Stránka 1 z 2
TDI - AFN vypadky vykonu
Napsal: 22 čer 2007, 14:22
od ventil
Ahoj mam cordobu TDI motor AFN , pri jazde pocitujem niekedy straty vykonu, nad 2200 otaciek je uplny vypadok v tahu, nerobi to stale ale len chvilkovo po chvili sa zase vsetko da do poriadku a ide ako ma

.
Napsal: 22 čer 2007, 14:27
od Marek77
Co říká VAG ?
Napsal: 22 čer 2007, 17:14
od ventil
jedina chyba ktoru to vyhadzovalo bol ventil na cerpadle N108 - vemnili sme ho za novy a stale bez zmeny. Skusali sme vymenit vahu vzduchu, regulator tlaku a stale nic. Dali sme ho na pocitac a zas vyhodil chybu cidla pre riadenie vstriku co je zospodu na cerpadle, tak este skusim vymenit to
Napsal: 22 čer 2007, 17:32
od pafka
nemáš tam někde prodřené dráty, nebo špatný spoj v konektoru?
Napsal: 22 čer 2007, 18:06
od conti
On může být porouchaný samotný přesuvník v čerpadle. Ř.jednotka to bude ale hlásit jako poruchu ventilu.
To by chtělo zkontrolovat průběh předvstřiku za chodu motoru živě.
To by měl asi umět TDI graf ve Vagu?
Napsal: 22 čer 2007, 18:14
od bobG3
Můžou to dělat zlomené dráty do ventilu regulace předvsřiku - izolace je ze silikomu a není to ani vidět, pokud je to zlomený v uměý hmotě, dá se to odříznout a vykutat přívody, napájet nová lanka, zalejt zalévací hmotou, pryskyřicí, v nouzi kvalitním silikonem a je to. Dělal jsem to už dvakrát, ale může to být i něco jiného. Při měření to vypadá dobře, je potřeba s tím pohybovat.
Napsal: 23 čer 2007, 20:26
od Tazzy
ventil píše:jedina chyba ktoru to vyhadzovalo bol ventil na cerpadle N108 - vemnili sme ho za novy a stale bez zmeny. Skusali sme vymenit vahu vzduchu, regulator tlaku a stale nic. Dali sme ho na pocitac a zas vyhodil chybu cidla pre riadenie vstriku co je zospodu na cerpadle, tak este skusim vymenit to
Mel jsem ten samej problem na Ibize AFN 81 kW.K ventilu N-108 vedou dva slabe kabliky a ty se opiraji o pruzinu napinaku remene alternatoru.A o tu pruzinu se mi prosoupaly a hazelo mi to stejnou chybu.A samozrejme me to stracelo vykon

.Kabely jsem znovu zaizoloval a vse je v poradku.Nevim mozna to bude i tvuj problem

Napsal: 24 čer 2007, 21:54
od ventil
skusim pozret este ti kabliky do ventilu regulacie predvstriku.
Teraz mi to z nicoho nic zacala jazdit zase normalne, len sem tam sa stane ze to prestanene tak pri 2300 otackach tahat , ale ked uberiem plyn a znovu pridaam tak sa to chyti a ide normalne. Uz ma, z toho nervy

Napsal: 25 čer 2007, 07:36
od netopier
Tazzy píše:ventil píše:jedina chyba ktoru to vyhadzovalo bol ventil na cerpadle N108 - vemnili sme ho za novy a stale bez zmeny. Skusali sme vymenit vahu vzduchu, regulator tlaku a stale nic. Dali sme ho na pocitac a zas vyhodil chybu cidla pre riadenie vstriku co je zospodu na cerpadle, tak este skusim vymenit to
Mel jsem ten samej problem na Ibize AFN 81 kW.K ventilu N-108 vedou dva slabe kabliky a ty se opiraji o pruzinu napinaku remene alternatoru.A o tu pruzinu se mi prosoupaly a hazelo mi to stejnou chybu.A samozrejme me to stracelo vykon

.Kabely jsem znovu zaizoloval a vse je v poradku.Nevim mozna to bude i tvuj problem

presne toto som mal ja !! ten kabel je tam dost sprosto rieseny a takmer stale sa opiera .... som to musel ponatahovat troska

Napsal: 25 čer 2007, 13:49
od Tazzy
Netopier....Presne tak.Porad se soupe az jednou povoli

.
Ale oprava na par minut...pokud to neni nic jineho

Napsal: 25 čer 2007, 14:28
od netopier
Tazzy píše:Netopier....Presne tak.Porad se soupe az jednou povoli

.
Ale oprava na par minut...pokud to neni nic jineho

ja nechpem ako to tam tak dementne mohli vyriesit .. uff ved to muselo driet uz od vyroby ...
Napsal: 25 čer 2007, 14:58
od Tazzy
netopier píše:Tazzy píše:Netopier....Presne tak.Porad se soupe az jednou povoli

.
Ale oprava na par minut...pokud to neni nic jineho

ja nechpem ako to tam tak dementne mohli vyriesit .. uff ved to muselo driet uz od vyroby ...
No jo no.SOUDRZI Z NDR

Napsal: 27 čer 2007, 18:57
od VWG Kempes
dělá mě to to samý, jakobych někoho táhl na laně, v podobným rozmezí otáček, jak píšeš.. vyřešili jste to někdo? mám ale PD, tak nevím, jestli budu mít stejnej problem.. VAG mi ukazoval v grafu, že turbo někdy tlačí víc jak má a někdy zase míň.. tak jsem z toho jelen

Napsal: 28 čer 2007, 16:18
od ventil
tak vsetky kabliky co su v okoli N108 som pozeral a vsetky su OK, nikde sa neopieraju ani niesu poskodene
uz neviem co mam este pozret.
Ale vsimol som si ze teraz to auto zacalo dost hulit ked mu nalozim
Napsal: 28 čer 2007, 18:06
od Tazzy