Stránka 1 z 1
2,5 tdi akn,nejde seridit predvstrik
Napsal: 01 črc 2014, 21:40
od oskar
koupil sem od znameho pasika 2,5 v6 akn,motor jde strasne tvrde,zkousim doladit predvstrik ale bez uspechu porad rachta a do 2000 tis otacek nechce vubec tahat.neporadi nekdo na co kouknout nez pujde cerpadlo ven?

Napsal: 02 črc 2014, 07:18
od Ladas
ko čerpadlo
Napsal: 02 črc 2014, 07:26
od Fenix9555
Tvrdý zvuk motora v 80% prípadoch spôsobujú vydreté vačky na ľavéj strane, pekne zhoď deklíky a pozri na ne robota na 20 minut.
tých 20 % je to spomínané VP 44 čerpadlo no moc sa mi nechce veriť že by bolo KO podľa toho čo popisuješ
Napsal: 02 črc 2014, 08:01
od mecano
To že odejde VP44,je uplně běžné

Napsal: 02 črc 2014, 14:17
od oskar
Zapomel sem napsat ze motpr byl komplet rozebran.pretesnen.nove vacky hydra.nove rozvody nastavene urcitte dobre.taky typuju na to cerpadlo
Napsal: 02 črc 2014, 14:19
od oskar
Takhle s tvrdym zvukem jezdol majitel 2 roky.chyta normal atd.jen je strasne ostry a do tech 2tis jakoby neco drzelo za prdel
Napsal: 03 črc 2014, 13:19
od oskar
mam cerpadlo 106B,je zamenitelny za 106A?
Napsal: 03 črc 2014, 13:42
od Fenix9555
oskar píše:mam cerpadlo 106B,je zamenitelny za 106A?
môžeš zameniť aj za A ale prehoď RJ čerpadiel, ( ale potom musíš ísť na stolicu kalibrovať)
Čísla vstrekovacích čerpadiel VP44 používaných pre koncern Audi - VW 2.5 Tdi (Audi číslovanie):
059130106A - (nahraditeľné 059130106AX, 059130106D, 059130106DX) AFB 110 kW
059130106B - (nahraditeľné 059130106BX) AKN 110 kW (mechanická prevodovka)
059130106C - (nahraditeľné 059130106CX) AKN 110 kW (automatická prevodovka)
059130106D - (viď 059130106A)
059130106E - (nahraditeľné 059130106EX) AKE 132 kW (starší typ)
059130106F - (nahraditeľné 059130106FX, 059130106H, 059130106HX, 059130106L, 059130106LX) AKE 132 kW (novší typ), BAU 132 kW, BCZ 120 kW
059130106J - (nahraditeľné 059130106JX) AYM 114 kW, BFC 120 kW, BCZ 120 kW
059130106JV - BCZ 120 kW
059130106K - (nahraditeľné 059130106KX) BDH 132 kW
059130106L (viď 059130106F)
059130106M (nahraditeľné 059130106MX) BDG 120 kW
Napsal: 03 črc 2014, 16:04
od oskar
ok dik to B se mi nedari splasit jak na svinu
Napsal: 03 črc 2014, 19:06
od Fenix9555
oskar píše:ok dik to B se mi nedari splasit jak na svinu
http://www.autobazar.eu/audi-vstrekovac ... 62191.html
Napsal: 08 črc 2014, 12:49
od oskar
cerpadlo vymeneno z plne pojizdneho auta,problem zustava stejny,do 2 tis bez zatahu a vysoky predstrik
Napsal: 08 črc 2014, 15:49
od majkl1
Pokud se to chová stále stejně (ve stejných otáčkách), zkontroloval bych ty "určitě správně nastavené rozvody".

Napsal: 08 črc 2014, 15:56
od slovacek.milos
oskar píše:cerpadlo vymeneno z plne pojizdneho auta,problem zustava stejny,do 2 tis bez zatahu a vysoky predstrik
ten vysoký předstřik máš kolik, to ověřuješ uchem nebo vagem? trojka plný při 15OO otáček a kolik ti tlačí turbo, kolik máš na váze

jaký je vývoj

Napsal: 08 črc 2014, 16:06
od toefuk
kedysi sa tu riesilo nieco podobne na 2.5tdi ale R5. Myslim, ze bola KO RJ.
Riesil sa to aj na 1.9tdi. Tiez KO RJ.
Napsal: 15 črc 2014, 06:16
od oskar
zatim sem nemel cas kolem toho behat tak tenhle tyden promerim.este auto uz tyden stoji,chytne na otoceni,jak se zahreje tak dlouho hudlam