Stránka 1 z 2

Klepání motoru 2.0tdi

Napsal: 28 říj 2014, 20:21
od arlie
Zdravím,
obracím se na vás pro radu.
S mým BPW se něco děje :(.
V průběhu jízdy to začalo nepříjemně vibrovat při přidání plynu kolem 2tis otáček, při konstantním plynu to bylo vcelku klidné. Začalo to dělat častěji a teď už při přidání plynu klepe a vibruje, a pravděpodobně začaly cvakat hydroštely.
Olej tam je, kontrolka mazání se nerozsvítila. Za studena to je lepší, ale nedá se s tím jezdit. Teď čekám na mechanika, než bude mít čas.
Poslední akce, co se dělala, je přetěsnění víka.

Nevíte někdo, co by se mohlo podělat?

Napsal: 28 říj 2014, 21:09
od RacingManiac
Ahoj,

rozsah možností je v celku široký, dám ti na výběr:
1. kabel, který jde ke vstřikům se válí v olejové lázni - zkusit vyměnit (cca 1500 Kč)
2. dvouhmotnostní přítlačák (35 - 40 000 Kč
3. Volnoběžka klimakompresoru (vrakoviště 2 000 Kč)
4. motorek ventilátoru vrtule u chladiče, buď hlavní vrtule, nebo pomocná ke klimě (500 - 900 Kč)

4 common raily, stejné příznaky = 4 různé opravy

Snad ti to pomůže

Napsal: 28 říj 2014, 23:26
od Fulltank
tak se mrkni na vacku a hydra

Napsal: 29 říj 2014, 07:48
od arlie
RacingManiac píše:Ahoj,

rozsah možností je v celku široký, dám ti na výběr:
1. kabel, který jde ke .......

Snad ti to pomůže
Jen pro info - nejedná se o commonrail ale PD.
Jestli myslíš přítlačák spojky, tak cena bude někde jinde - do 15tis komplet.
Našel jsem podobné téma a to prasklý píst. Uvidíme, jestli dneska bude čas to otevřít.

Napsal: 29 říj 2014, 15:17
od Jirka Kužel
jen aby to neklepalo na klice (LOL)

Napsal: 29 říj 2014, 18:06
od Toledo sxe
RacingManiac píše: 2. dvouhmotnostní přítlačák (35 - 40 000 Kč
Proč hned strašit? Komplet od LUKu do 10000,-kč

Napsal: 29 říj 2014, 20:00
od Richi
Toledo sxe píše:
RacingManiac píše: 2. dvouhmotnostní přítlačák (35 - 40 000 Kč
Proč hned strašit? Komplet od LUKu do 10000,-kč



MadMar?

Napsal: 29 říj 2014, 20:01
od RacingManiac
arlie píše:
RacingManiac píše:Ahoj,

rozsah možností je v celku široký, dám ti na výběr:
1. kabel, který jde ke .......

Snad ti to pomůže
Jen pro info - nejedná se o commonrail ale PD.
Jestli myslíš přítlačák spojky, tak cena bude někde jinde - do 15tis komplet.
Našel jsem podobné téma a to prasklý píst. Uvidíme, jestli dneska bude čas to otevřít.
PD podle mě (ale nechci se hádat) má taky elektriku ke vstřikům), stejný jako je TDI-PD 81kW co dávali do Passata. 2000-2002

Napsal: 29 říj 2014, 20:01
od RacingManiac
arlie píše:
RacingManiac píše:Ahoj,

rozsah možností je v celku široký, dám ti na výběr:
1. kabel, který jde ke .......

Snad ti to pomůže
Jen pro info - nejedná se o commonrail ale PD.
Jestli myslíš přítlačák spojky, tak cena bude někde jinde - do 15tis komplet.
Našel jsem podobné téma a to prasklý píst. Uvidíme, jestli dneska bude čas to otevřít.
PD podle mě (ale nechci se hádat) má taky elektriku ke vstřikům, stejný jako je TDI-PD 85kW co dávali do Passata. 2000-2002

Napsal: 30 říj 2014, 20:58
od arlie
RacingManiac píše:
arlie píše:
RacingManiac píše:Ahoj,

PD podle mě (ale nechci se hádat) má taky elektriku ke vstřikům, stejný jako je TDI-PD 85kW co dávali do Passata. 2000-2002
Ano, to máš pravdu. Jen jsem reagoval na tvou poznámku ohledně porovnání 2.0tdi commonrail.

Zítra už snad mechanik bude mít čas. Zkusím změřit tlak oleje, pak kouknem pod víko proč klepou "asi" hydroštely. A pak se uvidí.

Z jakých motorů se dají použít vnitřnosti do BPW - klika, ojnice, písty, vstřiky apod? Je nutné vše z BPW. Už pomalu zjišťuju dostupnost dílů po inzerátech.
Dík

Napsal: 02 lis 2014, 20:23
od arlie
Tak už asi víme na čem jsme.
Ve víku jsme nic nenašli - možná podezření na jeden hydroštel.
Vše je ve spodku. Vydřená šála na třetím válci, ojnice pravděpodobně taky zohnutá.
Teď ještě najít příčinu. Mazání je ok.
Takže bude potřeba nejlépe asi celej spodek z BPW. Nemá někdo?

Napsal: 02 lis 2014, 20:29
od Jirka Kužel
přesně jak sem myslel (noteeth)

zkontoluj vyvažováky jestli tam jsou...

Napsal: 03 lis 2014, 17:55
od arlie
Jirka Kužel píše:přesně jak sem myslel (noteeth)
zkontoluj vyvažováky jestli tam jsou...
Tento problém se víceméně opakuje. Zde je část historie tohoto auta
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Stejný problém tam již byl. Co jsem akorát vyzjistil, tak nebyla bohužel srovnaná klika. Ale jestli je to opravdu příčinu opakované závady, to nevím. To bych potřeboval poradit.
Pohon olejového čerpadla tam je upravený od sharika4x4. Tlak oleje to dávalo ok.
Takže co teď? Sehnat celý spodek (což je skoro nemožné) nebo celý motor?
Má někdo?

Napsal: 09 lis 2014, 10:35
od arlie
Nemůže být tento opakovaný problém způsobený chipem?
Ladili to teda v DP, takže to bude kvalita. Ale třeba ten motor nesnese takový výkon.

Napsal: 29 lis 2014, 10:28
od arlie
Aktualizuji nový postup.
Sehnán jiný motor BPW. Začalo se s výměnou a vyskytly se potíže. Asi moje chyba, že jsem se pořádně nekoukl, co kupuji - motor měl sice na bloku vyraženo BPW, hlava byla také z BPW, ale číslo bloku je záhadné. Ukazuje to spíše na nějaké AWX, AVF nebo jiné 96kw PD. Přesvědčilo nás také to, že na klice chybělo ložisko pro uložení hřídele diferáku a olejové čerpadlo bylo bez vyvažováků (zjistili jsme, když jsme ho chtěli vyměnit za poladěný pohon čerpadla). Tudíž prekérka. Motor je nastrojený a připravený dát do auta. Nezbude asi nic jiného, než oddělat hlavu a změřit výbrus. Jinak nevím jak zjistit, co je to za blok.
Pro info 038 103 071 AN (výroba asi 2004)