Stránka 1 z 1

Fabia 1.9 tdi ATD malý výkon-mrkněte mi prosím na log

Napsal: 30 led 2015, 11:38
od camay
Mám problémem cukáním motoru v tahu nad 2,5 tisíce otáček ..není to úplné vynechávání motoru ale prostě něco jako kdyby chtělo auto jet a nechtělo s frekvencí 0,5 - 1 s. Do nouzáku nepadá,chybí mu tak 20 procent výkonu už jsem prolezl kde co ..a nevím VAG neukazuje závadu..regulace na turbu se hýbe naftovej i vzduchovej filtr novej..Motor od spodu táhne docela normál ale právě nad 2,5 tisíce jde vytočit pozvolna ..nejvíc je to poznat na čtyřku a pětku..EGR je zaslepený

Napsal: 30 led 2015, 18:31
od x.gon
Já ..být tebou , tak sundám ventilový víko a napružím kontakty trysek (vstrřikovačů). na 99% to bude OK

Napsal: 30 led 2015, 19:42
od Pája 19
Sežeň na půjčení měnič 12/220 a udělej log. Hádat, že to sou kontakty na vstřikách bych si netrouf. To zůstane chyba v paměti závad. Spíš bych tipoval málo nafty z jinejch příčin.

Napsal: 30 led 2015, 21:16
od camay
S tím měničem mě to napadlo ,budu ale muset natáhnout kabel z baterky mam totiž měnič 2000w ..zkusím nalogovat když to bude v poho vrhnu se na kontakty

Napsal: 31 led 2015, 19:12
od Pája 19
camay píše:S tím měničem mě to napadlo ,budu ale muset natáhnout kabel z baterky mam totiž měnič 2000w ..zkusím nalogovat když to bude v poho vrhnu se na kontakty
Na to stačí i zásuvka zapalovače. Hodnota max. výkonu na výstupu měniče(2000W) neudává spotřebu měniče při zatížení notebookem.

Napsal: 27 úno 2015, 23:50
od camay
Tak snad jsem log udělal dobře ..prosím o kontrolu ,moc se nevyznám..

Kód: Vybrat vše

http://uloz.to/xsd6ohXT/log-mar-csv

Napsal: 07 bře 2015, 08:11
od george40
..ten log je na nic... musíš udělat log skupin 1 , 3 , 11 aby se z toho dalo něco poznat. Takhle je pouze vidět, že váhu vzduchu máš OK...

Napsal: 07 bře 2015, 20:00
od curieroy
Hádat, že to sou kontakty na vstřikách bych si netrouf.

Napsal: 08 bře 2015, 22:29
od camay
Kontakty na vstřikách jsem přihnul,cukání nepřestalo..až bude čas udělám nový log..

Napsal: 12 bře 2015, 13:39
od blonn
Čao chlapi. Můžete se někdo mrknout na tento LOG. Jde mi hlavně o tak turbíny, jestli je vše OK. Díky

http://ulozto.cz/x9FK6Npk/log-01-003-010-011-csv

Napsal: 12 bře 2015, 15:41
od camay
Tak jsem udělal log kanálů 1,3,11 mrkněte mi na někdo to prosím ...Díky moc
http://uloz.to/xghGfxX2/log-12-3-2015-c-2-csv

Napsal: 12 bře 2015, 18:41
od tribit
Ten log si měřil po celou dobu s naplno sešlápnutým plynem? Lepší je 3, 10, 11, kde je ten plyn vidět.

Napsal: 12 bře 2015, 20:21
od camay
Po celou dobu plnej do kopce jen ten konec než jsem ukončil logování jsem ubral,.tak snad zítra udělám jak říkáš

Napsal: 13 bře 2015, 13:02
od tribit
Chtělo by to někoho zkušenýho, já ti akorát můžu říci, že mi u 1,4 tlak takhle nelítá, jak se dostane na požadovanou hodnotu, tak jí drží až do vysokých otáček. Jak kdyby ti vázla regulace, ti přefoukne, pak si dlouho pod, pak zas přefoukne, pak zas dlouho pod a s tím jdou i ty propady na váze, která by měla být nad požadavkem.

Napsal: 13 bře 2015, 14:05
od camay
udělal jsem log nový kanály 3,10 ,11 http://uloz.to/xitQwWkh/log-02-csv Jsem z toho nemoudrej... Zajímalo by mě na na jakém základě funguje regulace turba od čeho dostává ventil N 75 povel..co může způsobovat kolísání tlaku...mohl by to dělat samotný N 75???