Stránka 1 z 2

S3 1.8t přestane přeplňovat

Napsal: 13 dub 2015, 18:05
od alesxt600
ahoj prosím o radu,pomoc,zkušensot

s3 - po ohřátí turba přstane přeplňovat,když vyrazim a je ještě jakštakš studená tak přepňuje,jakmile začnu zatěžovat motor na max ztratí se plnící tlak,po přeřazení opět nastoupá a po krátké chvilce opět padne.závady nehlásí žádné,WG zkontrolován - aktuátor bez úniku,vedení bez úniku,N75 vyměněn,přívod do N75 v pořádku.

udělal jsem log aspoň nějaký,dám ho sem,mrkněte na to.pokud budete chtít jakýkoli jiný,napiše,udělám

díky

http://uloz.to/xrWUnuPK/log-01-114-118-115-csv

Napsal: 15 dub 2015, 06:22
od alesxt600
nikdo nic neříká :? snad to není nějaké stále omílané téma,při hledání sem nic podobnýho nenašel...

Napsal: 19 dub 2015, 13:49
od alesxt600
prasklá skříň dmychadla to byla,s tím se nikdo nesetkal???
mě neřikejte že tady všichni jezdíte s tdi a hádáte se jen o tom kolik vám to žere.... (hm)

Napsal: 19 dub 2015, 18:07
od eazy20
takze po vymene tej prasknutej skrine je to v poriadku?

Napsal: 19 dub 2015, 18:46
od alesxt600
to se ještě nevi,ale rozpraskany je to fest.shani se jina skřiň nebo cely turbo.jeslti někdo vi o nějake k04-023 dejte vědět.no a jestli to neni tim že je skřiň uplně na šrot tak už nevim a prodam to (wallbash)

Napsal: 20 dub 2015, 15:26
od zipoman
1.8 TSI superb, trochu jinej motor ale na Wastegate taky prasklina a neudržel tlak, jen špička a pak dolu. Po výměně turba OK.

Napsal: 15 kvě 2015, 19:10
od alesxt600
koukal někdo na ty logy? jinak dal sem tam novy turbo orig bw a je to furt stejný...

Napsal: 15 kvě 2015, 19:39
od alfik
zipoman píše:1.8 TSI superb, trochu jinej motor ale na Wastegate taky prasklina a neudržel tlak, jen špička a pak dolu. Po výměně turba OK.
A požadavek držalo stejny,alebo tež klesal?

Napsal: 16 kvě 2015, 06:37
od alesxt600
požadavek zůstává,tlak padá

Napsal: 16 kvě 2015, 06:44
od geo
Jakej soft?jak k závadě došlo.

Napsal: 16 kvě 2015, 10:20
od alesxt600
soft r32tm ,závada nenaskakuje žádná

Napsal: 18 kvě 2015, 19:10
od seatjiritoledo
ahoj zkus nalogovat kanál 2,3,115 a 3,114,115. a zkus teda po zahřátí odpojit aktuátor (hadičku na N75) a zkus to projet. Opatrně na plyn, a při vyšších otáčkách tomu dej, a jestli máš budík tlaku turba, tak by to mělo tlačit 2 bary, ale nedrž to dlouho, jen par sekund jinak spadne do nouzaku, a musíš znova nastartovat.

Napsal: 18 kvě 2015, 19:18
od seatjiritoledo
a co tlaky motoru?

Napsal: 23 kvě 2015, 12:49
od alesxt600
nepředpokládám že by to nemělo tlaky,olej to nežere.takže jen tak pro kontrolu jsem udělal první a druhej válec 10 a 10atm.na logách se pracuje

Napsal: 23 kvě 2015, 13:45
od alesxt600
seatjiritoledo píše:ahoj zkus nalogovat kanál 2,3,115 a 3,114,115. a zkus teda po zahřátí odpojit aktuátor (hadičku na N75) a zkus to projet. Opatrně na plyn, a při vyšších otáčkách tomu dej, a jestli máš budík tlaku turba, tak by to mělo tlačit 2 bary, ale nedrž to dlouho, jen par sekund jinak spadne do nouzaku, a musíš znova nastartovat.
logy:
http://uloz.to/x2gptg7N/log-01-002-003-115-csv
http://uloz.to/x2tGVtK1/log-01-004-114-115-csv

hadičku jsem zkoušel už dávno,tlak se chová uplně stejně