repase DPF Olomouc?
Napsal: 02 zář 2014, 17:34
Ahoj, nevite o nekom z Olomouce a okoli kdo zvladne za slusnej peniz repasi DPF na Passat 2.0 BMP?
každý má svobodnou volbu, DPF OFF mně osobně nevadí, zvýší se tím účinnost a sníží spotřeba nerostných nebo i "rostných" zdrojů (meřa):-)jura2 píše:Ja by som to neodstranoval. Na stk ta pošlú domov a spokojný nebudeš....
S vag to budes mat zlozitejsie, na toto sa dobre hodi VAS a riadene funkcie...elit píše:No radeji bych repas nez odstraneni. Proc by repase mela byt jen kratkodoba? Nemas postup na vyvolani regenerace pres vag?
Na STK su určite rozumní ludia,ale u nás ta s problémom s dpf nepustia. Môžeš robiť čo len chceš,neuplatis ich. Všetko je monitorovane a zamestnanci STK co mali z tých vrakov biznis,už ho nemajú.MadMar píše:každý má svobodnou volbu, DPF OFF mně osobně nevadí, zvýší se tím účinnost a sníží spotřeba nerostných nebo i "rostných" zdrojů (meřa):-)jura2 píše:Ja by som to neodstranoval. Na stk ta pošlú domov a spokojný nebudeš....
na většině STK jsou, věřím tomu, rozumný lidi, a když viděj, že auto brzdí řídí a neoslňuje a majitel se nevysral na výměnu brzdovejch destiček tak asi nebude řešit něco co nemá absolutně žádný vliv na bezpečnost provozu, což je smyslem STK. nebo se pletu? Mimochodem jak malý částice dokáže ten filtr pobrat? čím menší částice tím líp pronikají jakýmkoliv filtrem a taky plicními sklípky, což může s nenulovou pravděpodobností způsobit rakovinu plic?
Zdánlivě hodně špatný motor Tatry 815 sice hulí jako blázen, ale ty částice jsou velký a tolik neprojdou, nebo ne?
MM
nedá se nic dělat, pokud jde o papír tak klidně ty prachy na dpf vysolím abych dostal ty samolepky na stk, problém je v tom, že si pak možná nebudu moct dovolit koupit sadu tlumičů pérování, u brzdových kotoučů budu přemejšlet jestli mají ještě desetinu mm nad normu, místo abych vzal a namontoval nový, cena nějakých normálních kotoučů se podle mně blíží hmotnostní ceně obrobené oceli.....DOLPH píše:odjakživa to bylo tak,že čím má dízl více najeto,tím více kouří...,na tom se myslím shodneme všichni.
nelze tedy předpokládat,že když se po 200tis.km. zaplní filtr,tak nový vydrží dalších 200tis.km.
jestli řezat,nebo ne je už na uživateli.......
DPF a kat jsou užitečná věc, měly by vyfitvltrovat to z čeho vzniká třeba rakovina plic, ale problém je že dneska si to může málokdo fin. dovolit toť vše. Potřebujeme v autech 4 zonovou klimatizaci a auto musí mít pneu 255/35 R21, pokud tohle ""auto" nekoupíme, tak bude spotřeba nafty nebo vyfritu menší o XX procent a těch jedů vypustíme stejně nebo možná méně jak BMW X6 V10 TDI biturbo blackline, vybavené 4 katalyzátory a 2 DPF....Bmwrepair píše:Ty tve nazory mi vhani slzy do oci
jura2 píše:Na STK su určite rozumní ludia,ale u nás ta s problémom s dpf nepustia. Môžeš robiť čo len chceš,neuplatis ich. Všetko je monitorovane a zamestnanci STK co mali z tých vrakov biznis,už ho nemajú.MadMar píše:každý má svobodnou volbu, DPF OFF mně osobně nevadí, zvýší se tím účinnost a sníží spotřeba nerostných nebo i "rostných" zdrojů (meřa):-)jura2 píše:Ja by som to neodstranoval. Na stk ta pošlú domov a spokojný nebudeš....
na většině STK jsou, věřím tomu, rozumný lidi, a když viděj, že auto brzdí řídí a neoslňuje a majitel se nevysral na výměnu brzdovejch destiček tak asi nebude řešit něco co nemá absolutně žádný vliv na bezpečnost provozu, což je smyslem STK. nebo se pletu? Mimochodem jak malý částice dokáže ten filtr pobrat? čím menší částice tím líp pronikají jakýmkoliv filtrem a taky plicními sklípky, což může s nenulovou pravděpodobností způsobit rakovinu plic?
Zdánlivě hodně špatný motor Tatry 815 sice hulí jako blázen, ale ty částice jsou velký a tolik neprojdou, nebo ne?
MM