Stránka 1 z 2

repase DPF Olomouc?

Napsal: 02 zář 2014, 17:34
od elit
Ahoj, nevite o nekom z Olomouce a okoli kdo zvladne za slusnej peniz repasi DPF na Passat 2.0 BMP?

Napsal: 02 zář 2014, 20:21
od Woko_O
Vyvolat regeneraci si zkoušel? Pokud jo a nepomohlo to, tak už jen asi mechanický číštění chemii, nebo si to nech odstranit a vypnout v jednotce..

Prvně bych ale ještě dal šanci tý regeneraci..

Jde o to že tou repasí, jak řikáš, získaš jenom trochu času navíc, sniží se i životnost toho filtru.. Vyplatí se jedině novej a nebo ho vyřadit z provozu..

Napsal: 02 zář 2014, 21:44
od elit
No radeji bych repas nez odstraneni. Proc by repase mela byt jen kratkodoba? Nemas postup na vyvolani regenerace pres vag?

Napsal: 03 zář 2014, 10:23
od Woko_O
Tak protože po repasi nebude funkce už stoprocentní (nějaký pusobení chemikalíí atd.. sniží se životnost).. Neřikám že to nepomůže..alespoň na chvíli.

Postup nevím.. můžeš si jen zkontrolovat v bloku hodnot (ted nevim jestli k. 68,nebo 75) zanesení filtru. Nad nějakejch 60g nebo 95% zaplnění je to zralý na výměnu.. Ale to ted jen střílim, nevim jestli mám pravdu.

Odstranění DPF dneska dělá kde kdo na dvojkovejch octavkách atd..

Napsal: 03 zář 2014, 21:10
od jura2
Ja by som to neodstranoval. Na stk ta pošlú domov a spokojný nebudeš....

Napsal: 03 zář 2014, 21:14
od jura2
Ja by som to neodstranoval. Na stk ta pošlú domov a spokojný nebudeš....

Napsal: 03 zář 2014, 22:10
od MadMar
jura2 píše:Ja by som to neodstranoval. Na stk ta pošlú domov a spokojný nebudeš....
každý má svobodnou volbu, DPF OFF mně osobně nevadí, zvýší se tím účinnost a sníží spotřeba nerostných nebo i "rostných" zdrojů (meřa):-)
na většině STK jsou, věřím tomu, rozumný lidi, a když viděj, že auto brzdí řídí a neoslňuje a majitel se nevysral na výměnu brzdovejch destiček tak asi nebude řešit něco co nemá absolutně žádný vliv na bezpečnost provozu, což je smyslem STK. nebo se pletu? Mimochodem jak malý částice dokáže ten filtr pobrat? čím menší částice tím líp pronikají jakýmkoliv filtrem a taky plicními sklípky, což může s nenulovou pravděpodobností způsobit rakovinu plic?
Zdánlivě hodně špatný motor Tatry 815 sice hulí jako blázen, ale ty částice jsou velký a tolik neprojdou, nebo ne?
MM

Napsal: 04 zář 2014, 01:57
od Sayllo
elit píše:No radeji bych repas nez odstraneni. Proc by repase mela byt jen kratkodoba? Nemas postup na vyvolani regenerace pres vag?
S vag to budes mat zlozitejsie, na toto sa dobre hodi VAS a riadene funkcie...

Napsal: 04 zář 2014, 05:38
od Vaša
nejlépe zjistit zda tam není nějaký problém který zanáší dpf
regenerace přes login 21295

v Prostějově můžu zregenerovat VAGem

Napsal: 04 zář 2014, 07:19
od jura2
MadMar píše:
jura2 píše:Ja by som to neodstranoval. Na stk ta pošlú domov a spokojný nebudeš....
každý má svobodnou volbu, DPF OFF mně osobně nevadí, zvýší se tím účinnost a sníží spotřeba nerostných nebo i "rostných" zdrojů (meřa):-)
na většině STK jsou, věřím tomu, rozumný lidi, a když viděj, že auto brzdí řídí a neoslňuje a majitel se nevysral na výměnu brzdovejch destiček tak asi nebude řešit něco co nemá absolutně žádný vliv na bezpečnost provozu, což je smyslem STK. nebo se pletu? Mimochodem jak malý částice dokáže ten filtr pobrat? čím menší částice tím líp pronikají jakýmkoliv filtrem a taky plicními sklípky, což může s nenulovou pravděpodobností způsobit rakovinu plic?
Zdánlivě hodně špatný motor Tatry 815 sice hulí jako blázen, ale ty částice jsou velký a tolik neprojdou, nebo ne?
MM
Na STK su určite rozumní ludia,ale u nás ta s problémom s dpf nepustia. Môžeš robiť čo len chceš,neuplatis ich. Všetko je monitorovane a zamestnanci STK co mali z tých vrakov biznis,už ho nemajú.

