Stránka 1 z 2
Jetta BXE Neštartuje
Napsal: 15 lis 2014, 19:07
od toth.stefan
Ahojte,
prosím o pomoc. Robím jednu Jettu BXE po KO ojnice na treťom valci. Vymenili sme blok z BKC, hlava OK, nové rozvody, nový hallov snímač na strane prevodovky lebo bol rozmlátený. Vybral som vstrekovače a vymenil tesnenia lebo padala nafta. Odvtedy točí a neštartuje. Diagnostika bez závad. Znova dole veko ventilov a multimetrom som premeral vstrekovače a nameral som kostru na oboch kontaktoch vstrekovačov. RJ ich môže blokovať? Vedenie sa zdá byť v poriadku.
Ďakujem za pomoc
Števo
Napsal: 15 lis 2014, 20:22
od Fulltank
Snimac na klice jsi montoval jak??
Napsal: 15 lis 2014, 21:30
od toth.stefan
Snímač kľuky som montoval ako sa má, otočením motora na úvrať a aby znaky boli na miestach.

Napsal: 16 lis 2014, 10:52
od Fulltank
Nechci tvrdit ze to mas spatne, logicky by to takhle melo byt spravne. Ale s timhle pitomim simerinkem jsem se uz natrapil. Pokud mas kompresi a po vyndani hzavicek caka nafta, melo by to bezet. Pokud ne, zameril bych se na ten simerink a jeho nastaveni.
Napsal: 16 lis 2014, 14:17
od toth.stefan
Samozrejme že si to nemyslel v zlom, ja tiež špekulujem a ďakujem za pomoc. Skúsil som mu vstreknúť štartovací sprej a chytá na šupu len mi hodil kus dymu od spodku motora. Diagnostika bez závad. Simering som kontroloval ešte pri montáži že som dvakrát otočil motorom či sa správne točí a či znaky sedia. Všetko vyzeralo ok. Nafta neide do valcov. Respektíve ide len vstrekovače ju nevstrekujú a prepadom sa vracia. Neviem prečo sú ukostrené oba kontakty na vstrekoch. Ako keby boli blokované elektricky. Keď by nastavenie rozvodov a snímačov nesedelo, diagnostika by hlásila nevyhodnotiteľný signál z nich. Kamoš mal Octaviu podobne že menil jeden vstrekovač a kým neurobil update kodovanie riadiačky tak nenaštartoval. Sťiahneme update na všetky riadiace jednotky, skúsime flashnúť a uvidíme.

Napsal: 16 lis 2014, 16:52
od Pája 19
Ten simering je podivnej, ale hlavně drahej. Jak hluboko si ho nalisoval?
Napsal: 16 lis 2014, 17:24
od toth.stefan
Pekne dosadne na blok, pre istotu som to kus pritesnil a plech na signalizáciu som lisoval aby nebol hlbšie ako plastový kryt. Je to tak ako v krabici bol zabalený, s platovým domcom lícuje aj plech.
Napsal: 17 lis 2014, 01:15
od Fulltank
cerpadlo v nadrzi bezi?
Napsal: 17 lis 2014, 11:01
od toth.stefan
Čerpadlo je ok, aj diagnostikou akčných členov som ho pekne odvzdušnil. Tlak paliva ok. Už som zúfalý......

Napsal: 17 lis 2014, 11:16
od Fulltank
To je pak divny ze necaka nafta. Ikdyby se strhla gumicka na vstriku tak motor pobezi aspon na tri. A z vyfuku nejde ani smrad ?
Napsal: 17 lis 2014, 11:57
od Pája 19
Na to lisování gufera je předpis zalisovat 0,4mm pod rovinu dosedací plochy na klikovce, kde sedá setrvačník. Lisuju to tak a nikdy nebyl problém.
Napsal: 17 lis 2014, 12:34
od toth.stefan
Nič z výfuku neide, ani nebafne, ani nesmrdí. Gufero som lisoval ako zvyknem a tiež som ešte problémy nemal. Môže byť ešte taká zrada že na úvrati motora sa môžeš hýbať v rámci cca. 2 zubov nap. pre nastavenie vačky pri výmene rozvodov. Nemôže byť že v rámci tejto tolerancie je posunuté kolečko hallovho snímača o milimeter? Nie je mimo ale v rámci tolerancie.To by čidlo malo kompenzovať podľa mojich vedomostí.
Napsal: 17 lis 2014, 12:35
od rami
Co zkusit odpojit to cidlo na klice a zkusit startovat zda to nechyti .
V diag vidis otacky kdyz startujes ?
Napsal: 17 lis 2014, 12:37
od toth.stefan
Cez diagnostiku vidím všetky údaje. Uhly, otáčky aj prietok paliva. Neviem riadiaca jednotka prečo ukostruje vstrekovače aby sa elektromagnety nehýbali. Nechápem.
Napsal: 17 lis 2014, 12:42
od rami
Hadicky s naftou jsi zapojil dobre ?
tandem tedy naftu dava ?