:58
od Tazzy
netopier píše:
Tazzy píše:Netopier....Presne tak.Porad se soupe az jednou povoli (wallbash) .
Ale oprava na par minut...pokud to neni nic jineho :?
ja nechpem ako to tam tak dementne mohli vyriesit .. uff ved to muselo driet uz od vyroby ...
No jo no.SOUDRZI Z NDR (LOL)

Napsal: 27 čer 2007, 18:57
od VWG Kempes
dělá mě to to samý, jakobych někoho táhl na laně, v podobným rozmezí otáček, jak píšeš.. vyřešili jste to někdo? mám ale PD, tak nevím, jestli budu mít stejnej problem.. VAG mi ukazoval v grafu, že turbo někdy tlačí víc jak má a někdy zase míň.. tak jsem z toho jelen :roll:

Napsal: 28 čer 2007, 16:18
od ventil
tak vsetky kabliky co su v okoli N108 som pozeral a vsetky su OK, nikde sa neopieraju ani niesu poskodene :? :?
uz neviem co mam este pozret.
Ale vsimol som si ze teraz to auto zacalo dost hulit ked mu nalozim

Napsal: 28 čer 2007, 18:06
od Tazzy
:? :? Hm a VAG se na to tvari jak?Jinak opravdu nevim.Jinak huleni bych moc neresil.Ja kdyz jezdim jeden den bublacku,tak pak kdyz nalozim,tak to je za mnou jako z kamen :D