Napsal: 04 zář 2014, 07:41
od DOLPH
odjakživa to bylo tak,že čím má dízl více najeto,tím více kouří...,na tom se myslím shodneme všichni.

nelze tedy předpokládat,že když se po 200tis.km. zaplní filtr,tak nový vydrží dalších 200tis.km.

jestli řezat,nebo ne je už na uživateli.......

Napsal: 05 zář 2014, 07:20
od MadMar
DOLPH píše:odjakživa to bylo tak,že čím má dízl více najeto,tím více kouří...,na tom se myslím shodneme všichni.

nelze tedy předpokládat,že když se po 200tis.km. zaplní filtr,tak nový vydrží dalších 200tis.km.

jestli řezat,nebo ne je už na uživateli.......
nedá se nic dělat, pokud jde o papír tak klidně ty prachy na dpf vysolím abych dostal ty samolepky na stk, problém je v tom, že si pak možná nebudu moct dovolit koupit sadu tlumičů pérování, u brzdových kotoučů budu přemejšlet jestli mají ještě desetinu mm nad normu, místo abych vzal a namontoval nový, cena nějakých normálních kotoučů se podle mně blíží hmotnostní ceně obrobené oceli.....

na autě mám 2xkat bohužel nechce se mi to kochat, na stk budou radši když to uvidí OK...... nikoho nepodplatím, řeknu to na rovinu tak jak píšu, cituji:

technik:
pane nemáte na autě kat a DPF nemůžu vás pustit.

my řekneme:
já klidně vezmu XX XXX Kč, ty katy tam namontuju, ale vidíte ty brzdové kotouče? nebylo by lepší vzít ty peníze a koupit za ně ... (vymyslete si co chcete)

pokud technik dostane vyhazov za to že na výfuku nejsou 2 konzervy, bla bla bla a přitom auto brzdí svítí podvozek bez vůlí a motor nehulí více než, ()pak možná nebude chyba v technikovi....

Napsal: 05 zář 2014, 07:41
od Bmwrepair
Ty tve nazory mi vhani slzy do oci :)

Napsal: 05 zář 2014, 07:43
od MadMar
Bmwrepair píše:Ty tve nazory mi vhani slzy do oci :)
DPF a kat jsou užitečná věc, měly by vyfitvltrovat to z čeho vzniká třeba rakovina plic, ale problém je že dneska si to může málokdo fin. dovolit toť vše. Potřebujeme v autech 4 zonovou klimatizaci a auto musí mít pneu 255/35 R21, pokud tohle ""auto" nekoupíme, tak bude spotřeba nafty nebo vyfritu menší o XX procent a těch jedů vypustíme stejně nebo možná méně jak BMW X6 V10 TDI biturbo blackline, vybavené 4 katalyzátory a 2 DPF....

Napsal: 05 zář 2014, 11:24
od ROMEK
jura2 píše:
MadMar píše:
jura2 píše:Ja by som to neodstranoval. Na stk ta pošlú domov a spokojný nebudeš....
každý má svobodnou volbu, DPF OFF mně osobně nevadí, zvýší se tím účinnost a sníží spotřeba nerostných nebo i "rostných" zdrojů (meřa):-)
na většině STK jsou, věřím tomu, rozumný lidi, a když viděj, že auto brzdí řídí a neoslňuje a majitel se nevysral na výměnu brzdovejch destiček tak asi nebude řešit něco co nemá absolutně žádný vliv na bezpečnost provozu, což je smyslem STK. nebo se pletu? Mimochodem jak malý částice dokáže ten filtr pobrat? čím menší částice tím líp pronikají jakýmkoliv filtrem a taky plicními sklípky, což může s nenulovou pravděpodobností způsobit rakovinu plic?
Zdánlivě hodně špatný motor Tatry 815 sice hulí jako blázen, ale ty částice jsou velký a tolik neprojdou, nebo ne?
MM
Na STK su určite rozumní ludia,ale u nás ta s problémom s dpf nepustia. Môžeš robiť čo len chceš,neuplatis ich. Všetko je monitorovane a zamestnanci STK co mali z tých vrakov biznis,už ho nemajú.

netrep blbosti dam im 20eur a prejdem s akym vrakem chcem a na papíri mám že z vyfuku ide ALOE VERA