Stránka 1 z 4
problém turbo TSA 180-šílený špičky
Napsal: 06 říj 2014, 20:12
od fiorhy
čím to může být?dělá to od začátku,od nového turba,byl jsem na seřízení a bylo mi řečeno,že ok,ale nezdá se mi to.Všechno jsem už vyměnil kromě motoru fakt vše.tlak leze mimo rozsah čidla,podle budíku klidně přes 2bary a dokud se nezreguluje tak auto ani nijak netáhne,jinak ještě turbo píská a kvílí jako blázen a bez zátěže na místě foukne 1,3baru

Napsal: 06 říj 2014, 21:00
od fiorhy
jo a je to GIV 1,9TDI 74KW ATD
Napsal: 06 říj 2014, 21:30
od r.martinec
co je to za turbo a kdo ladil?požadavky na tlak apod.?
nejsem žádný znalý čtenář logů
Napsal: 06 říj 2014, 21:35
od r.martinec
r.martinec píše:co je to za turbo a kdo ladil?požadavky na tlak apod.?
nejsem žádný znalý čtenář logů
ale když je vše o.k. proč toto?

ať se vyjádří odborník.je jich tu dost
Napsal: 06 říj 2014, 21:55
od RudisTDic
Kdo dělal soft?? buď je to blbě odladěný a nebo je problém v samotnym turbu..je zvláštní,že turbo přefukuje a regulace jede na pohodu...
dej sem log a néé screen..
Napsal: 07 říj 2014, 07:07
od MirekX
mohlo by to být nastavením červíka, že je moc zavřená regulace. Zkusil bych s ním hnout o půl otáčky ( vyšroubovat k táhlu)
Napsal: 07 říj 2014, 07:40
od fiorhy
turbo je od turbosportu a soft je tdidrapek,požadavek 1,36b a přefukuje až 2b,s červíkem jsem nehýbal ale zkusil jsem na něj dát podložku a téměř bez změny.Udělá to jen určitým spektru otáček 1900-2500 když dám podlahu dřív nebo později tak se zreguluje okamžitě a dá se říct bez špičky.log hodím večer.Na slabším sw s požadavkem 1,30b je špička max 1,6.při klidný jízdě nafoukne třeba 1b a řve jako kráva,po 2vteřinách spadne na požadavek a je skoro ticho.
Napsal: 07 říj 2014, 07:48
od acryll
sprav logy so skupinami 1,3,11 potom by sme mohli vidiet kde je chyba
1. log urob od 1500 otacok na 4 stupni
a potom skus 2. log spravit od 2000 otacok plny plyn do 2700 aby sme uvideli spicku
Napsal: 07 říj 2014, 08:08
od fiorhy
log se špičkou bude boj,když chci tak to udělá občas takže bude log delší.Už jsem zkusil všechno a nevím už co dál

Napsal: 07 říj 2014, 08:08
od fiorhy
a ještě na vagu ukáže špičku 2580,6 víc nedá čidlo
Napsal: 07 říj 2014, 09:27
od macan371538
Mam stejny turbo a stejnej motor a dela mi neco podobnyho

mam pizadavek na 1.4bar a nekdy foukne skoro 2bary,ale hned se zreguluje,zajimave ze nekdy zas foukne max 1.6bar a pak drzi 1.4b....
Napsal: 07 říj 2014, 09:33
od MirekX
zkuste změřit EMP pokud je to možný. To dost napoví
Napsal: 07 říj 2014, 09:49
od macan371538
A to ti na miste na volnobeh kdyz na to slapnes nafoukne 1b??

ja krome toho ze nekdy prefoukne az k 2b nic podezreleho nezpozoroval...auto mi jede suprove,nedymi a nezere

jinak otazka pro znalce...Kdyz mi takhle nekdy prefoukne do tech 2b a hned zreguluje,vadi to??jinak turbo pri zatezi treba do kopce tlaci okolo 1bar kdyz tomu dam kotel tak vylitne treba k tem 2b ale hned spadne na 1.4b a tlaci vesele dal...--->vadi to???pri klidne jizde se rucicka barometru hybe minimalne...jinak jak jako rve???
Napsal: 07 říj 2014, 10:14
od fiorhy
na místě šlápnu podlahu a tlak vylítne až 1,3b .při jízdě do kopce stejně jako tobě,když tlačí kolem baru a došlápnu tak 2b.a řve jakoby byla někde díra,píská syčí a v momentě kdy se zreguluje tak utichne.jaká má být hodnota EMP při volnoběhu??jo a spotřeba kolem 9litrů
Napsal: 07 říj 2014, 10:29
od MirekX
podle toho co popisuješ to vypadá, že je turbo moc zavřený, přidáním plynu se zvedne EMP a začne syčet. tlak na lopatky regulace je takový, že s tím baňka nehne , přefukuje a dusí to motor.
Když zreguluje z tý špičky, je cítit, že motor začne jet líp? Nejlíp se to nastavuje tak, že jedeš jen šudlačku, akcelerace na 3ku po rovince , tlak turba leze nahoru a jak začne regulovat, tak jestli auto jakoby vyrazí a jede líp, je turbo moc zavřený.