Stránka 1 z 3

Plne silenbloky a odklon

Napsal: 18 zář 2014, 15:09
od mentol
dobry den...par rokov mam problem s vnutornym dranim pneumatik na aute vw golf V a ked tak uvazujem zacalo mi to robit odkedy som vymenil klasicke silenbloky na prednnom ramene, tie velke za plne...
auto je znizene pruzinami...mozu to robit tie plne silenbloky ze sa zmenil odklon pri pouziti plnych??
PS: na fotke te je stare uz je to zodrate do drotu

Obrázek
Obrázek

Napsal: 18 zář 2014, 15:45
od Jarda S.
může za to to snížení pružinama (hm)

Napsal: 18 zář 2014, 17:03
od chipmann
No dobře a teď jak to řešit? Mám stejný problém...

Plne silenbloky a odklon

Napsal: 18 zář 2014, 18:04
od vynecht
Zvětšit sbíhavost, pro začátek na hranici tolerance, pokud to nepomůže tak ještě malinko přidat, tak do 1,5 mm nad toleranci

Napsal: 18 zář 2014, 19:25
od Jarda S.
to ti nepomůže, musíš naladit správnej odklon kterej je ted v prdeli (hm)

Napsal: 18 zář 2014, 21:56
od mentol
auto uz bolo znizene a taky problem som nemal ako teraz..preto som sa odvolaval na tie plne silenbloky..lebo nic ine som na podvozku nemenil..a predtym to bolo ok...jedine ze som mal este ine elektrony ale nepamatam ake tam bolo ET...a keby som dal uzsie gumy o ten centimeter co mi derie pomohlo by to??

Napsal: 19 zář 2014, 06:05
od martinsidlo
Udělej geometrii. To je základ!!!! A hlavně,správné ET disků.

Napsal: 19 zář 2014, 06:37
od tiff
Gumy se ti zacaly sjizdet proto, ze staticka sbihabost se za jizdy prestala korigovat deformaci zadnich silentbloku, takze kola mela za jizdy temer stejnou sbihavost jako v klidu - tedy prilis velikou a proto to v kombinaci s vetsim odkllonem zacalo zrat vnitrky gum.

Pokud chces problem aspon castecne vyresit, nech si predni kola seridit na co nejmensi sbihavost, aby byly co nejvic rovnobezne a odklon nech na pokoji. Na snizenem aute ale nikdy gumy nevydrzi tolik co na serii, protoze snizenim vice nez o 2cm se vzdy rozjebe kinematika zaveseni a pri propruzrni bude sbihavost litat jak se ji zachce bez ohledu na to jak je serizena v klidu.
Proto se vzdy musim smat tem "stance" metrosexualum, kdyz tvrdi jak ty jejich nesmyslne placky uzasne jezdi (LOL)

Napsal: 19 zář 2014, 20:32
od mentol
takze ak vymenim spat silenbloky ake boli na zaciatku bude to ok???

Napsal: 21 zář 2014, 13:35
od martinsidlo
mentol píše:takze ak vymenim spat silenbloky ake boli na zaciatku bude to ok???
To asi ne. Udělej tu geometrii !!!!
Pak se dá radit dále.

Napsal: 21 zář 2014, 18:54
od Golfisko
No obecně při zásahu do podvozku bys měl dělat geometrii. Nech na autě co tam je a pořeš geometrii

Napsal: 21 zář 2014, 21:18
od Fulltank
jezdil jsem plny na 17 u O2 a nemel problem, takze hledej problem jinde.

Napsal: 22 zář 2014, 09:03
od JeníkRS
Snížení o 4cm plné silentbloky 17" kola jiný ET. Správná geometrie a za dva roky ze gumy letní/zimní nesjíždějí. Geometrii dělám vždy když přehazuji kola leto/zima ale to jen pro kontrolu.

Napsal: 22 zář 2014, 09:39
od Fulltank
Snad jedine na zadku, kde je pri vetsich kolech potreba trochu zmenit nastaveni.

Napsal: 23 zář 2014, 20:43
od mentol
na geometrii som bol a graf suhlasi s tymto co som tu dal,,takze v geometrii to nieje.....ja uz fakt neviem